Ik heb er nog geen ervaring mee. Beter zo.quote:
Ik reed hier gewoon normaal idd. Niks van die kerel in de gaten tot ik die foto's zagquote:Op zondag 12 juni 2016 17:38 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon rijden zoals je normaal doet.. dan ben je ze meestal zo kwijt. Mits je een motorrijder bent natuurlijk, en geen automobilist op twee wielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik reed hier gewoon normaal idd. Niks van die kerel in de gaten tot ik die foto's zagJe bent je Brag & Boost vest vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nee, ik ga niet om met dat soort mongolen. Zij houden totaal geen rekening met anderen (ben ze wel eens tegengekomen, net als wheelietime gaytjes) en knallen als idioten door de BBK. Ze rijden niet echt hard, ze rijden gewoon gevaarlijk. Dat is anders dan op een overzichtelijke weg het gas erop gooien.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je bent je Brag & Boost vest vergeten
Ja die ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat die foto op m'n geheugenkaart stond die ze 9 maanden afgepakt hadden? Toen ze brieven gingen sturen waarin ze dreigden mij te gijzelen wanneer ik niet vertelde wie er op de foto's stonden? En toen ze mij probeerden wijs te maken dat je op basis van een foto de snelheid kon bepalen?
Man. Man. Man.
Wat heeft het je in totaal gekost? 400 euro boete en uitlaat kwijt?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso is wegrijden eigenlijk ALTIJD een goed idee, kost je geen punten, geen rijbewijs, geen technische keuring etc etc.
Heb er nog nooit spijt van gehad.. van stoppen wel. Heb dat ondertussen wel afgeleerd.
Uitlaat: 450quote:Op maandag 13 juni 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heeft het je in totaal gekost? 400 euro boete en uitlaat kwijt?
wielietijmquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je bent je Brag & Boost vest vergeten
qftquote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet om met dat soort mongolen. Zij houden totaal geen rekening met anderen (ben ze wel eens tegengekomen, net als wheelietime gaytjes) en knallen als idioten door de BBK. Ze rijden niet echt hard, ze rijden gewoon gevaarlijk. Dat is anders dan op een overzichtelijke weg het gas erop gooien.
En dáárvoor was het 6 euro.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:25 schreef Nero22 het volgende:
Godverdomme.
Weer een boete voor 5 km/u te hard.
Weer op de trajectcontrole A10.
¤30 + ¤9 administratie (teh fuk, vorige keer was het ¤7)
ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe schaalindeling van de auto. 2 per week zit ik nu, tel uit je winstquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:25 schreef Nero22 het volgende:
Godverdomme.
Weer een boete voor 5 km/u te hard.
Weer op de trajectcontrole A10.
¤30 + ¤9 administratie (teh fuk, vorige keer was het ¤7)
Heb je geen Cruise control?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe schaalindeling van de auto. 2 per week zit ik nu, tel uit je winst
En dáár weer voor was het gratis en overtrad het CJIB de grondwet nog niet.quote:
En dan meestal wordt je hier over de grens nog van voren geflitst ook nog...quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gewoon in Duitsland gaan rijden als je zo asociaal de maximale snelheid wil overtreden. Deze week 6 km/u te hard. 15 euro incl administratie.
Op vakantie met de auto ook eens voren geflitst in Duitsland, nooit meer wat van gehoord gelukkig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dan meestal wordt je hier over de grens nog van voren geflitst ook nog...
Meestal wel ja, dus op een gegeven moment werd het een spelletje om die dingen de hele tijd af te laten gaan, tot ik er eentegenkwam die ook van achter flitstequote:Op donderdag 16 juni 2016 08:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dan meestal wordt je hier over de grens nog van voren geflitst ook nog...
Liefst op het achterwiel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Meestal wel ja, dus op een gegeven moment werd het een spelletje om die dingen de hele tijd af te laten gaan, tot ik er eentegenkwam die ook van achter flitste
Welgeteld ¤20 boete voor 10km/h te hard ofzo
Oeh, die is wel mooi voor dat geldquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:36 schreef Maegrim het volgende:
Zojuist opgehaald, deze VFR800 voor 1650 hele euro's
Heb ook nog drie jappen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:14 schreef fathank het volgende:
Jij rijdt dan ook zo'n Oostenrijkse prul
Ah, jij rijdt een Soes ofniequote:Op donderdag 16 juni 2016 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen al daarom zou ik hem niet kopen.
Kan je heel hard voor lul rijden!quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Nee he.
Rijd hier net een busa zijspan langs
Dat zoiets uberhaupt bestaatquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Nee he.
Rijd hier net een busa zijspan langs
Top!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
De telefoonhouder van Aliexpress die iemand hier aangeraden is binnengekomen. 5 euro en het ziet er allemaal gewoon goed uitBinnenkort maar eens uitproberen
Ik zou hem eerst maar even uitproberen zonder telefoon, en dan met een stuk hout. Maar goed, ik ben dan ook nogal sceptisch van mijzelf.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
De telefoonhouder van Aliexpress die iemand hier aangeraden is binnengekomen. 5 euro en het ziet er allemaal gewoon goed uitBinnenkort maar eens uitproberen
dat kan misschien geen kwaad jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst maar even uitproberen zonder telefoon, en dan met een stuk hout. Maar goed, ik ben dan ook nogal sceptisch van mijzelf.
Achterkant van een schuifmaat.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe meten jullie profieldiepte? Ik heb geen twi op mijn banden kunnen vinden.
Tandenstokerquote:Op zondag 19 juni 2016 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe meten jullie profieldiepte? Ik heb geen twi op mijn banden kunnen vinden.
Waar haal je de tijd vandaan?!quote:Op zondag 19 juni 2016 20:16 schreef Nero22 het volgende:
Mijn teller staat ondertussen op 27,999. In 4 maanden tijd dus voor 8,000 km plezierritjes gereden.
na 12.5k woon werk kilometers is het niet gek dat een band afgevlakt is. Mijn banden houden het met moeite 6k vol voordat ze op zijn.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:40 schreef Tunafish het volgende:
Zit inmiddels over de 12.5k sinds ik hem heb, ongeveer 4 maandenVolgende maand waarschijnlijk wat nieuw rubber eronder leggen, want het begint aardig af te vlakken zo. Iemand van de VFR-lui hier die wat heeft aan te raden? Er ligt nu iets van Bridgestone onder, dat gaat mooi niet nog eens gebeuren.
Precies, vind dat ze het nog best aardig hebben volgehouden.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
na 12.5k woon werk kilometers is het niet gek dat een band afgevlakt is. Mijn banden houden het met moeite 6k vol voordat ze op zijn.
Hoe lang gaan die ongeveer mee?quote:
Dan wordt het wel een dure hobby.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
12.500km? Jezus, was het maar zo'n feest. Op de ktm kan ik er elke 3500km een nieuwe achterband op schuiven.
Krijg je al korting bij je bandenboer?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
12.500km? Jezus, was het maar zo'n feest. Op de ktm kan ik er elke 3500km een nieuwe achterband op schuiven.
10k op de CB1300, dus wel meer op de VFRquote:Op maandag 20 juni 2016 11:13 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Precies, vind dat ze het nog best aardig hebben volgehouden.
[..]
Hoe lang gaan die ongeveer mee?
Heb er ongeveer 12k mee gedaan op de VFR.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:13 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Precies, vind dat ze het nog best aardig hebben volgehouden.
[..]
Hoe lang gaan die ongeveer mee?
PR3, heerlijke bandquote:Op maandag 20 juni 2016 10:40 schreef Tunafish het volgende:
Zit inmiddels over de 12.5k sinds ik hem heb, ongeveer 4 maandenVolgende maand waarschijnlijk wat nieuw rubber eronder leggen, want het begint aardig af te vlakken zo. Iemand van de VFR-lui hier die wat heeft aan te raden? Er ligt nu iets van Bridgestone onder, dat gaat mooi niet nog eens gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |