Omdat je in het begin voornamelijk water verliest .quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:18 schreef FreekVonk het volgende:
Ik heb dit dieet een aantal maanden geleden gevolgd. Dit deed ik een week, en na die week was ik 7 kilo kwijt (90 naar 83), maar toen ik met dit dieet stopte en mijn normale voedingsschema weer oppakte (300kcal onder onderhoud), waren deze kilo's er na 3 dagen weer bij...
Hoe doe je dat? Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef LuDann het volgende:
Vanavond aten we een curry en we hadden wat over. Daar heb ik rijstkoekjes van gebakken, voor morgen.
[ afbeelding ]
Ik ben wat minder streng voor mezelf en eet weer wat producten waar toegevoegde suiker in zit, zoals saus en vleeswaren. Ik vond het leerzaam om een tijdje alle suiker te vermijden maar nu ga ik over op een manier die op de lange termijn ook vol te houden is. Ik zoek wel naar suikervrije alternatieven, eet geen koek of snoep meer en geen frisdrank, maar ik ga niet meer alles wat suiker als ingredient heeft schrappen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
en...? hoe gaat het hier?
gisteren heb ik ''gezondigd'' en een shitload aan suiker gegeten![]()
Iemand nam Baklava voor me mee en het was té onbeleefd om Nee tegen te zeggen![]()
was wel godvergeten lekker trouwens![]()
Ik heb dit met een restje curry madras gemaakt, maar het kan met allerlei soorten restjes rijstgerechten. Doe het in een kom, voeg een ei (of eivervanger, in mijn geval) toe en wat bloem. Beetje kneden en balletjes van rollen. Balletjes platdrukken tot een schijf en dan bakken in de pan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:36 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ziet er goed uit!
Dit is het allerbeste, gewoon bewust ervan zijn maar er ook niet te panisch over doen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben wat minder streng voor mezelf en eet weer wat producten waar toegevoegde suiker in zit, zoals saus en vleeswaren. Ik vond het leerzaam om een tijdje alle suiker te vermijden maar nu ga ik over op een manier die op de lange termijn ook vol te houden is. Ik zoek wel naar suikervrije alternatieven, eet geen koek of snoep meer en geen frisdrank, maar ik ga niet meer alles wat suiker als ingredient heeft schrappen.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben wat minder streng voor mezelf en eet weer wat producten waar toegevoegde suiker in zit, zoals saus en vleeswaren. Ik vond het leerzaam om een tijdje alle suiker te vermijden maar nu ga ik over op een manier die op de lange termijn ook vol te houden is. Ik zoek wel naar suikervrije alternatieven, eet geen koek of snoep meer en geen frisdrank, maar ik ga niet meer alles wat suiker als ingredient heeft schrappen.
[..]
Ik heb dit met een restje curry madras gemaakt, maar het kan met allerlei soorten restjes rijstgerechten. Doe het in een kom, voeg een ei (of eivervanger, in mijn geval) toe en wat bloem. Beetje kneden en balletjes van rollen. Balletjes platdrukken tot een schijf en dan bakken in de pan.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
[quote]Ik ben wat minder streng voor mezelf en eet weer wat producten waar toegevoegde suiker in zit, zoals saus en vleeswaren. Ik vond het leerzaam om een tijdje alle suiker te vermijden maar nu ga ik over op een manier die op de lange termijn ook vol te houden is. Ik zoek wel naar suikervrije alternatieven, eet geen koek of snoep meer en geen frisdrank, maar ik ga niet meer alles wat suiker als ingredient heeft schrappen.
Dat moet mij zelfs lukkenquote:Ik heb dit met een restje curry madras gemaakt, maar het kan met allerlei soorten restjes rijstgerechten. Doe het in een kom, voeg een ei (of eivervanger, in mijn geval) toe en wat bloem. Beetje kneden en balletjes van rollen. Balletjes platdrukken tot een schijf en dan bakken in de pan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |