Ik heb er nog geen ervaring mee. Beter zo.quote:
Ik reed hier gewoon normaal idd. Niks van die kerel in de gaten tot ik die foto's zagquote:Op zondag 12 juni 2016 17:38 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon rijden zoals je normaal doet.. dan ben je ze meestal zo kwijt. Mits je een motorrijder bent natuurlijk, en geen automobilist op twee wielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik reed hier gewoon normaal idd. Niks van die kerel in de gaten tot ik die foto's zagJe bent je Brag & Boost vest vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nee, ik ga niet om met dat soort mongolen. Zij houden totaal geen rekening met anderen (ben ze wel eens tegengekomen, net als wheelietime gaytjes) en knallen als idioten door de BBK. Ze rijden niet echt hard, ze rijden gewoon gevaarlijk. Dat is anders dan op een overzichtelijke weg het gas erop gooien.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je bent je Brag & Boost vest vergeten
Ja die ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat die foto op m'n geheugenkaart stond die ze 9 maanden afgepakt hadden? Toen ze brieven gingen sturen waarin ze dreigden mij te gijzelen wanneer ik niet vertelde wie er op de foto's stonden? En toen ze mij probeerden wijs te maken dat je op basis van een foto de snelheid kon bepalen?
Man. Man. Man.
Wat heeft het je in totaal gekost? 400 euro boete en uitlaat kwijt?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:25 schreef Isdatzo het volgende: