Om Amber nou een held te noemen gaat me ietwat ver.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:21 schreef ShevaJB het volgende:
Triest dat deze held zo is afgegleden.
Dat is slechts jouw mening.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Om Amber nou een held te noemen gaat me ietwat ver.
Zo heel bekend was ze nou ook weer niet.
Máár ze verzint het allemaal zelf hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:47 schreef MidnightB00m het volgende:
Na die gelekte smsberichten tussen Amber en bodyguard van Depp, foto's en nu dit filmpje...
Maar ze lekt nietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Máár ze verzint het allemaal zelf hoor.
Als het allemaal precies zo is zoals ze schetst zou ze alles toch gewoon kunnen laten zien zonder allerhande smoezen over niet lekken, niet op komen dagen en uitspraken dat ze het beste met hem voor heeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:56 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Al zou ze het gelekt hebben, wat dan?
Ik denk dat niemand denkt dat ze verzint dat hij de weg kwijt is. Maar tussen raar en eng gedrag en mishandeling zit nog wel enige ruimte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:55 schreef Wimperkruller het volgende:
Op het filmpje is hij eng. Ik schrik ervan dat mensen nu nog steeds denken dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt en haar afschilderen als iemand die het verzint en ermee te koop loopt. Bizar hoor.
Ja. Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand denkt dat ze verzint dat hij de weg kwijt is. Maar tussen raar en eng gedrag en mishandeling zit nog wel enige ruimte.
Nou ja, dat gezuip valt voor mij ook wel onder 'de weg kwijt zijn'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dit.
En ik weet zelfs niet of het 'de weg kwijt' of 'af en toe flink wat borrels te veel' is.
Ik weet niet of we hetzelfde filmpje hebben gezien, maar ik vind dat niet geen agressief gedrag. Wat ik maanden geleden al zei: het is wachten op een filmpje waarop duidelijk te zien is dat hij haar heeft geslagen. Dit filmpje vind ik ook al heel erg veelzeggend, en vind het dus bizar dat mensen dit nog proberen goed te praten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand denkt dat ze verzint dat hij de weg kwijt is. Maar tussen raar en eng gedrag en mishandeling zit nog wel enige ruimte.
Dus als ik de kroeg in zou duiken nu en slecht tegen drank kan en daar ordinair ruzie zou gaan trappen met mijn slechte dronk en bv een barkruk omver gooi ben ik per direct schuldig aan elke blauwe plek die iedereen daarna claimt te hebben? Ook bv een ex die geld van me wil en vijf meter van me af stond en helemaal niet geraakt is? Hoop dat jij geen rechter bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik weet niet of we hetzelfde filmpje hebben gezien, maar ik vind dat niet geen agressief gedrag. Wat ik maanden geleden al zei: het is wachten op een filmpje waarop duidelijk te zien is dat hij haar heeft geslagen. Dit filmpje vind ik ook al heel erg veelzeggend, en vind het dus bizar dat mensen dit nog proberen goed te praten.
die advocaten hebben er hard aan onderhandeld en veel geld verdientquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:13 schreef Mula het volgende:
. “Neither party has made false accusations for financial gain.
Ik beweer enkel dat je uit het filmpje niet af kan leiden dat de agressie op haar uitgeleefd wordt. Wat je er verder bijhaalt aan 'proberen goed te praten' komt voor je eigen rekening.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik weet niet of we hetzelfde filmpje hebben gezien, maar ik vind dat niet geen agressief gedrag. Wat ik maanden geleden al zei: het is wachten op een filmpje waarop duidelijk te zien is dat hij haar heeft geslagen. Dit filmpje vind ik ook al heel erg veelzeggend, en vind het dus bizar dat mensen dit nog proberen goed te praten.
Hier geloof ik pas wat van als ik een ondertekende notariële akte zie, het lijkt me namelijk heel stugquote:Amber will be donating financial proceeds from the divorce to a charity.
Goed, het is dan wel geen ondertekende notariele akte, maar toch:quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Hier geloof ik pas wat van als ik een ondertekende notariële akte zie, het lijkt me namelijk heel stug
Ze blijft dus volhouden dat er sprake was van huiselijk geweld.....quote:“For years, we have worked through the courts and legislatures around the country to make sure that domestic violence victims are fully protected by the law and receive the government assistance they deserve," he said. "We could not be more thankful for Ms. Heard’s support — she can be confident that this gift will help other women live safely and freely.”
Logisch en drugs/alcohol zijn niet zo'n goede combi meestal. Dat zou het een en ander kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetgeen echt de meest logische wijze van doen is hoor. Nee, echt
Alsof mensen die zo ver gaan gaan verder zo beheerst zijn....quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, dat gezuip valt voor mij ook wel onder 'de weg kwijt zijn'.
Ik denk alleen dat Amber heel hard probeert aan te tonen dat hij een engerd is en dat zal ook best wel een poosje werken bij het publiek, maar een rechter veroordeelt hem echt niet voor mishandeling omdat zij een filmpje heeft van wat dronken gebral en een foto van een vingertopje en spiegel. Sterker nog, dat toont nog eerder aan dat hij zijn woede op andere dingen richt i.p.v. zijn vrouw en dat kan nog in zijn voordeel werken ook.
Ondertussen wordt zij straks nergens meer gecast omdat ze bekend staat als degene die Johnny Depp kapot probeerde te maken. Denk dat ze erg moet oppassen dat ze niet in zo'n scenario terecht komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |