Neger wat?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent mijn mening, ouwe troep is prima.
Dat hedendaagse geblaat verteer ik minder goed...
Er bestaat ook goed hedendaags geblaat maar dat valt vanaf 2005 per jaar op 10 vingers te tellen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ik dit jaar pas 5 singles heb gekochtquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel 10 goede songs/uitvoerenden in ruim 10 jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er bestaat ook goed hedendaags geblaat maar dat valt vanaf 2005 per jaar op 10 vingers te tellen.
Ik al 10 jaar niks meer...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ik dit jaar pas 5 singles heb gekocht
Dat roepen ze steeds in die songs.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld...
Wat ik nu hoor, vind ik minder...
Die teksten hoor ik niet eens...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat roepen ze steeds in die songs.Ik vind het behoorlijk aangenaam klinken tot nog toe.
Richting knokkels heb ik al rooksignalen gestuurd, maar ik denk dat het in Den Helder te hard regent om signalen terug te sturenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik draai en tot en knokkels zijn stiekem niet aan het luisteren.
Dint nummer of dat nummer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Dit nummer is zeker niet een van de 10%
de vorigequote:
verder gelukkig heel betrouwbaar en goedkoop, maar jammer dat hij precies dan op vakantie gaat ( dat was eerst nog onzeker ivm ziekte van zijn vrouw)quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vage kennis van Harrie van just me...
Ze kwamen even wat laat binnenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Richting knokkels heb ik al rooksignalen gestuurd, maar ik denk dat het in Den Helder te hard regent om signalen terug te sturen
quote:
Deze is tofquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Paro in da hip hop housecrib, knok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |