Ik vind het sneu voor ons allemaal. Sneu voor mijn schoonmoeder omdat ze haar stinkende best heeft gedaan en ik dan toch moet weigeren en sneu voor mijn dochter en mij omdat we niet mee kunnen eten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor je schoonmoeder.
Tussendoortjes is fruit, een plakje vleeswaren, worteltjes met humus, een bakje kokosyoghurt, een handvol noten, dat soort dingen. Avondeten is niet zo moeilijk, iets van rijst, (zoete) aardappel, pasta en daarbij dan een berg groente en een stukje vlees.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:32 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nouja, je gaat er niet dood aan zou je zeggen.
Ben wel benieuwd naar wat je als tussendoortjes eet en als avondeten enzo. Lijkt me dat je genoeg kunt experimenteren en doen, dus dat is wel leuk. En merk je al verschillen bij jezelf?
ik eet geen 24 dadels per dag hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef BertV het volgende:
Die halve liter sap die je drinkt staat qua suiker en calorieën gelijk aan 24 dadels...
Ik heb het niet zo op sap, al lang voor het door "iedereen" gedemoniseerd werd.![]()
Na 24 dadels zit je toch wel aardig vol, dat sap drink je er ff tussendoor.
als het sap schrapt kun je die 24 dadels eten... mocht daar je ambitie liggen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik eet geen 24 dadels per dag hoorgemiddeld een stuk of zes denk ik ...
en minstens een halve liter vers sap per dag.
nou ja, je moet het maar zo zien, Oma wil vast niet dat kleinkind ziek word, dus tja beter etikettenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor ons allemaal. Sneu voor mijn schoonmoeder omdat ze haar stinkende best heeft gedaan en ik dan toch moet weigeren en sneu voor mijn dochter en mij omdat we niet mee kunnen eten.
ah...quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef BertV het volgende:
[..]
als het sap schrapt kun je die 24 dadels eten... mocht daar je ambitie liggen.
Hehehe.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef BertV het volgende:
[..]
als het sap schrapt kun je die 24 dadels eten... mocht daar je ambitie liggen.
Het is ook sneu, maar dat soort foutjes gebeuren bij zo'n streng dieet. Het is ook gewoon lastig en veel om rekening mee te houden. Ik maakte in het begin ook dergelijke fouten, daar kom je niet onderuit. Dan haal je je schouders op en eet je gewoon op wat wel geschikt is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, je moet het maar zo zien, Oma wil vast niet dat kleinkind ziek word, dus tja beter etiketten
lezenmaar een béétje sneu is het wel natuurlijk als je zo je best hebt gedaan, volgende keer
beter dan maar....
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef LuDann het volgende:
[..]
Het is ook sneu, maar dat soort foutjes gebeuren bij zo'n streng dieet. Het is ook gewoon lastig en veel om rekening mee te houden. Ik maakte in het begin ook dergelijke fouten, daar kom je niet onderuit. Dan haal je je schouders op en eet je gewoon op wat wel geschikt is.
Jammer alleen dat mijn schoonvader wel een beetje aandrong dat we het toch opaten, die begrijpt de consequenties niet zo goed geloof ik.
Dit zit er in die zachte verse dadels van de AH:quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee zo vers heb ik ze alleen in Griekenland van de boom kunnen plukken![]()
hier moet ik het mee doen..![]()
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit zit er in die zachte verse dadels van de AH:
http://www.ah.nl/producten/product/wi161730/ah-verse-dadels
Per 100 gram dadels, 31 gram suiker![]()
[ afbeelding ]
Nou ik googel me gek, maar ik zie inderdaad alleen maar ''fruitsuikers'' ik vind het wel primaquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:26 schreef Dizorn het volgende:
Onder die suikers worden ook de suikers uit de dadels zelf verstaan he, dus dat zegt niet echt hoeveel suiker er is toegevoegd. Geen idee of dat gebeurt bij die van de appie.
(Mocht dat onduidelijk zijn, want zo lees ik het).
Hier staat wat geschreven over dadels:quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik googel me gek, maar ik zie inderdaad alleen maar ''fruitsuikers'' ik vind het wel prima
zotóch altijd beter dan koek denk ik dan maar....
Ik zie het niet zo, daarnaast deel ik voedsel niet in categorieën gezond of ongezond. Ik eet liever een lekker koekje dan een mierzoette dadel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik googel me gek, maar ik zie inderdaad alleen maar ''fruitsuikers'' ik vind het wel prima
zotóch altijd beter dan koek denk ik dan maar....
en je had een ontzettende behoefde om hier te komen vertellen dat jij liever koek eet dan danquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:50 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo, daarnaast deel ik voedsel niet in categorieën gezond of ongezond. Ik eet liever een lekker koekje dan een mierzoette dadel.
Ah... zijn dadels hip tegenwoordigquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hier staat wat geschreven over dadels:
http://moniquevandervloed.nl/dadels/
Meukvrij met Monique, ze heeft wel leuke artikelen vind ik altijd.Deze over Optimel Griekse stijl is ook leuk. http://moniquevandervloed(...)ghurt-griekse-stijl/
Ja, die ken ik wel, ik ga vragen aan neef of hij meeneemt die komt over een paar wekenquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn verse dadels. Ik heb nog nooit begrepen hoe dat die plakkerige, zoete, bruine dingen worden.
Ja, dat ziet er ook echt uit als een betrouwbare site.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:51 schreef FANN het volgende:
mwa... het valt allemaal wel mee hoor...
Zijn gedroogde dadels gezond?
De meeste voedingswaarden blijven tijdens het drogingproces behouden. Alleen vitamine C verdwijnt helemaal, maar dadels hebben nog veel meer vitamines dan vitamine C! Ook bevatten ze veel gezonde mineralen en energie. Dus het antwoord op de vraag of gedroogde dadels gezond zijn, is absoluut JA!
http://www.dadelsgezond.nl/gedroogde-dadels/
quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er ook echt uit als een betrouwbare site.
De consequenties voor de baby toch? Of heb jij ook een boter allergie?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
Het is ook sneu, maar dat soort foutjes gebeuren bij zo'n streng dieet. Het is ook gewoon lastig en veel om rekening mee te houden. Ik maakte in het begin ook dergelijke fouten, daar kom je niet onderuit. Dan haal je je schouders op en eet je gewoon op wat wel geschikt is.
Jammer alleen dat mijn schoonvader wel een beetje aandrong dat we het toch opaten, die begrijpt de consequenties niet zo goed geloof ik.
Voor de baby ja. Nu valt het met melk en soja nog wel mee, dan is het spugen, huilerig zijn en niet willen slapen. Ei en pinda zijn een groter probleem, dan moeten we medicijnen geven en naar het ziekenhuis. Daar wordt ze echt erg ziek van. Daar hebben we dan ook een epi-pen voor. Maar gelukkig zijn ei en pinda makkelijker te vermijden dan melk en soja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:57 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
De consequenties voor de baby toch? Of heb jij ook een boter allergie?
En daders met al die beestjes erin; iehh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |