abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:40:24 #151
163650 Greys
pi_164581623
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:21 schreef ShevaJB het volgende:
Triest dat deze held zo is afgegleden.
Om Amber nou een held te noemen gaat me ietwat ver.
Zo heel bekend was ze nou ook weer niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:46:16 #152
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_164584837
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Om Amber nou een held te noemen gaat me ietwat ver.
Zo heel bekend was ze nou ook weer niet.
Dat is slechts jouw mening.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:46:20 #153
368283 ato
pi_164586920
Ondanks dat ik geloof dat Amber ook een afwijking heeft.

Maar wat is Johnny afgegleden zeg..
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:01:28 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164587744
Die wond op die ongecensureerde foto ziet er wel nasty uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164590292
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 12:47 schreef MidnightB00m het volgende:
Na die gelekte smsberichten tussen Amber en bodyguard van Depp, foto's en nu dit filmpje...
Máár ze verzint het allemaal zelf hoor. :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:54:35 #156
163650 Greys
pi_164590560
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Máár ze verzint het allemaal zelf hoor. :+
Maar ze lekt niets :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164590600
Op het filmpje is hij eng. Ik schrik ervan dat mensen nu nog steeds denken dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt en haar afschilderen als iemand die het verzint en ermee te koop loopt. Bizar hoor.
pi_164590615
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ze lekt niets :')
Al zou ze het gelekt hebben, wat dan? :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:04:25 #159
163650 Greys
pi_164590878
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:56 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Al zou ze het gelekt hebben, wat dan? :')
Als het allemaal precies zo is zoals ze schetst zou ze alles toch gewoon kunnen laten zien zonder allerhande smoezen over niet lekken, niet op komen dagen en uitspraken dat ze het beste met hem voor heeft?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:17:51 #160
43556 miss_dynastie
pi_164591176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:55 schreef Wimperkruller het volgende:
Op het filmpje is hij eng. Ik schrik ervan dat mensen nu nog steeds denken dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt en haar afschilderen als iemand die het verzint en ermee te koop loopt. Bizar hoor.
Ik denk dat niemand denkt dat ze verzint dat hij de weg kwijt is. Maar tussen raar en eng gedrag en mishandeling zit nog wel enige ruimte.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:19:42 #161
163650 Greys
pi_164591219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand denkt dat ze verzint dat hij de weg kwijt is. Maar tussen raar en eng gedrag en mishandeling zit nog wel enige ruimte.
Ja. Dit.
En ik weet zelfs niet of het 'de weg kwijt' of 'af en toe flink wat borrels te veel' is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:30:26 #162
43556 miss_dynastie
pi_164591438
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Dit.
En ik weet zelfs niet of het 'de weg kwijt' of 'af en toe flink wat borrels te veel' is.
Nou ja, dat gezuip valt voor mij ook wel onder 'de weg kwijt zijn'.
Ik denk alleen dat Amber heel hard probeert aan te tonen dat hij een engerd is en dat zal ook best wel een poosje werken bij het publiek, maar een rechter veroordeelt hem echt niet voor mishandeling omdat zij een filmpje heeft van wat dronken gebral en een foto van een vingertopje en spiegel. Sterker nog, dat toont nog eerder aan dat hij zijn woede op andere dingen richt i.p.v. zijn vrouw en dat kan nog in zijn voordeel werken ook.

Ondertussen wordt zij straks nergens meer gecast omdat ze bekend staat als degene die Johnny Depp kapot probeerde te maken. Denk dat ze erg moet oppassen dat ze niet in zo'n scenario terecht komt.
pi_164592035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet niet of we hetzelfde filmpje hebben gezien, maar ik vind dat niet geen agressief gedrag. Wat ik maanden geleden al zei: het is wachten op een filmpje waarop duidelijk te zien is dat hij haar heeft geslagen. Dit filmpje vind ik ook al heel erg veelzeggend, en vind het dus bizar dat mensen dit nog proberen goed te praten.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:13:02 #164
240917 Mula
pi_164592403
Ze hebben gesettled. Volgens tmz heeft ze $7miljoen gekregen. Van dat geld moet ze haar advocaten ook nog betalen.

Er is een statement door beiden uitgegeven waarin hij niet toegeeft dat hij haar mishandeld heeft, zoals ze eerst wilde.

Statement:
“Our relationship was intensely passionate and at times volatile, but always bound by love,” the former couple said in a joint statement issued to Us Weekly. “Neither party has made false accusations for financial gain. There was never any intent of physical or emotional harm. Amber wishes the best for Johnny in the future. Amber will be donating financial proceeds from the divorce to a charity. There will be no further public statements about this matter.”
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:17:02 #165
163650 Greys
pi_164592492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik weet niet of we hetzelfde filmpje hebben gezien, maar ik vind dat niet geen agressief gedrag. Wat ik maanden geleden al zei: het is wachten op een filmpje waarop duidelijk te zien is dat hij haar heeft geslagen. Dit filmpje vind ik ook al heel erg veelzeggend, en vind het dus bizar dat mensen dit nog proberen goed te praten.
Dus als ik de kroeg in zou duiken nu en slecht tegen drank kan en daar ordinair ruzie zou gaan trappen met mijn slechte dronk en bv een barkruk omver gooi ben ik per direct schuldig aan elke blauwe plek die iedereen daarna claimt te hebben? Ook bv een ex die geld van me wil en vijf meter van me af stond en helemaal niet geraakt is? Hoop dat jij geen rechter bent :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164592507
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:13 schreef Mula het volgende:
. “Neither party has made false accusations for financial gain.
die advocaten hebben er hard aan onderhandeld en veel geld verdient :D
7 miljoen voor een fluthuwelijk van anderhalve week (plusminus)
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:32:47 #167
43556 miss_dynastie
pi_164594767
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik beweer enkel dat je uit het filmpje niet af kan leiden dat de agressie op haar uitgeleefd wordt. Wat je er verder bijhaalt aan 'proberen goed te praten' komt voor je eigen rekening.

quote:
Amber will be donating financial proceeds from the divorce to a charity.
Hier geloof ik pas wat van als ik een ondertekende notariële akte zie, het lijkt me namelijk heel stug _O-
pi_164601616
Kan best dat zijn drankgebruik en bijbehorende agressieve buien haar de keel uitkomt en mede daarom wilt scheiden.
Wellicht probeerde ze het 1 en ander erger te laten overkomen voor meer geld na de scheiden door te beweren dat hij haar ook mishandeld.
Dat lukt niet en nu merkt ze dat haar plan mislukt. Ze trekt zich terug en neemt genoeg met minder.
Dat iemand agressief kan zijn en met spullen gooit wilt niet zeggen dat diegene zich ook aan mensen vergrijpt. Totaal niet zelfs.

En wie weet is hij wel volledig schuldig maar dat dien je toch echt te bewijzen.
Ik denk dat zijzelf ook lichtelijk gestoord is.
pi_164613147
Denk dat ze alle 2 niet helemaal ok zijn en dat kan volgens mij ook niet als je een dergelijk leven hebt met spotlights, zoveel geld dat je van gekkigheid nauwelijks meer weet wat je er mee moet en filmrollen die vragen dat je je inleeft in de meest idiote karakters een tijdlang.
Wat ik wel opvallend vond is dat hij met name echt begon af te takelen op foto's van de laatste periode en zo op het oog (ik woon tenslotte niet naast ze) hij steeds vreemder gedrag begon te vertonen.
Tegelijkertijd: toeval of niet maar begon dat niet zo ongeveer toen deze relatie is gestart?
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n stel dat het slechtste in elkaar naar boven brengt. Misschien dat ze nu weer de goede kant op gaan.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_164676006
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[..]

Hier geloof ik pas wat van als ik een ondertekende notariële akte zie, het lijkt me namelijk heel stug _O-
Goed, het is dan wel geen ondertekende notariele akte, maar toch:

Two days after announcing she would give her $7 million divorce settlement to charity, Amber Heard is putting her money where her mouth is.

She has donated the full sum from her split with Johnny Depp to the ACLU and the Children's Hospital of Los Angeles.

"As described in the restraining order and divorce settlement, money played no role for me personally and never has," Heard said Thursday in a statement. "I know these organizations will put the funds to good use and look forward to continuing to support them in the future. Hopefully, this experience results in a positive change in the lives of people who need it the most."
ACLU executive director Anthony Romero issued a statement, thanking Heard for her generous support.

“For years, we have worked through the courts and legislatures around the country to make sure that domestic violence victims are fully protected by the law and receive the government assistance they deserve," he said. "We could not be more thankful for Ms. Heard’s support — she can be confident that this gift will help other women live safely and freely.”

The hospital's CEO Paul Viviano also thanked Heard in a statement. “Her generosity will support the lifesaving treatments and cures that Children’s Hospital Los Angeles provides for critically ill children each year,” he said.

Read Amber's full statement below.

As described in the restraining order and divorce settlement, money played no role for me personally and never has, except to the extent that I could donate it to charity and, in doing so, hopefully help those less able to defend themselves.

As reported in the media, the amount received in the divorce was $7 million and $7 million is being donated. This is over and above any funds that I have given away in the past and will continue to give away in the future.

The donation will be divided equally between the ACLU, with a particular focus to stop violence against women, and the Children’s Hospital of Los Angeles, where I have worked as a volunteer for the past 10 years alongside organizations like the Art of Elysium. Over the years, I have seen firsthand how more funding for staffing, better equipment and better medication can make the difference between life or death for a child.

I know these organizations will put the funds to good use and look forward to continuing to support them in the future. Hopefully, this experience results in a positive change in the lives of people who need it the most.

— Amber
pi_164676700
Krijgt ze alimentatie?
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:19:59 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164676962
Nasty ook weer, dat stukje van die executive director.... zo tussen neus en lippen door toch nog even doen alsof Amber wel mishandeld zou zijn:
quote:
“For years, we have worked through the courts and legislatures around the country to make sure that domestic violence victims are fully protected by the law and receive the government assistance they deserve," he said. "We could not be more thankful for Ms. Heard’s support — she can be confident that this gift will help other women live safely and freely.”
Ze blijft dus volhouden dat er sprake was van huiselijk geweld.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:52:29 #173
163650 Greys
pi_164678695
Ik vind deze gate a-sappig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164682885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hetgeen echt de meest logische wijze van doen is hoor. Nee, echt _O-
Logisch en drugs/alcohol zijn niet zo'n goede combi meestal. Dat zou het een en ander kunnen verklaren.

Al met al lijkt het alsof de conflicten (of die tot huiselijk geweld hebben geleid of niet) voort te komen uit jaloezie oa.
Dom gedoe dus, als je monogaam wil zijn en je partner niet vertrouwd, ga dan gewoon ipv ellende te schoppen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164683003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, dat gezuip valt voor mij ook wel onder 'de weg kwijt zijn'.
Ik denk alleen dat Amber heel hard probeert aan te tonen dat hij een engerd is en dat zal ook best wel een poosje werken bij het publiek, maar een rechter veroordeelt hem echt niet voor mishandeling omdat zij een filmpje heeft van wat dronken gebral en een foto van een vingertopje en spiegel. Sterker nog, dat toont nog eerder aan dat hij zijn woede op andere dingen richt i.p.v. zijn vrouw en dat kan nog in zijn voordeel werken ook.

Ondertussen wordt zij straks nergens meer gecast omdat ze bekend staat als degene die Johnny Depp kapot probeerde te maken. Denk dat ze erg moet oppassen dat ze niet in zo'n scenario terecht komt.
Alsof mensen die zo ver gaan gaan verder zo beheerst zijn....
Dat soort gedrag geeft wat Amber zegt juist meer gewicht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')