SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
kut TT, maar wel op waarheid ingevuldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Poll: Peter Bosz maakt Ajax kampioen in seizoen 2016/17
• Laat me niet lachen
• Natuurlijk! En ook nog met attractief spel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
daar kan je wel van uit gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:26 schreef TheJanitor het volgende:
Als Blind naar Barca gaat krijgen we weer geld.
Marc
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Meer geld
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:26 schreef TheJanitor het volgende:
Als Blind naar Barca gaat krijgen we weer geld.voorlopig heb ik meer vertrouwen in dit berichttwitter:barcastuff twitterde op woensdag 01-06-2016 om 10:50:07After Man United player Daley Blind (26) was told he can leave, his agent has offered him to several clubs, among which Barcelona. sport reageer retweet
![]()
Iedereen heeft kwaliteiten!quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Blind wel kwaliteiten.![]()
die blijft liever nog wat jaartjes in het buitenland denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind terug naar Ajax zou ik toejuichenOh.![]()
natuurlijk maar zou voor Ajax heel bruikbaar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die blijft liever nog wat jaartjes in het buitenland denk ik![]()
Van mij mag hij ook wel terug, maar niet heel realistisch denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar zou voor Ajax heel bruikbaar zijnOh.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind terug naar Ajax zou ik toejuichen![]()
Die komen toch niet, dat kan je nu al voorspellen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geld voor Davinson Sánchez en Mateo Casierra.
Elk jaar zijn er wel geruchten over dat soort Zuid-Amerikaanse spelers, maar die komen uiteindelijk toch nooit.Oh.![]()
Gescout door Henk Veldmate zekerquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geld voor Davinson Sánchez en Mateo Casierra.
Wat een topper![]()
Blind naar Barca
Chillen op de Ramblas zeker. Kom op man
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Niet minder dan houten klaas Pique hoor. Kan wel voetballen uiteraard (verdedigen een stuk minder of coursequote:Op woensdag 1 juni 2016 17:20 schreef fathank het volgende:
Blind naar Barca
Chillen op de Ramblas zeker. Kom op man)
![]()
Pique wordt een beetje onderschat, zijn maar weinig verdedigers die het beter doen met zoveel ruimte in de rugquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet minder dan houten klaas Pique hoor. Kan wel voetballen uiteraard (verdedigen een stuk minder of course)
![]()
Inderdaad. Er gaat wel eens wat fout en door de speelstijl van Barca ziet dat er dan nogal eens kneuzig of kolderiek uit, maar hij is echt wel erg goed.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pique wordt een beetje onderschat, zijn maar weinig verdedigers die het beter doen met zoveel ruimte in de rug
En hij heeft een lekker wijf.![]()
Vast niet zo lekker als die van Gutanoth.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Er gaat wel eens wat fout en door de speelstijl van Barca ziet dat er dan nogal eens kneuzig of kolderiek uit, maar hij is echt wel erg goed.
En hij heeft een lekker wijf.![]()
Nee, maar die schijnt zelfs lekkerder te zijn dan de Wijs.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als die van Gutanoth.![]()
Volgens Telegraaf is Huntelaar de beoogd vervanger van MilikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik moet het nog maar zien met Huntelaar, zeker in het spelletje wat Bosz zou willen spelenquote:Op donderdag 2 juni 2016 07:55 schreef TheJanitor het volgende:
Hoppa. De Boer is weg en alles draait lekker bij Ajax. Geen verrassing.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Youness--Milik/Casierra--Ghazi
-----Zahavi----------Klaassen
--------------Bazoer-------------
Dijks-Veltman-Sanchez/Riedewald-Tete
nog eentje erbij voor Youness en voor Dijks
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 02-06-2016 08:20:52 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
er is nog niemand binnen. Kan zo weer zijn dat we het weer gaan doen met deze groep.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:55 schreef TheJanitor het volgende:
Hoppa. De Boer is weg en alles draait lekker bij Ajax. Geen verrassing.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben ook niet zo'n fan van het halen van Huntelaar. Alleen als hij gratis kan komen en niet gegarandeerd een basisplaats krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien met Huntelaar, zeker in het spelletje wat Bosz zou willen spelen![]()
Tuurlijk, uiteindelijk willen we allemaal voor Ajax spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:05 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Dat doen hij en zijn club vast wel voor het grote Ajax dat komend jaar met moeite EL speelt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoor juist dat Janssen eerste keus is bij vertrek Milik.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:50 schreef Tagliano het volgende:
Volgens Telegraaf is Huntelaar de beoogd vervanger van Milik
Edit: Janssen heeft aangegeven nog niet te willen beslissen, ze gaan inderdaad vol voor Huntelaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Janssen zal wel naar een subtopper in Duitsland of Engeland gaan, Southampton ofzo.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Van wat hij allemaal zegt in interviews heb ik niet het idee dat hij bij Ajax gaat voetballen inderdaad, helaas.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Janssen zal wel naar een subtopper in Duitsland of Engeland gaan, Southampton ofzo.![]()
Zou ik zeer content mee zijn. Uitermate beperkte spits.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Janssen zal wel naar een subtopper in Duitsland of Engeland gaan, Southampton ofzo.![]()
Zaakwaarnemer vd Vaart gespot in de Arena
als raffie komt gaat ik huilen.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou Emanuelson nog te polsen zijn voor LB?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou een typische Ajax aankoop zijn. Genotquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:29 schreef mokkiemok het volgende:
als raffie komt gaat ik huilen.....
Oh, en: bron?![]()
Misschien is Siggy te polsen voor in de spits.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Janssen moet rond de 15 miljoen kosten, dan snap ik dat je verder gaat kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van der Vaart wil wel graag komen volgens mij. Beetje vergane glorie.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:29 schreef mokkiemok het volgende:
als raffie komt gaat ik huilen.....![]()
Dat zou je sowieso al moeten doenquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
Janssen moet rond de 15 miljoen kosten, dan snap ik dat je verder gaat kijken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
die zal toch wel meerdere spelers doenquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:29 schreef mokkiemok het volgende:
als raffie komt gaat ik huilen.....![]()
klopt vast wel, maar met de recente smeekbeden van Raffie vrees ik het ergste.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zal toch wel meerdere spelers doenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens transfermarkt alleen Van der Vaart en Edgar Davids.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zal toch wel meerdere spelers doen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens transfermarkt alleen Van der Vaart en Edgar Davids.OK, die kan ook wel stoppen dus, wie is dat?
![]()
Robert Geerlingsquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]OK, die kan ook wel stoppen dus, wie is dat?
Marcos LeiteFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Robert Geerlingsquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]OK, die kan ook wel stoppen dus, wie is dat?
![]()
Ben benieuwd of hij dat geld waard is en hoe ze bij deze naam zijn gekomen. Drie goals in 16 wedstrijden in Colombia is toch niet extreem goedquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:39 schreef mokkiemok het volgende:
bod op Casierra dus 4.5 mil
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/Maar ze zullen ongetwijfeld ook gescout hebben op andere vaardigheden.
![]()
Hij is geen jeugdinternational. Colombia sub-20 bestaat momenteel niet eens, maar dat natuurlijk geheel terzijde.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:39 schreef mokkiemok het volgende:
bod op Casierra dus 4.5 mil
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/Put these foolish ambitions to rest.![]()
Bronquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
Janssen moet rond de 15 miljoen kosten, dan snap ik dat je verder gaat kijken.![]()
http://www.vi.nl/nieuws/j(...)rlandse-topclubs.htmquote:
meer dan 10 mil
http://www.voetbalprimeur(...)5-miljoen-zien-.html
15 milFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Benieuwd of die Colombianen echt komen, meestal zit daar nog een netwerk van zaakwaarnemers aan vast die je moet afkopen en denk niet dat Marc daar zin in heeft.
Huntelaar vind ik niet zo nodig, hou dan Milik nog maar een jaartje. Een backup voor linksback en nog een linksbuiten voor de concurrentiestrijd met Younes zijn wel nodig.Oh.![]()
Huntelaar gaan ze pas "kopen" als Milik weg gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of die Colombianen echt komen, meestal zit daar nog een netwerk van zaakwaarnemers aan vast die je moet afkopen en denk niet dat Marc daar zin in heeft.
Huntelaar vind ik niet zo nodig, hou dan Milik nog maar een jaartje. Een backup voor linksback en nog een linksbuiten voor de concurrentiestrijd met Younes zijn wel nodig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die kans is toch wel heel grootquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Huntelaar gaan ze pas "kopen" als Milik weg gaat.![]()
zeer aanwezigquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Twijfel of Huntelaar het nog kan brengenquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Huntelaar gaan ze pas "kopen" als Milik weg gaat.Oh.![]()
Ik denk best dat Huntelaar nog tenminste 1 seizoen mee kan, daarna moet je zorgen voor een vervanger. Bijvoorbeeld deze Casierra, of een dolberg. Dan kan je in dat jaar de Hunt laten afbouwen en wat meer je tweede spits gebruiken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twijfel of Huntelaar het nog kan brengenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik inruilen voor de bijna 33-jarige Huntelaar lijkt me nou niet echt een vooruitgang, eerder een achteruitgang. Maar we zullen zien.![]()
Klopt, stelletje gekken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:07 schreef tompsv18 het volgende:
Milik inruilen voor de bijna 33-jarige Huntelaar lijkt me nou niet echt een vooruitgang, eerder een achteruitgang. Maar we zullen zien.![]()
Liever gewoon Milik houdenquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk best dat Huntelaar nog tenminste 1 seizoen mee kan, daarna moet je zorgen voor een vervanger. Bijvoorbeeld deze Casierra, of een dolberg. Dan kan je in dat jaar de Hunt laten afbouwen en wat meer je tweede spits gebruiken.Oh.![]()
zeker weten, maar als hij zelf weg wilt is dat lastig tegen te houden.quote:
Ik hoop echt dat hij blijft, en dat zijn "ongenoegen" enkel bij de Boer is.
Maar ik vrees dat wanneer hij ook maar een beetje opvalt op het EK dat hij weg is. (en dat zie ik best gebeuren als alle aandacht van de verdedigers naar lewandowski gaat)
Ik denk overigens ook niet dat het slim is om als Ajax zijnde op Milik te gaan wachten. Dan ben je na het EK te laat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vrees er ook voor inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker weten, maar als hij zelf weg wilt is dat lastig tegen te houden.
Maar ik vrees dat wanneer hij ook maar een beetje opvalt op het EK dat hij weg is. (en dat zie ik best gebeuren als alle aandacht van de verdedigers naar lewandowski gaat)
Ik denk overigens ook niet dat het slim is om als Ajax zijnde op Milik te gaan wachten. Dan ben je na het EK te laat.Oh.![]()
Wat is eigenlijk de laatste speler die rechtstreeks uit zuid Amerika kwam en die succesvol was bij Ajax? Maxwell denk ik zo?![]()
Ze Eduardo geen succes noemenquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste speler die rechtstreeks uit zuid Amerika kwam en die succesvol was bij Ajax? Maxwell denk ik zo?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Rosales.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste speler die rechtstreeks uit zuid Amerika kwam en die succesvol was bij Ajax? Maxwell denk ik zo?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik meen van nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die ooit meegedaan in het eerste?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die kwam toen van Inter geloof ik, maar dat was ook een genot om naar te kijken zegquote:
Ze Eduardo ging zelfs van Jong Ajax naar de A1, alwaar hij op de bank belandde
dat ongenoegen is maar een kleine factor, hij kan zich gewoon sportief en financieel verbeteren en het levert Ajax ook een aardig bedrag opquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker weten, maar als hij zelf weg wilt is dat lastig tegen te houden.
Ik denk overigens ook niet dat het slim is om als Ajax zijnde op Milik te gaan wachten. Dan ben je na het EK te laat.![]()
verbeteren kan hij bij Ajax ook, of bedoel je dat ook?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ongenoegen is maar een kleine factor, hij kan zich gewoon sportief en financieel verbeteren en het levert Ajax ook een aardig bedrag opFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lees die zin nog eens.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verbeter kan hij bij Ajax ook, of bedoel je dat ook?![]()
Filipe Luisquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ohnee![]()
![]()
Nee joh cvitanichquote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ben benieuwd wie hem uit de laffe leunstoel heeft getrokken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:46 schreef Morendo het volgende:
Heeft Netto eindelijk eens wat ambitie gekregen?![]()
daar lijkt het wel op, is verder niet duidelijk. Scoutrapport is (nog) niet inzichtelijkquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:02 schreef Vermecelli het volgende:
Is dit het werk van die nieuwe scout?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veldmate! De man die als eerste Suarez zich zag vastbijten in tegenstanders op een rustige zondagmiddag in het altijd fraaie Montevideo.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
dat is toch gewoon doorsnee blond bimbo'tje van 't kampquote:Op woensdag 1 juni 2016 18:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar die schijnt zelfs lekkerder te zijn dan de Wijs.
beetje de vrouwelijke Alexander BüttnerBehulpzaam als een waterkraan.
Volgens Verweij zijn ze ook nog bezig met een vleugelspeler maar meerdere namen en hij durft nog niet met hagel te schieten.
Heerlijk die spontane en indirecte lofprijzingen van zichzelf.![]()
ene Amin Younessquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Verweij zijn ze ook nog bezig met een vleugelspeler maar meerdere namen en hij durft nog niet met hagel te schieten.
Heerlijk die spontane en indirecte lofprijzingen van zichzelf.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou het Farid Díaz zijn.
of Marlos MorenoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Deportivo Cali speelt morgen trouwens, voor wie Casierra in actie wil zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Haha die tweet ja. En al die kontenlikkers die dan gaan reageren van ja Mike je bent zo betrouwbaar.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nu is hij dat ook wel, maar het is af en toe wel erg slijmerig.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
Haha die tweet ja. En al die kontenlikkers die dan gaan reageren van ja Mike je bent zo betrouwbaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bruno Silva ook van veltmate, helemaal vergeten
Silva
Heb je gelijk in ja.
Wel benieuwd naar de buitenspeler. Ben zelf van mening dat Younes-Cerny links en El Ghazi-Muric rechts moet volstaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Cerny moet je niet op links zetten. Gewoon op rechts houden en muric ook.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je gelijk in ja.
Wel benieuwd naar de buitenspeler. Ben zelf van mening dat Younes-Cerny links en El Ghazi-Muric rechts moet volstaan.
zou kunnen dat het Sam Larsson is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)n-op-schalke-04-.htmquote:Klaas-Jan Huntelaar is bij Ajax de eerste optie voor de spitspositie. Maar zowel de speler als de Amsterdamse club moet eerst wachten op het officiële standpunt van Huntelaars huidige werkgever Schalke 04.
De prangende vraag van alle betrokkenen is: wat wil Schalke met de Achterhoeker, die nog tot medio 2017 vastligt? En wat is het beleid van de nieuwe technisch directeur Christian Heidel, de opvolger van de ontslagen Horst Heldt? Dat is nog steeds een raadsel. En dat irriteert dezelfde betrokkenen. Als daarover duidelijkheid is, hakt Huntelaar voor zichzelf de knoop door over zijn sportieve toekomst.
Aan Heidel de taak een compleet nieuwe koers bij Die Königsblauen uit te rollen, maar hij is vreemd genoeg pas woensdag begonnen in Gelsenkirchen. Op zijn bureau liggen stapels dossiers. Pas sinds deze week is er ook een nieuwe trainer: Markus Weinzierl van FC Augsburg. Hij is trouwens niet de grote en gereputeerde naam op wie de spelers hadden gehoopt, al verrichte Weinzierl goed werk bij Augsburg.
Het nieuwbakken technisch duo moet de selectie renoveren. In alle opzichten. Qua leeftijdsindeling en salarisverhouding vooral. Op 25 juni is al de eerste training. Huntelaar zelf zal nooit zeggen dat hij wil vertrekken. Dan zal Schalke meteen een fors prijskaartje op hem plakken. Het laatste wat hij wil bovendien is een breuk forceren.
Het sein voor een rentree bij Ajax komt pas op groen te staan wanneer de 32-jarige spits te horen krijgt dat hij mag uitzien naar een andere club. Dat zal de weg naar Amsterdam plaveien. Huntelaar is veruit de duurste speler in de ploeg van Schalke 04. Misschien gunt de club hem na zes jaar een vrije transfer, als beloning voor de goede prestaties en loyaliteit. Dat ligt niet voor de hand, op dit moment. Waar haalt de club een gelijkwaardige vervanger vandaan?
Schalke is gecharmeerd van Sébastien Haller, maar hij speelt bij een subtopper (FC Utrecht) in een veel zwakkere competitie dan de Bundesliga. Kan hij in één keer een dergelijke overstap aan?
Bij Schalke 04 bestaan daar twijfels over. Ondanks de enorme status in Duitsland en de grote fanbase, is Schalke geen kapitaalkrachtige club die in staat is dure spelers te kopen. Eén miskoop kan daarom meteen bepalend zijn voor het verloop van het seizoen.
Het ligt er ook net maar aan hoe graag Ajax Huntelaar weer in de armen sluit. En met name de nieuwe trainer Peter Bosz. In hoeverre is Ajax bereid het contract van de spits af te kopen of wachten ze totdat hij transfervrij is?![]()
Wat een speculaties. Huntelaar komt echt nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)n-op-schalke-04-.htm
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Oliynyk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk die spontane en indirecte lofprijzingen van zichzelf.![]()
Dit. En moet je ook niet willen trouwens. En als ie komt wil ie waarschijnlijk de garantie op een basisplaats en die gaat ie toch niet krijgen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een speculaties. Huntelaar komt echt niet
Succes in de zandbak Klaas![]()
![]()
Denk je dat hij het niveau niet meer aan kan? Ik heb hem het afgelopen seizoen nauwelijks gezien dus geen idee maar zoveel stelt het niet voor hier.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dit. En moet je ook niet willen trouwens. En als ie komt wil ie waarschijnlijk de garantie op een basisplaats en die gaat ie toch niet krijgen.
Succes in de zandbak Klaas![]()
Het niveau zal ie nog wel aan kunnen, maar hij zal geen transfersom in de toekomst meer opleveren en dan vind ik het krom om een andere spits (Bijv Milik) op de bank te houden die wel waarde heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je dat hij het niveau niet meer aan kan? Ik heb hem het afgelopen seizoen nauwelijks gezien dus geen idee maar zoveel stelt het niet voor hier.![]()
Ik ga er vanuit dat Milik vertrektquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Het niveau zal ie nog wel aan kunnen, maar hij zal geen transfersom in de toekomst meer opleveren en dan vind ik het krom om een andere spits (Bijv Milik) op de bank te houden die wel waarde heeft.![]()
Huntelaar moet je altijd nemen als je de kans hebt. Milik verkopen na het EK en je gaat erop vooruit.![]()
Denk het ook, maar blijft zonde hoe Frank met Milik omging.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Huntelaar moet je altijd nemen als je de kans hebt. Milik verkopen na het EK en je gaat erop vooruit.![]()
![]()
Milik moet niet janken maar had gewoon wat vaker goed moeten spelen want toen hij dat eindelijk deed stond hij ook gewoon standaard in de basis. Die kerel heeft maanden lopen aanmodderen en er werd toen terecht wat geëxperimenteerd. Die wissel tegen de Graafschap was een aparte en had niet gehoeven maar Milik was toen ook niet best.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk het ook, maar blijft zonde hoe Frank met Milik omging.![]()
![]()
Oke, maar zo te lezen blijven ze allemaal gewoon komen dus verandert er praktisch nietsquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vak 410 stopt.
http://vak410.nl/nieuws/vak410-stopt![]()
Ik kan het geen slechte ontwikkeling noemen, al verandert er waarschijnlijk weinig zoals FA zegtquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vak 410 stopt.
http://vak410.nl/nieuws/vak410-stoptMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax koos er wel voor om ze als groep steeds harder aan te pakken. Nu kunnen ze op dezelfde voet verder gaan zonder dat iemand kan vingerwijzen. Slim.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, maar zo te lezen blijven ze allemaal gewoon komen dus verandert er praktisch nietsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dacht ook zoiets.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax koos er wel voor om ze als groep steeds harder aan te pakken. Nu kunnen ze op dezelfde voet verder gaan zonder dat iemand kan vingerwijzen. Slim.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Mwah. Nu is er helemaal geen sfeer. Vak 410 probeerde er nog wat van te maken. De rest loopt weg of komt niet eens naar het stadionquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan het geen slechte ontwikkeling noemen, al verandert er waarschijnlijk weinig zoals FA zegt![]()
Ik vind het vaak zo gemaaktquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah. Nu is er helemaal geen sfeer. Vak 410 probeerde er nog wat van te maken. De rest loopt weg of komt niet eens naar het stadionMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach iedereen kotst die lui uit joh die gaan we niet missen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel, maar altijd beter dan een graftombe toch?![]()
Ik zal ze missenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vak 410 stopt.
http://vak410.nl/nieuws/vak410-stopt![]()
![]()
![]()
Ik zou 't liefste zien dat het hele stadion op een normale manier voor wat sfeer zou zorgen ipv één vak op doorgesnoven wijze...![]()
Of gewoon heel Zuid die sfeer maakt als een soort Gelbe Wand of The Kopquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:16 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zou 't liefste zien dat het hele stadion op een normale manier voor wat sfeer zou zorgen ipv één vak op doorgesnoven wijze...Oh.![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zal ze missen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De naam gaat weg. De groep gaat bijna in zijn geheel naar Zuid 1 waar het qua sfeer gewoon voortgezet gaat worden. Niets aan de hand, toch een grote naam geworden 410.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah. Nu is er helemaal geen sfeer. Vak 410 probeerde er nog wat van te maken. De rest loopt weg of komt niet eens naar het stadion![]()
"Ajax supporters komen niet naar het stadion om de ploeg aan te moedigen, maar om te controleren of Ajax wel wint"quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:16 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zou 't liefste zien dat het hele stadion op een normale manier voor wat sfeer zou zorgen ipv één vak op doorgesnoven wijze...
- M. van Praag.![]()
Waarom keken ze dan altijd de verkeerde kant op bij 410?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Ajax supporters komen niet naar het stadion om de ploeg aan te moedigen, maar om te controleren of Ajax wel wint"
- M. van Praag.
Zouden ze nu boos zijn omdat hun nieuwe tribune een lelijkere muur heeft?![]()
zo was het altijd wel ja, een beetje uit de hand gelopen initiatief dat sfeervak, werden ook veel te belangrijk gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Ajax supporters komen niet naar het stadion om de ploeg aan te moedigen, maar om te controleren of Ajax wel wint"
- M. van Praag.![]()
Ik heb het niet over 410. Ik heb het over de doorsnee Ajax-supporter.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom keken ze dan altijd de verkeerde kant op bij 410?
Zouden ze nu boos zijn omdat hun nieuwe tribune een lelijkere muur heeft?
410 bestond uit gekkies.![]()
De doorsnee Ajax-supporter heeft ook een abonnement bij Carré en het Concertgebouw.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 410. Ik heb het over de doorsnee Ajax-supporter.
410 bestond uit gekkies.![]()
dat is weer wat overdreven maar dat hele sfeer gebeuren is pas na de arena ontstaanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De doorsnee Ajax-supporter heeft ook een abonnement bij Carré en het Concertgebouw.![]()
Omdat het voetbal niet om aan te zien was. Beetje logisch nadenken zit er bij jou niet in hé.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom keken ze dan altijd de verkeerde kant op bij 410?
Zouden ze nu boos zijn omdat hun nieuwe tribune een lelijkere muur heeft?![]()
Ook omdat de prijzen omhoog gingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is weer wat overdreven maar dat hele sfeer gebeuren is pas na de arena ontstaan
Lange zijde, niet te betalen voor de gemiddelde mens. Bij Feyenoord kost het een stuk minder op de lange zijde en dan krijg je dus wat meer tokkies daar, maar die brengen wel meer "sfeer". Iemand met een inkomen van 50.000 gaat niet als een idioot tekeer op de tribune.![]()
Afhaal plzquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
In dit topic blijkt maar weer echt niemand verstand heeft van supporterscultuur
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
meen je deze?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook omdat de prijzen omhoog gingen.
Lange zijde, niet te betalen voor de gemiddelde mens. Bij Feyenoord kost het een stuk minder op de lange zijde en dan krijg je dus wat meer tokkies daar, maar die brengen wel meer "sfeer". Iemand met een inkomen van 50.000 gaat niet als een idioot tekeer op de tribune.![]()
![]()
hij zet hem wat laag in. laten we zeggen vanaf70kquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dacht aan 25k zijn allemaal uitkeringstrekkersquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij zet hem wat laag in. laten we zeggen vanaf70k![]()
![]()
![]()
![]()
was sarcastisch bedoeld, maar ja gros is uitkeringsgerechtigd jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dacht aan 25k zijn allemaal uitkeringstrekkers![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was sarcastisch bedoeld, maar ja gros is uitkeringsgerechtigd ja
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
De meesten verdienen meer aan drugshandel dan jij in je hele leven zal verdienen in de sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
hahaha grappig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:40 schreef Lacoste het volgende:
[..]
De meesten verdienen meer aan drugshandel dan jij in je hele leven zal verdienen in de sociale werkplaatsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
kwam ook door de timing, als je het over een pisbak hebt dan was het wel het Olympisch stadion, maar daar toch prachtige wedstrijden met geweldige (niet geregisseerde) sfeer mee gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook omdat de prijzen omhoog gingen.
Lange zijde, niet te betalen voor de gemiddelde mens. Bij Feyenoord kost het een stuk minder op de lange zijde en dan krijg je dus wat meer tokkies daar, maar die brengen wel meer "sfeer". Iemand met een inkomen van 50.000 gaat niet als een idioot tekeer op de tribune.
De Arena was net klaar op het moment dat het sportieve verval kwam, dan nog dat lachwekkende veld, waardoor het cynisme de overhand nam.![]()
Als Fey Dost weet te strikken lach ik de ballen uit mijn string.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laat hem maar hier heen komenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
Schalke laat Hunt gaan.
bericht van de bild
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:De terugkeer van Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax lijkt een stap dichterbij te komen. De Duitse boulevardkrant BILD schrijft vrijdag dat Schalke 04 bereid is om de 32-jarige spits transfervrij te laten vertrekken.
Met Christian Heidel en Markus Weinzierl beschikt Schalke over een nieuwe technisch directeur en een nieuwe trainer. De twee treffen momenteel voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Volgens BILD gaat de bezem door de selectie van de club. Huntelaar is waarschijnlijk één van de slachtoffers.
Het contract van de aanvaller loopt nog één seizoen door. Het salaris van Huntelaar drukt (te) zwaar op de begroting van Schalke. De formatie uit Gelsenkirchen lijkt nu bereid om hem gratis de deur uit te laten lopen. Met Franco di Santo denkt Schalke reeds over een geschikte opvolger te beschikken.
Mocht Schalke inderdaad bereid zijn om mee te werken aan een vertrek van Huntelaar, dan is dat goed nieuws voor Ajax. De Amsterdamse club wil zich deze zomer versterken met een extra spits en de oud-speler van Real Madrid en AC Milan zou met stip bovenaan het verlanglijstje van Ajax staan. Tussen 2006 en 2008 stond Huntelaar ook al onder contract in de Arena.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
KJH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:35 schreef Leonos het volgende:
KJH!Een nauwelijks spelende, onnodige verdediger van een Duitse laagvlieger met constante knieproblemen tegen een broodnodige spits die topfit is en nog redelijk vaak scoort ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Heitinga 2.0
Vergeet niet dat commercieel Huntelaar waarschijnlijk meer opbrengt dan kost.![]()
Ik moet nog maar zien hoe hij gaat passen in het spelletje van Bosz, als hij al komt uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een nauwelijks spelende, onnodige verdediger van een Duitse laagvlieger met constante knieproblemen tegen een broodnodige spits die topfit is en nog redelijk vaak scoort ook.
Ja, Heitinga 2.0
Vergeet niet dat commercieel Huntelaar waarschijnlijk meer opbrengt dan kost.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar hebben ze ook vast niet contact over gehad met Bosz. Kopen ze zomaar: ''hé Petertje we hebben Klaas-Jan aangetrokken lololol''quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien hoe hij gaat passen in het spelletje van Bosz, als hij al komt uiteraard![]()
Dat mag ik toch wel hopen ja. Het lijkt me in ieder geval niet het type dat gaat rennen en sleuren om druk te zetten bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook vast niet contact over gehad met Bosz. Kopen ze zomaar: ''hé Petertje we hebben Klaas-Jan aangetrokken lololol''Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 13:21:18Agent @KJ_Huntelaar (Oosterveer) niet van op hoogte dat spits transfervrij bij Schalke zou mogen vertrekken. #Ajax https://t.co/mvSBNtESkp reageer retweet
pagina niet gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:25 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 13:21:18Agent @KJ_Huntelaar (Oosterveer) niet van op hoogte dat spits transfervrij bij Schalke zou mogen vertrekken. #Ajax https://t.co/mvSBNtESkp reageer retweet
Hij zal denk ik op deze link doelen: http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo, de eerste transfer van Ajax naar Man City is rond...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
erg jammer inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef Catch22- het volgende:
Zo, de eerste transfer van Ajax naar Man City is rond...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef Catch22- het volgende:
Zo, de eerste transfer van Ajax naar Man City is rond...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat heb ik gemist dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef Catch22- het volgende:
Zo, de eerste transfer van Ajax naar Man City is rond...![]()
Tessel MiddagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.vi.nl/nieuws/foto-en-zn-verhaal-klaasjan-huntelaar.htm
Alleen al hierom is Klaas een baas.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klaas is gewoon een held.
ook als hij niet komt, en ook als hij komt en faalt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahaha watquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was sarcastisch bedoeld, maar ja gros is uitkeringsgerechtigd jaEr zitten echt mensen tussen die rijker zijn dan jij en ik ooit zullen worden.
![]()
Ik beweer nergens dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahaha watEr zitten echt mensen tussen die rijker zijn dan jij en ik ooit zullen worden.
Er zijn ook genoeg rijke uitkeringsgerechtigden. Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahaha watEr zitten echt mensen tussen die rijker zijn dan jij en ik ooit zullen worden.
![]()
http://readastonvilla.com(...)-linked-ajax-winger/quote:Aston Villa join Premier League sides Liverpool and Crystal Palace in the race for Ajax winger, Anwar El Ghazi.
David Amoyal reports on Gianluca Di Marzio that the recently relegated side are going toe to toe with both Jurgen Klopp’s Liverpool and Alan Pardew’s Crystal Palace for El Ghazi.
The Dutch international has been rumoured with a move away from the Eredivisie side after a brilliant season where El Ghazi found the net 11 times in the league and also win Ajax’s talent of the year.
He has been highly courted with Jurgen Klopp said to be interested in an extra winger at Anfield, but the report states that Roberto Di Matteo’s Villa have a good relationship with Jorge Mendes.
The move for El Ghazi could show plenty of ambition from incoming Villa owner Dr Tony Xia and a creative outlet is something the Villans have been lacking over recent years.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mocht Ghaza weggaan, dan gaan we daar net als Boetius en Kishna nooit meer iets van horen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:26 schreef Seam het volgende:
Mocht Ghaza weggaan, dan gaan we daar net als Boetius en Kishna nooit meer iets van horen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja dat gaat Netto vast en zeker doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:51 schreef Ferdii het volgende:
Gewoon 25 mil vragen en daarmee iedereen afschrikken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eerder zes ofzo, en dan met 3 afgescheept worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat gaat Netto vast en zeker doenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verspreid over 3 jaarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Eerder zes ofzo, en dan met 3 afgescheept worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarvan 20% variabel te verdienen zodra Liverpool de CL wint.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat is hij ook ongeveer waard, 6 miljoen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Eerder zes ofzo, en dan met 3 afgescheept worden.![]()
Jouw schattingen zijn wel vaker niet helemaal accuraatquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is hij ook ongeveer waard, 6 miljoen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Santos is 27 jaar, zal tussen de 2,5 en 3,5 miljoen kosten en heeft zij bewezen bij een (momenteel) subtopper.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Shots fired.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jouw schattingen zijn wel vaker niet helemaal accuraat
[..]Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wel typisch dat steeds dat voorbeeld wordt aangehaald. Kennelijk kun je niets anders bedenken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jouw schattingen zijn wel vaker niet helemaal accuraat
[..]![]()
Wellicht omdat je jezelf daar onsterfelijk belachelijk gemaakt hebt. Tevens, u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel typisch dat steeds dat voorbeeld wordt aangehaald. Kennelijk kun je niets anders bedenken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Botteghin zal waarschijnlijk 4 miljoen of meer moetenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja, dat bleek 3 te zijn zonder premies. Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht omdat je jezelf daar onsterfelijk belachelijk gemaakt hebt. Tevens, u vraagt wij draaien
[..]![]()
Hou gewoon op met stoer doen en zeg dat je er net zoals ons de Ballen verstand van hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat bleek 3 te zijn zonder premies. Lekker boeiend.![]()
Keer op keer, stop gewoon plz.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat bleek 3 te zijn zonder premies. Lekker boeiend.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarom werkt Bosz hieraan mee, wat is dat voor onzinquote:![]()
Het is zijn nichtje, het is ook net een mens.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom werkt Bosz hieraan mee, wat is dat voor onzinSnelle Egel![]()
Ah juist jaquote:Op zondag 5 juni 2016 14:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het is zijn nichtje, het is ook net een mens.![]()
Wat een achterlijk giegelkutjequote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Doe even normaal man, idioot. Dat meisje is 13 a 14.quote:
Tevens giegel
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je moeder giechelde gisteren ook.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
wat liefquote:![]()
Watquote:Op zondag 5 juni 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
De Jood wellicht naar China voor een paar meloen per jaarDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:![]()
Nou nou nou Messi.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Geldt ook voor jouquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
😜😜😜😜😜quote:Op zondag 5 juni 2016 15:28 schreef BadderHaring het volgende:
Liever naar China dan naar Ajax. Ik snap hem wel.![]()
Ghazi en brilliant season in 1 ArtikelBehulpzaam als een waterkraan.
Het woordje start wellicht vergeten .quote:Charlie: How's it going in there?
Haha daar komen ze weer met hun ouwe helden filmpjes...
Waar blijven die aankopen godverdomme?
Leg eens ff 12miljoen neer voor een topspitsNothing to see here, carry on![]()
Als je denkt dat Ajax 12 miljoen gaat betalen voor een "topspits" dan leef je in een fantasiewereld.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:20 schreef RijstNatie het volgende:
Leg eens ff 12miljoen neer voor een topspitsOh.![]()
En de hoop dat ze ergens een betaalbaar briljantje scouten is ook onrealistisch hč?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je denkt dat Ajax 12 miljoen gaat betalen voor een "topspits" dan leef je in een fantasiewereld.![]()
![]()
Zal het doorgeven aan de universitaire boekhouders, het transferbeleid en ook aan het RVC. RijstNatiequote:Op zondag 5 juni 2016 23:20 schreef RijstNatie het volgende:
Leg eens ff 12miljoen neer voor een topspits![]()
![]()
Als je kijkt naar een briljantje voor Ajax begrippen moet dat lukken. Zoals een Milik of Younes. Als je gokt op een briljante die de wereldtop kan halen denk ik dat je dat wel kan vergeten.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En de hoop dat ze ergens een betaalbaar briljantje scouten is ook onrealistisch hč?Oh.![]()
Als Peter Bosz bij Ajax een trainer blijkt te zijn die meer uit spelers kan halen dan Frank kon, dan is een Milik of Younes genoeg.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar een briljantje voor Ajax begrippen moet dat lukken. Zoals een Milik of Younes. Als je gokt op een briljante die de wereldtop kan halen denk ik dat je dat wel kan vergeten.![]()
Dat is iets teveel als en ik vrees ook dat het hem niet gaat lukken, natuurlijk zal er een frisse wind waaien maar uiteindelijk valt of staat het met de kwaliteit die je in huis hebt.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als Peter Bosz bij Ajax een trainer blijkt te zijn die meer uit spelers kan halen dan Frank kon, dan is een Milik of Younes genoeg.
Positief van de interlands vond ik wel dat Bazoer het goed deed op 6, dus als hij daarmee begint zou er plek moeten zijn voor een middenvelder die wat meer met een bal kan dan Gudelj.![]()
Veel geblesseerd, volgens mij drie keer één of meerdere maanden. Iets van 10 wedstrijden gespeeld in totaal, waarvan de helft als invallerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:08 schreef Vermecelli het volgende:
KishnaDie flappie bestaat ook nog. Heeft ie het al gemaakt in Italië?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Goede keus dus om naar Italië te gaan, nog even wat te cashen. Hier had hij anders nog verder afgegledenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Veel geblesseerd, volgens mij drie keer één of meerdere maanden. Iets van 10 wedstrijden gespeeld in totaal, waarvan de helft als invallerIk denk dat hij nu netto er onder aan de streep er meer op overhoudt en daar gaat het vooral om bij Kishna denk ik
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Kan een soort Maher wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:17 schreef Brammess het volgende:
PSV is inmiddels al bezig met het binnenhalen van het kampioenschap met ZiyechRED ONS HENNIEGOD![]()
5000quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans überhaupt dat hij voor Nederlandse clubs kiest.![]()
Misschien speelt het zeker zijn van CL ook een rolquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans überhaupt dat hij voor Nederlandse clubs kiest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vraag me stiekem wel een beetje af waarom hij voor Marokko gekozen heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien speelt het zeker zijn van CL ook een rol![]()
Voelt zich waarschijnlijk geen Nederlanderquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me stiekem wel een beetje af waarom hij voor Marokko gekozen heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft wel gewoon meegedaan aan trainingsstages in Hoenderloo. Zat aanvankelijk ook bij selectie Oranje maar meldde zich op de een of andere manier geblesseerd af.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voelt zich waarschijnlijk geen Nederlanderquote:Ziyech meldde zich vorig jaar juni voor een trainingsstage met Oranje in Hoenderloo. Een officieus debuut zat in het vat, maar de 22-jarige linkspoot raakte geblesseerd. "Ik had het idee dat hij de intentie had om voor Nederland te spelen", zegt Blind op de persconferentie, waarop hij zijn definitieve selectie bekendmaakte. "Toen ik hem voor de wedstrijd daarop niet selecteerde, heeft hij voor Marokko gekozen."![]()
Ach ik ga er niet verder op in. Dan ga ik dingen zeggen die een aantal mensen als racistisch zijnde opvatten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft wel gewoon meegedaan aan trainingsstages in Hoenderloo. Zat aanvankelijk ook bij selectie Oranje maar meldde zich op de een of andere manier geblesseerd af.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Huntelaar is dat ene kanon natuurlijk. Die vleugelspits is gissen. Mike Verweij weet het, aldus Mike zelf. Wie de vleugelspeler is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar zijn trouwens die Netto-kanonnen ?![]()
Binnen nu en 2 weken verwacht hij zelfquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar zijn trouwens die Netto-kanonnen ?
Verwacht 1 van die Colombianen, Huntelaar en een linksbuiten. Over de kwaliteit van de kanonnen valt te twisten![]()
Niks mis met Stuntelaar als die gewoon aanvoer krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 weken verwacht hij zelf
Verwacht 1 van die Colombianen, Huntelaar en een linksbuiten. Over de kwaliteit van de kanonnen valt te twistenRED ONS HENNIEGOD![]()
Mike Verweij heeft een affaire met Nettoquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar is dat ene kanon natuurlijk. Die vleugelspits is gissen. Mike Verweij weet het, aldus Mike zelf. Wie de vleugelspeler is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Janssen zal het (voor zover dat een goede aankoop en haalbaar zou zijn) in ieder geval niet worden, die is in gesprek met SpursMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zelfde geldt ook voor Milik toch? Ookal zou ik Huntelaar wel toejuichenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis met Stuntelaar als die gewoon aanvoer krijgt![]()
Volgens Mike is het de schuld van de RvC en niemand anders. Slimme tactiek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mike Verweij heeft een affaire met Netto![]()
De RvC heeft Duarte, Sana , Cuenca en consorten hierheen gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Mike is het de schuld van de RvC en niemand anders. Slimme tactiek.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar Milik is weg denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zelfde geldt ook voor Milik toch? Ookal zou ik Huntelaar wel toejuichenRED ONS HENNIEGOD![]()
"Het is te vroeg om te zeggen of ik volgend seizoen nog in Amsterdam speel. Ik ben nog speler van Ajax, maar heb een aantal aanbiedingen. Pas na het EK wil ik samen met de club een keuze maken. Ik zal in elk geval een gesprek moeten voeren met de nieuwe trainer (Peter Bosz, red.). Nee, De Boer heb ik niet meer gesproken, alleen een hand gegeven.”quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die is weg samen met zijn vakantievriendje Trustfull![]()
Zal wel iemand als Limbombe of Larsson zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar is dat ene kanon natuurlijk. Die vleugelspits is gissen. Mike Verweij weet het, aldus Mike zelf. Wie de vleugelspeler is.Oh.![]()
''Ik ben nog ''quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"Het is te vroeg om te zeggen of ik volgend seizoen nog in Amsterdam speel. Ik ben nog speler van Ajax, maar heb een aantal aanbiedingen. Pas na het EK wil ik samen met de club een keuze maken. Ik zal in elk geval een gesprek moeten voeren met de nieuwe trainer (Peter Bosz, red.). Nee, De Boer heb ik niet meer gesproken, alleen een hand gegeven.”
Ik weet genoeg. Hij moest De Boer trouwens een dreun verkopenRED ONS HENNIEGOD![]()
lekker laten gaanquote:
lijkt me een uitermate vervelend mannetje binnen de groep. Helemaal omdat ie afgelopen jaar een soort van de vedette heeft uit kunnen hangen omdat ie met 10 mongolen op het veld stond.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik denk niet dat hij gaat maar zou toch echt wel een versterking zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 08:26 schreef fathank het volgende:
[..]
lekker laten gaan
lijkt me een uitermate vervelend mannetje binnen de groep. Helemaal omdat ie afgelopen jaar een soort van de vedette heeft uit kunnen hangen omdat ie met 10 mongolen op het veld stond.![]()
Dat ligt er aan. Van mij mag hij wegblijven. Naar mannetje, en vooral goed op '10' en daar wil Cocu niet mee spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij gaat maar zou toch echt wel een versterking zijn
Op rechts kun je voor dat geld denk ik wel wat beters krijgen.![]()
Ik vind hem ook niet sympathiek en het is altijd afwachten hoe zo'n speler is als hij niet het middelpunt is maar hij hoort toch wel bij de betere middenvelders van de eredivisie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Van mij mag hij wegblijven. Naar mannetje, en vooral goed op '10' en daar wil Cocu niet mee spelen.
Op rechts kun je voor dat geld denk ik wel wat beters krijgen.
Maar goed lijkt me stug dat hij zijn weg in NL vervolgt![]()
Ziyech heeft altijd gezegd niet op rechts te willen spelen, dus ik verwacht niet dat hij daarvoor zal tekenen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Van mij mag hij wegblijven. Naar mannetje, en vooral goed op '10' en daar wil Cocu niet mee spelen.
Op rechts kun je voor dat geld denk ik wel wat beters krijgen.
Verder zal ik nogmaals herhalen dat Ziyech in geen geval een naar jochie is.
Ik zou het erg jammer vinden als PSV hem wel weet te strikken, waar ik denk dat zijn spel er bij Ajax beter uit komt(van alle clubs in de eredivisie).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech moet je alleen halen als je Serero en Andersen weet te lozen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech heeft altijd gezegd niet op rechts te willen spelen, dus ik verwacht niet dat hij daarvoor zal tekenen.
Ik zou het erg jammer vinden als PSV hem wel weet te strikken, waar ik denk dat zijn spel er bij Ajax beter uit komt(van alle clubs in de eredivisie).Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
voornaamste reden dat hij voor Twente koos zijn toch de Euro's hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech heeft altijd gezegd niet op rechts te willen spelen, dus ik verwacht niet dat hij daarvoor zal tekenen.
Ik zou het erg jammer vinden als PSV hem wel weet te strikken, waar ik denk dat zijn spel er bij Ajax beter uit komt(van alle clubs in de eredivisie).![]()
Want?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ziyech moet je alleen halen als je Serero en Andersen weet te lozen.![]()
Serero wil en mag weg, Anderson heeft al aangegeven te willen worden verhuurd als hij geen garantie krijgt op speeltijd(liefst basis)quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ziyech moet je alleen halen als je Serero en Andersen weet te lozen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Want veel te veel middenvelders met pure middelmaat wat geld kost.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Noem je Ziyech nu ook middelmaat dan? aangezien die niet mag komen voordat er middelmaat verkocht is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Want veel te veel middenvelders met pure middelmaat wat geld kost.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech moet je alleen halen als je met een zuivere 10 wilt spelen. Dat is de enige positie waar hij echt uit zal blinken.![]()
Ik zie hem niet als een broodnodige versterking op dit moment nee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Noem je Ziyech nu ook middelmaat dan? aangezien die niet mag komen voordat er middelmaat verkocht is?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik denk dat je beter Ziyech op middenveld kan hebben dan Gudelj.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een broodnodige versterking op dit moment nee.
Maar zoals Badder terecht opmerkt, alleen als je met een 10 speelt heeft hij echt waarde. En ik zie liever Bazoer op 6 dan Ziyech op 10.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gudelj heeft in laatste gedeelte van het seizoen laten zien dat hij de balans verdediging<>aanval kan bewaken. Eerste helft van het seizoen was hij drama, maar daarna pakte hij het wel goed op.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter Ziyech op middenveld kan hebben dan Gudelj.
Maar zoals Badder terecht opmerkt, alleen als je met een 10 speelt heeft hij echt waarde. En ik zie liever Bazoer op 6 dan Ziyech op 10.
Ziyech zou dan eerder in aanmerking komen voor de positie van Klaassen of Bazoer, of, inderdaad, als een 10. Ben benieuwd wat Bosz doet qua opstelling, als hij met een 10 speelt moet je inderdaad Ziyech gaan halen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie bosz best met een 10 spelen, maar ik betwijfel of Ajax de echte waarde van Ziyech ziet. Anders hadden ze eerder al wel interesse moeten tonen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gudelj heeft in laatste gedeelte van het seizoen laten zien dat hij de balans verdediging<>aanval kan bewaken. Eerste helft van het seizoen was hij drama, maar daarna pakte hij het wel goed op.
Ziyech zou dan eerder in aanmerking komen voor de positie van Klaassen of Bazoer, of, inderdaad, als een 10. Ben benieuwd wat Bosz doet qua opstelling, als hij met een 10 speelt moet je inderdaad Ziyech gaan halen.
dan zie ik eerder dat ajax die zahavi daadwerkelijk haalt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is een stuk creatiever dan Klaassen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een broodnodige versterking op dit moment nee.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gras is groenquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is een stuk creatiever dan Klaassen.![]()
Ik zei gisteravond tegen Cillessen met m'n zatte kop dat hij nog een jaar moet blijven
Volgens mij lachte hij me uit![]()
dat doen we allemaal Heeinzquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:33 schreef Heeinz het volgende:
Ik zei gisteravond tegen Cillessen met m'n zatte kop dat hij nog een jaar moet blijven
Volgens mij lachte hij me uit
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: