Ahja, de grote LARP classic.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik draaide toen White Soxx - Versailles
Told them so...quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, de grote LARP classic.
Carry on!
Geen gumbo vandaag. Maar wel cheesecake in de oven nuquote:
Uh, mag ik weten waarom?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, de grote LARP classic.
Carry on!
Maar loopt dat nog een beetje? Laatste update op de site is 4 maanden oud en ik ben het topic kwijtquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen gumbo vandaag. Maar wel cheesecake in de oven nu
Sprookjes/Fantasy muziekquote:
Maar dat is Roodkapje van Pater Moeskroen toch ook?quote:
LARPers zouden nooit zo'n lollige aanval op hun fantasiewereld accepterenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat is Roodkapje van Pater Moeskroen toch ook?
Kijk je uit naar de Warcraft film?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
LARPers zouden nooit zo'n lollige aanval op hun fantasiewereld accepteren
Voor mij is er maar één WoW en dat is Wendy O Williamsquote:
Het kabbelt. We hebben de twee festivals afgezegd vanwege verschillende redenen, het feit dat ik van baan ben veranderd en de leaseauto heb in moeten leveren hielp ook niet mee.... We hebben nog wel wat ijzers in het vuur, maar we moeten ons even herpakken. Maar gestopt zijn we zeker nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar loopt dat nog een beetje? Laatste update op de site is 4 maanden oud en ik ben het topic kwijt
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor mij is er maar één WoW en dat is Wendy O Williams
Morgen in de bios geloof ik. Maar ergens verwacht ik wel dat het redelijk goed is, Blizzard was altijd geniaal met de cinematics.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat dat serieus?
Zit je dan met je opgeplakte neus en vergIet op je hoofd in de bios...
Veel plezier, ik zal het nooit zien...quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Morgen in de bios geloof ik. Maar ergens verwacht ik wel dat het redelijk goed is, Blizzard was altijd geniaal met de cinematics.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Toch ook wel redelijk vaak een rol.
Een rol tape dan...
Spannende tijden dus, succes.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het kabbelt. We hebben de twee festivals afgezegd vanwege verschillende redenen, het feit dat ik van baan ben veranderd en de leaseauto heb in moeten leveren hielp ook niet mee.... We hebben nog wel wat ijzers in het vuur, maar we moeten ons even herpakken. Maar gestopt zijn we zeker niet
Jammer van dat leuke karretje.. Maar succesquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het kabbelt. We hebben de twee festivals afgezegd vanwege verschillende redenen, het feit dat ik van baan ben veranderd en de leaseauto heb in moeten leveren hielp ook niet mee.... We hebben nog wel wat ijzers in het vuur, maar we moeten ons even herpakken. Maar gestopt zijn we zeker niet
Há 11! Ah mooi dat er een verse computer komt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in (voor zolang de computer het volhoudt)
De nieuwe computer is inmiddels besteld en komt over enkele dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |