Volgens mij kan zij geen belastingvoordeel krijgen uit dit hele verhaal. Heb hier een artikel over gelezen. In California kan je maar maximaal 50% van je jaarinkomen terugkrijgen uit belastingen na een schenking aan een goed doel. In 2016 (of 2015? weet niet meer over welk jaar het gaat) had ze een inkomen van rond de $250.000 Dat betekent dat ze maar een belastingvoordeel van $125.000 kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het was best wel naïef van haar om zelf over het belastingvoordeel te beginnen dat hij nu zou hebben, ze had immers zelf nergens iets geroepen over het belastingvoordeel dat zij door de schenkingen zou hebben.
En idd, de manier waarop ze dit uitgevent heeft is schandalig, maar fijn dat het centrum voor mishandelde vrouwen straks het dubbele te besteden heeft.
Plus natuurlijk de 3,5 miljoen belasting die ze terug kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef LLgetikt het volgende:
De Televaag vandaag.
Amber Heard is er niet blij mee dat Johnny Depp het geld dat zij kreeg in hun scheiding direct naar twee goede doelen heeft overgemaakt. De actrice koos die instellingen zelf uit, maar haar advocaten menen dat Johnny een flink belastingvoordeel oploopt door de donaties zelf te doen.
De advocaten van Amber eisen nu dat hij het bedrag van 7 miljoen dollar (6,2 miljoen euro) verdubbelt. "Als Johnny de schikking wil herzien, staan wij erop dat hij het bedrag in ere houdt en 14 miljoen aan liefdadigheid schenkt", melden ze aan TMZ. "Na zijn belastingvoordeel komt dat dan neer op de 7 miljoen die hij Amber verschuldigd was."
Het juridische team van de actrice waarschuwt Johnny die som ook meteen uit te betalen. "Minder dan dat zou een doorzichtige poging van Johnny's mensen zijn om zijn betaling te halveren, onder het mom van een donatie aan doelen die hij nooit eerder heeft gesteund."
Amber maakte meteen na de scheidingsovereenkomst vorige week duidelijk dat zij het geld dat zij van haar ex krijgt, aan twee goede doelen zou schenken. Ze koos voor een kinderziekenhuis in Los Angeles en een organisatie die opkomt voor mishandelde vrouwen."Zoals ook in het contactverbod en in de scheidingsvaststelling staat, ging het mij persoonlijk nooit om geld. Dit stelt mij alleen in staat te schenken", schreef ze in een statement.
Als ik zo op iMDb kijk dan denk ik dat ze in 2016 wel eens wat meer zou kunnen verdienen dan die $ 250.000, met 3 films die completed, in post-production en filming zijn, zeker omdat ze die rollen heeft gekregen toen ze al met Depp samen was, en haar relatie met Depp is iig een behoorlijke carrièreboost geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij kan zij geen belastingvoordeel krijgen uit dit hele verhaal. Heb hier een artikel over gelezen. In California kan je maar maximaal 50% van je jaarinkomen terugkrijgen uit belastingen na een schenking aan een goed doel. In 2016 (of 2015? weet niet meer over welk jaar het gaat) had ze een inkomen van rond de $250.000 Dat betekent dat ze maar een belastingvoordeel van $125.000 kan krijgen.
Dat is als het bedrag wordt gezien als een uitbetaling agv de scheiding. Als het belastingtechnisch gezien wordt als partneralimentatie (en dus inkomen). Dan mag ze alsnog maar 50% aftrekken en zegt de belastingdienst dat ze een inkomen heeft van 3.5miljoen. En daar zou ze dan meer dan een miljoen dollar aan belasting over moeten betalen.
Ik zal zo even zoeken naar het artikel.
Edit: http://www.forbes.com/sit(...)x-bill/#713f0bd051de
Dat denk ik ook. Ik denk dat Amber gewoon een hele grote broek aan heeft getrokken om een zo groot mogelijke zak geld los te peuteren en nadat dat averechts werkte, incl. filmpje/foto's, eieren voor haar geld heeft gekozen om er imago-technisch zo goed mogelijk uit te komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:27 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als zij heel erg belastend bewijs tegen hém zou hebben dat hij dit niet op deze manier had gedurfd. Hij zou haar dan wellicht zo kwaad kunnen maken dat ze evt andere foto's en filmpjes alsnog openbaar maakt. Dus ik gok idd dat het allemaal nogal meeviel met wat hij gedaan heeft.
Precies. Hij ging helemaal los als een bezetene in dat filmpje, maar hij zal wel super beheerst zijn en totaal niet handtastelijk, want tot zover kan hij zich nog wel beheersen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Alsof mensen die zo ver gaan gaan verder zo beheerst zijn....
Dat soort gedrag geeft wat Amber zegt juist meer gewicht.
ik vind het knap dat je dat denkt te kunnen halen uit een filmpje waar met geen mogelijkheid van vast te stellen is of het echt is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Precies. Hij ging helemaal los als een bezetene in dat filmpje, maar hij zal wel super beheerst zijn en totaal niet handtastelijk, want tot zover kan hij zich nog wel beheersen.
Ik vind het raar dat zoveel mensen vinden dat die Depp een of andere held is, terwijl het gewoon (en dat zien we) een agressieve enge schreeuwende dronkelap is. En waarschijnlijk heeft 'ie losse handjes ook nog.
En dat laatste is nou juist niet bewezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Precies. Hij ging helemaal los als een bezetene in dat filmpje, maar hij zal wel super beheerst zijn en totaal niet handtastelijk, want tot zover kan hij zich nog wel beheersen.
Ik vind het raar dat zoveel mensen vinden dat die Depp een of andere held is, terwijl het gewoon (en dat zien we) een agressieve enge schreeuwende dronkelap is. En waarschijnlijk heeft 'ie losse handjes ook nog.
Je denkt dat het filmpje in scène is gezet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je dat denkt te kunnen halen uit een filmpje waar met geen mogelijkheid van vast te stellen is of het echt is.
of geknipt/gemonteerd: ja daar zie ik haar wel voor aan..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:27 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je denkt dat het filmpje in scène is gezet?
Dit. Denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:56 schreef ato het volgende:
Ik geloof ook dat Amber border line trekken heeft en gemeen is.
Johnny Depp is gewoon een zuipschuit met af en toe een kwade dronk.
Maar zonder losse handjes..
Ik niet. Hij is het op dat filmpje en loopt als een engnek te schreeuwen en te slaan, lijkt niks gemonteerd aan. Hij doet het gewoon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
of geknipt/gemonteerd: ja daar zie ik haar wel voor aan..
tevens: ik zal niet zeggen dat hij mr perfect is hoor, dat zal hij ook niet zijn..
Niet om het een of ander hoor, maar de afspraken rond de scheiding zijn rond, en daarbij heeft ze niet bepaald de hoofdprijs binnengesleept.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik niet. Hij is het op dat filmpje en loopt als een engnek te schreeuwen en te slaan, lijkt niks gemonteerd aan. Hij doet het gewoon.
Dit is wat mij betreft een zeer enge en agressieve man met zeker wat issues. Ik ben benieuwd wat er nog meer naar voren komt, het gaat mij niet verbazen als we straks een filmpje zien waarop we zien dat hij haar inderdaad slaat. En dan zullen de mensen hier weer zeggen dat het onjuist is, dat het wel terecht zal zijn of dat het nep is.
ALS zo'n filmpje er was geweest, is er geen enkele reden voor Amber Heard om dat voor zich te houden. Ze heeft de beschuldigingen toch al gedaan, dus het tonen van de waarheid is dan niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik niet. Hij is het op dat filmpje en loopt als een engnek te schreeuwen en te slaan, lijkt niks gemonteerd aan. Hij doet het gewoon.
Dit is wat mij betreft een zeer enge en agressieve man met zeker wat issues. Ik ben benieuwd wat er nog meer naar voren komt, het gaat mij niet verbazen als we straks een filmpje zien waarop we zien dat hij haar inderdaad slaat. En dan zullen de mensen hier weer zeggen dat het onjuist is, dat het wel terecht zal zijn of dat het nep is.
Als ik erg gestrest ben sla ik ook met keukenkastjes of gooi met deuren. Heerlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |