abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2016 @ 00:22:05 #101
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_162995603
quote:
Amber Heard heeft maandag de politie opgetrommeld, omdat medewerkers van haar ex Johnny Depp zijn begonnen met het ruimen van hun huis in het centrum van Los Angeles. Volgens Amber is dit in strijd met het tijdelijke straat- en contactverbod dat hem eind mei door de rechter is opgelegd.

Johnny Depp moet bijna 100 meter uit de buurt van Amber blijven, in ieder geval tot de hoorzitting die op vrijdag staat gepland. Volgens bronnen van TMZ is Johnny zelf niet aanwezig bij de verhuizing, maar zijn het Johnny's medewerkers die spullen van de wand halen en meubels uit het huis meenemen.

Het contact- en straatverbod biedt Depp de ruimte om persoonlijke spullen zoals kleding op te halen. Het kamp van Amber meent dat zijn medewerkers te ver gaan, zeker omdat Johnny zelf momenteel op de Bahama's verkeert. Er kan daarom geen sprake zijn van een dringende noodzaak.

Het kamp van Depp bevestigt dat er persoonlijke spullen uit het huis worden gehaald en dat ze zich aan de wettelijke voorschriften houden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2016 @ 10:23:45 #102
163650 Greys
pi_162999294
Tsja, als hij op de Bahama's zit dan houdt hij zich in elk geval ruimschoots aan die 100 meter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:25:10 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162999339
Volgens mij is kamp Amber volledig de weg kwijt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:10 #104
163650 Greys
pi_162999447
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:25 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is kamp Amber volledig de weg kwijt.
Waarschijnlijk is ze nu weer pissed omdat ie te ver weg is. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162999477
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:15 schreef DjinN het volgende:

[..]

Het is geen man.
mja dat zeg ik er meteen onder
pi_163000875
Had de indruk dat Amber Heard een 'hot actress' was die over het algemeen genomen in de simpele populaire films speelde, niet echt hoogstaand maar verder wel 'a real Hollywood actress'
Vind het nu vooral erg white trashy overkomen met dit hele hysterische gedoe, in haar eentje houdt ze de gate flink op gang. De scheiding (van tafel en bed, ok, waren niet getrouwd) van Johnny Depp en Vanessa Paradis ging wat mij betreft toch aanzienlijk beschaafder.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_163002616
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

mja dat zeg ik er meteen onder
Niet gezien sorry!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_163028262
Het is stil in deze gate, jammerrrrr
pi_163067106
Johnny Depp and Amber Heard both want to end their war and settle everything connected with their relationship, so Johnny's lawyers are requesting the courtroom battle set for Friday be postponed.

Sources connected with the Johnny say Amber and Johnny will now discuss a mutual agreement in which both agree to stay clear of each other. In addition, we're told they will settle all matters involving their divorce, including property settlement and spousal support.

As we reported, Amber asked for $50k a month in spousal support for her 15-month marriage. We're told Johnny might be agreeable to pay her for a period of time -- probably around 8 months.

A settlement would involve all possible claims each might have against the other. Translation ... Amber couldn't file a civil suit for the alleged domestic violence ... something Johnny has denied.

Als het waar is: Vaag natuurlijk, 3 dagen terug was het nog: nee, het gaat me niet om het geld, de aandacht moet vooral op huiselijk geweld gericht zijn! En nu: "we maken een deal, als je me genoeg geld geeft hebben we het verder nergens meer over"
  donderdag 16 juni 2016 @ 19:43:15 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163068352
En draai:

quote:
AMBER HEARD: BS I WANT TO SETTLE
Johnny's Scared

Amber Heard is calling out Johnny Depp and his people saying it's absolute horse manure she wants to settle her domestic violence case, and she says Johnny's putting that out there because he's terrified about what she'll say on the stand.

As we reported, sources connected with Johnny are asking for a continuance in the domestic violence hearing, scheduled for Friday. They say it's all because both Amber and Johnny want to end their legal war ... which includes the divorce, domestic violence claims and everything else.

But our Amber sources say they have never expressed any desire to settle the domestic violence case, and they believe this is all being spun by Johnny and his team because they know her testimony about domestic violence will be devastating for him.
The Amber sources say she's still ready, willing and able to go to court Friday and take the stand.
  donderdag 16 juni 2016 @ 19:45:44 #111
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163068407
You spin me right round, baby, right round.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_163068706
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:43 schreef Copycat het volgende:
En draai:

[..]

Die gedachtegang slaat toch nergens op, wat voor voordeel zou kamp Johnny daar nou bij hebben? Roepen dat ze het onderling willen gaan regelen als dat niet zo is heeft immers geen enkele invloed dan op wat Amber gaat zeggen in de rechtbank.
Dus die logica van team Amber ontgaat me enigszins.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 juni 2016 @ 20:59:36 #113
163650 Greys
pi_163070808
Als zij al die tijd haar mond had gehouden tot aan een rechtszaak en niet met dertig tegenstrijdige uitspraken in de media was gekomen was het allemaal een stuk geloofwaardiger geweest. Heb het gevoel dat ze van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen om er het beste uit te komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_163072983
Leugens van team Amber dat Amber niet naar een court hearing kon omdat ze in Londen zou zijn die dag:

Amber Heard never went to London for her costume fitting this week -- which is why her lawyers said she was unavailable for a deposition -- because she says the production crew felt she was too skinny, having lost 20 pounds because of what she says is overwhelming stress.

TMZ broke the story ... Johnny Depp's lawyer wanted to take her deposition in the domestic violence case, but ultimately the judge accepted the word of her legal team that she had to go to London for the fitting and would not get back until Thursday night ... the evening of the scheduled court hearing.

We got this pic of Amber in West Hollywood shot Wednesday, and turns out she never went to London. Her people say the trip was cancelled because the producers didn't think she was camera-ready for the role ... because of her weight.

Amber's team says they were never given proper notice, but Johnny's team says that's BS ... Amber's lawyers represented she was not in town, and she was.

Johnny's team has maintained Amber is afraid to make her claims under oath and get cross-examined.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 22:59:24 #115
240917 Mula
pi_163075216
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Als zij al die tijd haar mond had gehouden tot aan een rechtszaak en niet met dertig tegenstrijdige uitspraken in de media was gekomen was het allemaal een stuk geloofwaardiger geweest. Heb het gevoel dat ze van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen om er het beste uit te komen.
Volgens mij wil ze hem in een hoek duwen zodat hij wel moet schikken... En dan heel wat meer dan de 8X$50.000 waar aldoor over gesproken wordt.
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:27:05 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163076051
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:59 schreef Mula het volgende:

Volgens mij wil ze hem in een hoek duwen zodat hij wel moet schikken... En dan heel wat meer dan de 8X$50.000 waar aldoor over gesproken wordt.
Alleen lijkt ze momenteel enkel zichzelf in een onmogelijke hoek te duwen
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:34:49 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163076196
Idd, je advocaten laten zeggen dat je er niet kunt zijn omdat je in Londen bent en dan helemaal niet in Londen zijn (zelfs de stad niet uit zijn) gaat niet helpen, rechters houden er niet van als ze in de maling genomen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juni 2016 @ 10:12:35 #118
163650 Greys
pi_163080336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:57 schreef gelestipjes het volgende:
Johnny's team has maintained Amber is afraid to make her claims under oath and get cross-examined.
Ik denk dat ze daar gelijk in hebben. Eerst haar geneuzel dat ze hem niet wilde aanklagen om zijn reputatie niet te schaden (maar wel de media opzoeken met haar nasty beschuldigingen), nu de smoes dat ze niet aanwezig kon zijn in de rechtbank omdat ze niet in het land zou zijn. En als ze daarmee geconfronteerd wordt dat ze dat wél was, dan is het alsnog Depp zn schuld omdat ze 20 pond is afgevallen van de stress. Ik hoop - om meer genante toestanden voor haar te voorkomen - dat iemand in TeamAmber haar vertelt dat ze elke geloofwaardigheid op deze manier verliest. En in het geval dat al haar beschuldigingen wél waar zijn is dat afschuwelijk, dan moet je al helemaal zorgen dat je verhaal klopt, maar ook als er niks van klopt schaadt ze haar gehele carrière op deze manier. Dus hoe dan ook, laat in godsnaam iemand haar een schop onder haar hol geven dat dit niet de manier is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164493210
Amber Heard filmde agressieve Johnny Depp

Amber Heard heeft een video gemaakt van een ruzie toen ze nog samen was met Johnny Depp. Op de video, die in handen is van TMZ, is te zien hoe de acteur slaat met keukenkasjes en een met een fles wijn gooit.
Depp wordt woedend als Heard vraagt of hij wijn heeft gedronken. Daarna probeert hij de telefoon uit de handen van Heard te pakken.

De 30-jarige actrice laat weten de video niet te hebben gelekt.

Volgens de showbizzsite is de video opgenomen enkele maanden voordat de bom tussen Depp en Heard echt barstte. Dat gebeurde na een incident op 21 mei, waarna Heard een echtscheiding aanvroeg.

Johnny Depp is bloedagressief en gooit wijnglas naar Amber Heard
Valstrik
Vrienden van Depp zeggen dat Heard flink heeft zitten knippen in het filmpje. Volgens hen is de opname een valstrik van Heard.

Intussen wordt ook betwijfeld of de video in de rechtszaak tussen de twee gebruikt kan worden als bewijsmateriaal. Niet alleen omdat het onduidelijk is of er in het materiaal is geknipt maar ook omdat Depp niet weet dat hij wordt gefilmd en dan zou hij zijn toestemming moeten geven.

Linkje naar de video staat hier http://www.nu.nl/achterkl(...)eve-johnny-depp.html
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:35:16 #120
163650 Greys
pi_164497422
Ze heeft het zelf gefilmd, het is in handen van TMZ maar ze heeft het niet gelekt? Riiiiiight.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164497453
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:35 schreef Greys het volgende:
Ze heeft het zelf gefilmd, het is in handen van TMZ maar ze heeft het niet gelekt? Riiiiiight.
Apart ook dat hij weet dat het gefilmd werd, en het filmpje niet heeft verwijderd.
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:37:54 #122
43556 miss_dynastie
pi_164497476
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Apart ook dat hij weet dat het gefilmd werd, en het filmpje niet heeft verwijderd.
Hij was ladderzat, denk niet dat 'ie daaraan gedacht heeft de volgende ochtend met een heftige kater...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:45:41 #123
163650 Greys
pi_164497612
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze heeft de telefoon vast ergens in een kluis gelegd tot het juiste moment dat ze het kon gebruiken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164515633
Ik geloof wel dat Amber het bloed van onder zijn nagels weet te halen en precies de juiste knoppen indrukt om hem nóg pissiger te maken.
Ze haalt misschien wel het slechtste in hem naar boven.
Maar ik geloof ook dat Johnny wellicht een drank/drugsprobleem heeft en dan niet al te gezellig is.
Of Johnny zodanig agressief kan worden dat hij ook haar wat aandoet, daar ben ik nog niet van overtuigt.
pi_164517779
Na die gelekte smsberichten tussen Amber en bodyguard van Depp, foto's en nu dit filmpje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')