SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, nee ben echt een vrouw, die van vrouwen houdt, wellicht dat je daardoor dacht dat ik een man was.
Haha waarom dachten jullie dat allemaal joh?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Pizza postte gister ofzo toch nog foto's van zichzelf? Daarvoor dacht ik ook dat ze een man was, dat wel
oh, die heb ik dan gemist!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Pizza postte gister ofzo toch nog foto's van zichzelf? Daarvoor dacht ik ook dat ze een man was, dat wel
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het komt door de hoeveelheden vlees die je at![]()
Just keep on goingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Elvi het volgende:
Het afvallen gaat bij mij niet lekker. Misschien eet ik nog steeds te weinig... Ik moest vandaag ook bijna huilen toen ik per ongeluk roomboter op een halve boterham smeerdeDat werd even te gek dus ik heb een stukje pure chocola gegeten
-nu even normaal doen-
Roomboter is helemaal niet slecht. Een stukje pure chocolade is helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Elvi het volgende:
Het afvallen gaat bij mij niet lekker. Misschien eet ik nog steeds te weinig... Ik moest vandaag ook bijna huilen toen ik per ongeluk roomboter op een halve boterham smeerdeDat werd even te gek dus ik heb een stukje pure chocola gegeten
-nu even normaal doen-
Ja ik ook haha!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond Pizzapuntje juist heel erg vrouwelijk posten
Ik weet het... ik zit gewoon gek te doen met calorieënquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Roomboter is helemaal niet slecht. Een stukje pure chocolade is helemaal niet slecht.
Mocht je het je afvragen: ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:30 schreef Shandaly het volgende:
Ik ga er eigenlijk by default vanuit dat nieuwe users vrouwen zijn...Ben meestal verbaasd als er mannen tussen zitten. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 'opgegroeid' ben in OUD...
Weeg je al af en gebruik je al een app om alles bij te houden? Als je daar nou eens mee begint en hier concreet advies daar op vraagt? Heb het idee dat je in paniek schiet om dingen waar je helemaal niet over in paniek hoef te schietenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet het... ik zit gewoon gek te doen met calorieënIk zit eraan te denken om toch een voedingsdeskundig of diëtist om hulp te vragen.
ik vind jouw PT best apart...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga zo bij mijn oma eten, krijg 2 kleine aardappels , die staan niet op mijn schema maar PT vond het goed zolang ik geen jus neem, daar keek ik juist naar uit maargoed
Hoe smeer je per ongeluk roomboter op een boterham?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Elvi het volgende:
-nu even normaal doen-
Ik associeer verkleinwoorden weer met vrouwen. Ingewikkeldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:46 schreef MutedFaith het volgende:
Bij mij kwam 't absoluut door de username. 'Pizzapuntje' associeer ik met een man. Want pizza. En dat is raar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond Pizzapuntje juist heel erg vrouwelijk posten
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe smeer je per ongeluk roomboter op een boterham?
Maar voor de rest zijn dat helemaal geen slechte dingen. Zolang je geen heel pakje roomboter opeet. Gewoon tellen, dan hoef je ook niet zo bang te zijn voor zulke dingen.
feeder!!quote:
jong geleerd...quote:
+1 Was me vanaf het begin wel duidelijk dat pizzapuntje een vrouw was eigenlijk. Dat gaye heb ik dan weer níet gemerkt hierquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik associeer verkleinwoorden weer met vrouwen. IngewikkeldEn verder dit:
[..]
Niet zo heel joepie. Beterschapquote:
Zelf keukenweegschaaltje meenemenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo heel joepie. Beterschap
Bioscoop vanavondBioscoop morgen. En bioscoop vrijdag. En ik wil popcooooorn
Ik wil nog eens vragen of ze een kleine popcorn voor me willen wegen
Vanaf het begin duidelijk vrouw, maar geen gaydarbellen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha waarom dachten jullie dat allemaal joh?
Misschien omdat ik dus idd wel eens over vrouwen praat, aangezien ik gay ben.
Beterschapquote:
Zo hey, toe maar. Draait er nog wat leuks dan? Toch wel zoute popcorn he, die is het lekkerst haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo heel joepie. Beterschap
Bioscoop vanavondBioscoop morgen. En bioscoop vrijdag. En ik wil popcooooorn
Ik wil nog eens vragen of ze een kleine popcorn voor me willen wegen
Haha in dit topic valt het wel mee qua gay doen en zijn. Andere topics komt het soms wat meer naar voren haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanaf het begin duidelijk vrouw, maar geen gaydarbellen hoor.
Oh yes, zout! Ik lust dat zoete spul ook niet. Scheelt ook weer. Maar neem zelden popcorn overigens. Meestal verdienen ze niets aan me in de bioscoopquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo hey, toe maar. Draait er nog wat leuks dan? Toch wel zoute popcorn he, die is het lekkerst haha.
OMG je post ook in lesbeauquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha in dit topic valt het wel mee qua gay doen en zijn. Andere topics komt het soms wat meer naar voren haha.
Oeh.. WoW! Laat je weten hoe ie was? Maar niet spoileren, want ik wil zelf ook nog gaan...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh yes, zout! Ik lust dat zoete spul ook niet. Scheelt ook weer. Maar neem zelden popcorn overigens. Meestal verdienen ze niets aan me in de bioscoop
Vanavond Warcraft film, morgen X-men en vrijdag Money Monster en eigenlijk wil ik ook nog naar Through the Looking Glass. Dus, misschien 4 films deze week.
Zie WoW topicquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:19 schreef Shandaly het volgende:
Oeh.. WoW! Laat je weten hoe ie was? Maar niet spoileren, want ik wil zelf ook nog gaan...
Als ik nu 's avonds te veel suiker binnen krijg kan ik niet meer slapen. Had ik vroeger geen last van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:55 schreef LadyOracle het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit snoep. Suikerwerk op een ik voel me al uren misselijk en trillerig. Blegh.
Jaar of negen gespeeld... pas net afgekicktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie WoW topic
Ken je Warcraft? Gaan!!
Ken je Warcraft niet? Volgens mij redelijk vage shit met veel mensen, plaatsen en gebeurtenissen die je weinig zeggen. Vraag me af of die mensen het wat aan zullen vinden.
Oh! Absoluut gaan!! Ik heb met een grijns op mijn gezicht zitten kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:37 schreef Shandaly het volgende:
Jaar of negen gespeeld... pas net afgekickten mijn man speelt nog steeds, hoor nu zelfs raidgeluiden van de andere kant van de kamer
Oppas zoeken dus
Ik heb de Calorieënteller van MyFitnessPal gedownload. Volgens mij is dat degene die iedereen hier gebruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weeg je al af en gebruik je al een app om alles bij te houden? Als je daar nou eens mee begint en hier concreet advies daar op vraagt? Heb het idee dat je in paniek schiet om dingen waar je helemaal niet over in paniek hoef te schieten
Ik was de lunch voor mij en mn moeder aan het klaarmaken en zij neemt altijd roomboter op dr broodquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe smeer je per ongeluk roomboter op een boterham?
Maar voor de rest zijn dat helemaal geen slechte dingen. Zolang je geen heel pakje roomboter opeet. Gewoon tellen, dan hoef je ook niet zo bang te zijn voor zulke dingen.
quote:
wat is dan het 'goede' bakje?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb de Calorieënteller van MyFitnessPal gedownload. Volgens mij is dat degene die iedereen hier gebruikt
[..]
Ik was de lunch voor mij en mn moeder aan het klaarmaken en zij neemt altijd roomboter op dr broodDus toen pakte ik het verkeerde bakje
[..]
De halvarinequote:Op woensdag 1 juni 2016 00:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wat is dan het 'goede' bakje?
Ik heb alleen maar roomboter in huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |