quote:Amber Heard heeft maandag de politie opgetrommeld, omdat medewerkers van haar ex Johnny Depp zijn begonnen met het ruimen van hun huis in het centrum van Los Angeles. Volgens Amber is dit in strijd met het tijdelijke straat- en contactverbod dat hem eind mei door de rechter is opgelegd.
Johnny Depp moet bijna 100 meter uit de buurt van Amber blijven, in ieder geval tot de hoorzitting die op vrijdag staat gepland. Volgens bronnen van TMZ is Johnny zelf niet aanwezig bij de verhuizing, maar zijn het Johnny's medewerkers die spullen van de wand halen en meubels uit het huis meenemen.
Het contact- en straatverbod biedt Depp de ruimte om persoonlijke spullen zoals kleding op te halen. Het kamp van Amber meent dat zijn medewerkers te ver gaan, zeker omdat Johnny zelf momenteel op de Bahama's verkeert. Er kan daarom geen sprake zijn van een dringende noodzaak.
Het kamp van Depp bevestigt dat er persoonlijke spullen uit het huis worden gehaald en dat ze zich aan de wettelijke voorschriften houden.
Waarschijnlijk is ze nu weer pissed omdat ie te ver weg is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:25 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is kamp Amber volledig de weg kwijt.
Niet gezien sorry!quote:
quote:AMBER HEARD: BS I WANT TO SETTLE
Johnny's Scared
Amber Heard is calling out Johnny Depp and his people saying it's absolute horse manure she wants to settle her domestic violence case, and she says Johnny's putting that out there because he's terrified about what she'll say on the stand.
As we reported, sources connected with Johnny are asking for a continuance in the domestic violence hearing, scheduled for Friday. They say it's all because both Amber and Johnny want to end their legal war ... which includes the divorce, domestic violence claims and everything else.
But our Amber sources say they have never expressed any desire to settle the domestic violence case, and they believe this is all being spun by Johnny and his team because they know her testimony about domestic violence will be devastating for him.
The Amber sources say she's still ready, willing and able to go to court Friday and take the stand.
Die gedachtegang slaat toch nergens op, wat voor voordeel zou kamp Johnny daar nou bij hebben? Roepen dat ze het onderling willen gaan regelen als dat niet zo is heeft immers geen enkele invloed dan op wat Amber gaat zeggen in de rechtbank.quote:
Volgens mij wil ze hem in een hoek duwen zodat hij wel moet schikken... En dan heel wat meer dan de 8X$50.000 waar aldoor over gesproken wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Als zij al die tijd haar mond had gehouden tot aan een rechtszaak en niet met dertig tegenstrijdige uitspraken in de media was gekomen was het allemaal een stuk geloofwaardiger geweest. Heb het gevoel dat ze van gekkigheid niet meer weet wat ze moet roepen om er het beste uit te komen.
Alleen lijkt ze momenteel enkel zichzelf in een onmogelijke hoek te duwenquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:59 schreef Mula het volgende:
Volgens mij wil ze hem in een hoek duwen zodat hij wel moet schikken... En dan heel wat meer dan de 8X$50.000 waar aldoor over gesproken wordt.
Ik denk dat ze daar gelijk in hebben. Eerst haar geneuzel dat ze hem niet wilde aanklagen om zijn reputatie niet te schaden (maar wel de media opzoeken met haar nasty beschuldigingen), nu de smoes dat ze niet aanwezig kon zijn in de rechtbank omdat ze niet in het land zou zijn. En als ze daarmee geconfronteerd wordt dat ze dat wél was, dan is het alsnog Depp zn schuld omdat ze 20 pond is afgevallen van de stress. Ik hoop - om meer genante toestanden voor haar te voorkomen - dat iemand in TeamAmber haar vertelt dat ze elke geloofwaardigheid op deze manier verliest. En in het geval dat al haar beschuldigingen wél waar zijn is dat afschuwelijk, dan moet je al helemaal zorgen dat je verhaal klopt, maar ook als er niks van klopt schaadt ze haar gehele carrière op deze manier. Dus hoe dan ook, laat in godsnaam iemand haar een schop onder haar hol geven dat dit niet de manier is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:57 schreef gelestipjes het volgende:
Johnny's team has maintained Amber is afraid to make her claims under oath and get cross-examined.
Apart ook dat hij weet dat het gefilmd werd, en het filmpje niet heeft verwijderd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:35 schreef Greys het volgende:
Ze heeft het zelf gefilmd, het is in handen van TMZ maar ze heeft het niet gelekt? Riiiiiight.
Hij was ladderzat, denk niet dat 'ie daaraan gedacht heeft de volgende ochtend met een heftige kater...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Apart ook dat hij weet dat het gefilmd werd, en het filmpje niet heeft verwijderd.
Ze heeft de telefoon vast ergens in een kluis gelegd tot het juiste moment dat ze het kon gebruiken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Apart ook dat hij weet dat het gefilmd werd, en het filmpje niet heeft verwijderd.
quote:It's no doubt a case of unfortunate timing, but whatever is going on with Amber Heard's arm, let's just hope it's something minor and innocent.
The actress was spotted flying into LAX on Friday (above), showing off a few noticeable, jarring red marks on her right arm when she pulled her sleeve up.
Those same marks were later seen after her deposition on Saturday against her ex, Johnny Depp, as she left the meeting and once again wore a shirt that revealed the unique-looking marks.
Of course, all this comes after the scandal brewing around a leaked video tape of Depp and Heard that was downright scary at times, though obviously that tape was shot a while ago — so it isn't the cause for these bruises.
Whatever may be going on with her arm marks — and whatever ends up happening after her grueling deposition — we really only want Amber to be healthy, happy, and safe. Here's hoping.
quote:Amber Heard was grilled until she was well done Saturday ... sitting for her long-awaited deposition for 7 long hours ... TMZ has learned.
Sources familiar with the situation tell us, Amber was asked about her claims of violence at the hands of Johnny Depp, and not just on May 21st. We're told she was asked in great detail about claims of past violence.
Our sources say Johnny's lawyer, Blair Berk, went into great detail about her alleged injuries on May 21st, and why 5 concierges, 2 police officers as well as security guards saw no evidence of such after the incident. Our sources say Amber, with lawyer Samantha Spector by her side, maintained she was injured and couldn't account for what others saw.
We're told early Sunday another settlement offer was passed around and the lawyers are working toward a settlement, which could come at any time.
It seems neither side wants a trial, which is now scheduled for Wednesday.
Nouja, ik denk uiteindelijk niet dat het lippenstift is, want volgens mij waren haar mouwen later weer beneden en vervolgens weer opgerold. Dan had dat wel uitgeveegd of vervaagd moeten zijn, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Greys het volgende:
Lekker opvallend met je vlekken gaan lopen (die idd verdacht veel op lipstick lijken...) zodat demense weer denken dat Johnny je toegetakeld heeft.
Een ding weten we 100% zeker: Johnny kan het nooit gedaan hebben, want die mag niet bij haar in de buurt komen. Ze denkt toch echt niet dat wij zo achterlijk zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:39 schreef Greys het volgende:
Lekker opvallend met je vlekken gaan lopen (die idd verdacht veel op lipstick lijken...) zodat demense weer denken dat Johnny je toegetakeld heeft.
Een actrice heeft prima toegang tot lipsticks en/of andere make-up die je zo'n beetje met wasbenzine moet verwijderen en die dus echt niet weggevaagd worden door mouwenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja, ik denk uiteindelijk niet dat het lippenstift is, want volgens mij waren haar mouwen later weer beneden en vervolgens weer opgerold. Dan had dat wel uitgeveegd of vervaagd moeten zijn, toch?
Kunnen wel blauwe (rode) plekken zijn, maar deze sowieso niet door Johnny iig.
Ik weet niet goed wat het is.
Eentje is zelfs in een litteken veranderd, zie ik nu.quote:
Dat eerste idd. Sommigen gaan het vast tóch weer denkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, het "oh dear, mishandeld" effect zal onbewust toch wel ergens opspelen.
Maar goed, je zou het ook min of meer kunnen zien als "bewijs" dat ze toen ook niet door Depp mishandeld hoeft te zijn, kennelijk is ze niet van hem afhankelijk als het gaat om het oplopen van verwondingen.
Oefquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:55 schreef Copycat het volgende:
Zo zagen afgelopen maand mijn muggenbulten eruit.
Nou je het zegt... zo zag de wond op mijn arm eruit toen 'ie bijna genezen was na een 'kusje' van de oven... /lompquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:53 schreef WRH het volgende:
Valt ook helemaal niet op dat ze de afgelopen dagen enkel gefotografeerd werd in hele zedige tot aan de oren dichtgeknoopte nette bloesjes, alles voor een keurig rechtbank imago en nu zit ze weer eens onder de blauwe plekken en hop, mouwen opgetrokken zodat iedereen het goed kan zien. Ze poseert er nog net niet mee voor de journalisten.
(vind het meer op brandplekken lijken trouwens, met sigaret in slaap gevallen?)
Natuurlijk kan het niet door bijna- ex man gedaan zijn maar het triggert mensen wel weer en zet ze evengoed weer op een bepaalde gedachtegang. Kan mij niet onttrekken aan het idee dat dit mens de hele wereld als een soort filmset ziet en misbruikt.
quote:Easy Amber' and 'Billy Bob': Johnny Depp sliced off tip of his finger and wrote allegations of affair in his own BLOOD according to court papers and photos filed by Amber Heard
Wat een enorm smerige handen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Hmmm.... dit is vaag
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer: http://www.dailymail.co.u(...)ly-Bob-Thornton.html
Zal wel bloed zijn.... Er staan in dat artikel nog wat foto's van Johnny in dezelfde periode met een ingewikkelde hand en later met een litteken. Schijnt zijn hand te zijn.quote:
Hetgeen echt de meest logische wijze van doen is hoor. Nee, echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
Dat op die spiegel is toch geen bloed?
EDIT: ah, artikel nog niet gelezen, kennelijk doopte hij zijn bebloede vinger eerst in de blauwe verf voordat hij ging schrijvenDuidelijk verhaal.
Zelfs de aluhoedjes in TRU vinden dit verhaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
EDIT: ah, artikel nog niet gelezen, kennelijk doopte hij zijn bebloede vinger eerst in de blauwe verf voordat hij ging schrijvenDuidelijk verhaal.
Heb jij dan niet altijd een bakje blauwe verf klaarstaan om spiegelboodschappen te schrijven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
Ik gebruik gewoon een lippenstiftquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij dan niet altijd een bakje blauwe verf klaarstaan om spiegelboodschappen te schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |