quote:Lijst gekozen landen:
Leatherface: De Malediven
franklop: Cook Islands
Ferdii - Bahama's
roos85 - Namibië
Aguero - Saint Lucia
komrad - Swaziland
MrBanaan1 - Madagascar
Nielsch - Vanuatu
heywoodu - Bhutan
Sasquatsch - Nepal
PippenScottie - Aruba
hh38 - Bermuda
tong80 - Samoa
Nattekat - Bolivia
Mani89 - Antigua en Barbuda
Felagund - Zimbabwe
Pepersaus - Paraguay
zorro28 - Dominica
Arth_NL - Tonga
ijs_beer - Sri Lanka
vaduz - Albanië
Kopiko - Belize
ErwinDikkie - Brunei
lyrsewiete - El Salvador
Blik - Eritrea
Lucky_Strike - St Vincent and the Grenadines
rajknier - Lesotho
Coppi - Oeganda
Mexicanobakker - Guatemala
TheVulture - Amerikaanse Maagdeneilanden
Fatoeman - Angola
Kichaa - Tanzania
RJPS30 - Fiji
TheRipper - Gambia
-0- - Sao Tomé en Principe
Reya - Jordanië
DeLuna - Tuvalu
Max23 - Seychellen
Immerdebestebob - Syrië
Ik vrees dat ik je dan moet teleurstellen, want Fiji staat door de aanwezigheid van de rugbyploeg als grote favoriet in de lijst met reservelanden (zie OP), voor als de kleine delegaties en echte exoten op zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:59 schreef RJPS30 het volgende:
Hierbij adopteer ik: Fiji.
Gaan goud pakken bij het Rugby (7s).
(hebben dit jaar ook de World League gewonnen)
Net als voor elk ander land geldt dat de kans dat ze niet meedoen nagenoeg nihil isquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:22 schreef Kichaa het volgende:
Mag ik Tanzania? Het is nog helemaal niet zeker of ze meedoen, maar als ze meedoen, adopteer ik Tanzania.
Dat is het stadion waar Bhutan tegen Montserrat voetbalde in The Other Finalquote:Op maandag 30 mei 2016 13:26 schreef heywoodu het volgende:
De schietbaan ligt overigens in de catacomben van dit magnifieke stadion in Thimphu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar de nationale Bhutaanse boogschutterswedstrijden altijd worden gehoudenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:13 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Dat is het stadion waar Bhutan tegen Montserrat voetbalde in The Other Final
Oh. Niet goed zitten opletten. Maar er is wel een 'persoonlijk binding' aangezien mijn vriendin haar roots in Fiji liggen.....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je dan moet teleurstellen, want Fiji staat door de aanwezigheid van de rugbyploeg als grote favoriet in de lijst met reservelanden (zie OP), voor als de kleine delegaties en echte exoten op zijn
De jury gaat even in conclaaf, u hoort nog van onsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:00 schreef RJPS30 het volgende:
[..]
Oh. Niet goed zitten opletten. Maar er is wel een 'persoonlijk binding' aangezien mijn vriendin haar roots in Fiji liggen.....
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:00 schreef RJPS30 het volgende:
[..]
Oh. Niet goed zitten opletten. Maar er is wel een 'persoonlijk binding' aangezien mijn vriendin haar roots in Fiji liggen.....
Mits er vooral ook gedegen aandacht is voor de niet-rugbyers, want juist die rugbyers zijn natuurlijk niet echt exotisch en worden ongetwijfeld al breed zat uitgemetenquote:
Knijnenburg ziet er wel op en top Boliviaans uit volgens mij, dus ik vrees dat er weinig recente Nederlandse connecties zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Bolivia hoeft het toch niet met enkel een stel langzame renners te doen
Martin Michel heeft zich gekwalificeerd via de Zuid-Amerikaanse ranglijst voor de 90kg klasse in het judo en Rudolf Knijnenburg (verdacht Nederlandse naam) komt namens Bolivia uit bij het schieten.
Dat laatste had ik weken geleden al moeten melden, maar had ik gemist
Dat was wel een kleine teleurstelling jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Knijnenburg ziet er wel op en top Boliviaans uit volgens mij, dus ik vrees dat er weinig recente Nederlandse connecties zijn
quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:08 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is het even tijd voor een korte update over mijn geadopteerde land; Vanuatu. Eerst even wat achtergrondinformatie: bovenaan deze post is de vlag van Vanuatu te zien. Het NOC van Vanuatu werd in 1987 opgericht en een jaar later ging het land voor het eerst naar de OS. Sindsdien zijn ze er altijd bijgeweest, voor wat zomerspelen betreft. De winterspelen doen ze niet aan. Nog nooit wist Vanuatu een medaille te winnen. Je kan het NOC ook volgen op Facebook: https://www.facebook.com/(...)tee-212931865446936/
Voor wat betreft 2016 heeft Vanuatu een judoploeg die bestaat uit 1 persoon: Rexly Theuil. Deze man zal uitkomen in de -66 kg categorie. Als je wil kan je hem toevoegen op Facebook. Zelf heb ik net een vriendschapsverzoek verstuurd, al weet ik nog niet of hij dat ook gaat accepteren: https://www.facebook.com/rexly.theuil
Verder gaat er geroeid worden! Luigi Teilemb vormt de roeiploeg en doet mee aan de men's single sculls. Hier zit deze held in zijn bootje:
[ afbeelding ]
Tot slot is er een heuse tafeltennisploeg die wordt gevormd door Yoshua Shing, die er in London 2012 ook al bij was. De man werd geboren in de hoofdstad Port Vila en heeft zijn eigen Wikipedia-pagina: https://en.wikipedia.org/wiki/Yoshua_Shing
Kiek 'em spelen:
![]()
![]()
ALL HAIL VANUATU
![]()
![]()
![]()
Nou niet in z'n reetquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:34 schreef tong80 het volgende:
Heb Yvonne een PB gestuurd over heywoodu nattekat. Ben je met me eens denk ik. Die verdient inmiddels een pluim in z'n reet.
Ha ha haquote:
quote:Swaziland at the 2016 Summer Olympics
From Wikipedia, the free encyclopedia
Swaziland is scheduled to compete at the 2016 Summer Olympics in Rio de Janeiro, Brazil, from 5 to 21 August 2016.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:49 schreef komrad het volgende:
Nog steeds niets over Swaziland
Wel een informatieve wikipedia pagina:
[..]
Mijn verzoek is geaccepteerd, Rexly Theuil is nu een van mijn Facebook-contacten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:08 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is het even tijd voor een korte update over mijn geadopteerde land; Vanuatu. Eerst even wat achtergrondinformatie: bovenaan deze post is de vlag van Vanuatu te zien. Het NOC van Vanuatu werd in 1987 opgericht en een jaar later ging het land voor het eerst naar de OS. Sindsdien zijn ze er altijd bijgeweest, voor wat zomerspelen betreft. De winterspelen doen ze niet aan. Nog nooit wist Vanuatu een medaille te winnen. Je kan het NOC ook volgen op Facebook: https://www.facebook.com/(...)tee-212931865446936/
Voor wat betreft 2016 heeft Vanuatu een judoploeg die bestaat uit 1 persoon: Rexly Theuil. Deze man zal uitkomen in de -66 kg categorie. Als je wil kan je hem toevoegen op Facebook. Zelf heb ik net een vriendschapsverzoek verstuurd, al weet ik nog niet of hij dat ook gaat accepteren: https://www.facebook.com/rexly.theuil
Verder gaat er geroeid worden! Luigi Teilemb vormt de roeiploeg en doet mee aan de men's single sculls. Hier zit deze held in zijn bootje:
[ afbeelding ]
Tot slot is er een heuse tafeltennisploeg die wordt gevormd door Yoshua Shing, die er in London 2012 ook al bij was. De man werd geboren in de hoofdstad Port Vila en heeft zijn eigen Wikipedia-pagina: https://en.wikipedia.org/wiki/Yoshua_Shing
Kiek 'em spelen:
![]()
![]()
ALL HAIL VANUATU
![]()
![]()
![]()
In atletiek zijn er geen wildcards, elk land mag sowieso één man en één vrouw sturen, zie:quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ndzinisa liep dus een nationaal record deze week, 11.35 in Frankrijk. Helaas wel 0,03 boven de olympische limiet![]()
Geen enkele vrouw uit Swaziland deed vorig jaar mee aan het WK atletiek, dus ik weet niet of ze daar een wildcard kunnen krijgen.
Matsenjwa zit iets verder boven de olympische limiet, maar deed mee aan het WK en zal ongetwijfeld een wildcard krijgen
Volgens mij is het nog steeds wel de bedoeling dat een land dan aan het vorige WK mee heeft gedaan, maar dat kan ik zo even niet vinden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In atletiek zijn er geen wildcards, elk land mag sowieso één man en één vrouw sturen, zie:
UNIVERSALITY PLACES (UNQUALIFIED ATHLETES)
a. NOCs with no male or female qualified athlete or relay team will be allowed to enter their best male athlete and their best female athlete in one athletic event each, with the exception of the Combined Events, 10,000m and 3000m Steeplechase.
b. This applies equally to unqualified female entries from an NOC with qualified males, and vice versa.
uit het Rio 2016 Qualification System document
Staat niet in dat document iig, en het lijkt mij dat dat document wel alle regels erin heeft staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds wel de bedoeling dat een land dan aan het vorige WK mee heeft gedaan, maar dat kan ik zo even niet vinden.
Ik was schijnbaar in de war met zwemmenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Staat niet in dat document iig, en het lijkt mij dat dat document wel alle regels erin heeft staan.
Ah zijn ook zoveel verschillende sporten en kwalificatieprocessenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was schijnbaar in de war met zwemmen
Die door een zware armblessure van een van hun kanoërs enkele honderdsten naast een olympisch ticket grepen daarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:31 schreef -0- het volgende:
Ik wil hierbij graag Sao Tomé en Principe adopteren
Klopt op de C2-1000m hebben ze op 0.13 sec. naast een olympisch ticket gegrepen, net achter Mozambique.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die door een zware armblessure van een van hun kanoërs enkele honderdsten naast een olympisch ticket grepen daar
Maar goedgekeurd uiteraard, net als Jordanië
Oh dat kan ik me nog herinneren ja. Die Senegalees had het ticket eigenlijk al, tot ze zich ineens bedachten dat hij op het WK wel ingeschreven stond, maar niet van start was gegaan en dat was de eis voor een wildcardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Klopt op de C2-1000m hebben ze op 0.13 sec. naast een olympisch ticket gegrepen, net achter Mozambique.
Op de C1-1000m heeft Buly Da Conceicco Triste zich gekwalificeerd voor Rio. Hij eindigde in de kwalificaties weliswaar 2e achter een Senegalees, maar omdat die niet voldeed aan andere kwalificatie eisen mag hij toch naar de spelen.
quote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Hee tong80 jouw Samoa is as we speak live aan het spelen tegen Spanje voor de laatste plek bij rugby sevens. Als ze dat winnen zijn ze wel een medaillekandidaatje...
Update: Spanje wint de finale en Samoa gaat voor rugby niet naar Rio. Daarmee blijft het wel echt een exotisch land.
dat vind ik voor het Rugby toernooi jammerquote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Hee tong80 jouw Samoa is as we speak live aan het spelen tegen Spanje voor de laatste plek bij rugby sevens. Als ze dat winnen zijn ze wel een medaillekandidaatje...
Update: Spanje wint de finale en Samoa gaat voor rugby niet naar Rio. Daarmee blijft het wel echt een exotisch land.
Ik ook. Beetje gokspel met dat geseven.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:52 schreef komrad het volgende:
[..]
dat vind ik voor het Rugby toernooi jammer
Ik zie nu pas dat jouw naam niet in de OP kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:31 schreef -0- het volgende:
Ik wil hierbij graag Sao Tomé en Principe adopteren
Paniekquote:
Pfff. Kaina vertegenwoordigt Belize al haar halve leven (ze is 30) op internationale toernooien. Nu mag ze niet doordat ze, naar het schijnt, (te) laat was met het inleveren van wat suffe papieren (en Sealey was op tijd).quote:Op zondag 26 juni 2016 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Hou ons op de hoogte van deze grote rel aub
quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Alle deelnemers in het judo zijn schijnbaar bekend, inclusief een flinke hoeveelheid wildcards voor kleine landen. Oproep aan een ieder: blader de lijst door en kijk of je land erbij staat en wie voor jouw land naar Rio gaat
http://www.judobase.org/#/competition/profile/1339/countries/0
Helaas niemand uit Zimbabwe.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Alle deelnemers in het judo zijn schijnbaar bekend, inclusief een flinke hoeveelheid wildcards voor kleine landen. Oproep aan een ieder: blader de lijst door en kijk of je land erbij staat en wie voor jouw land naar Rio gaat
http://totallympics.com/i(...)omment&comment=29042quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Carina García is de negende sport(st)er die uitkomt voor Bolivia. Net zoals een verre landgenoot met Boliviaanse roots komt ze uit op twee schietonderdelen.
Eens kijken of de 10 bereikt kan worden, dat is al behoorlijk wat ten opzichte van de dag dat ik voor Bolivia koos
Ze hebben maar mazzel met zo'n fanatieke supporter, de andere adoptielandjes zijn maar magertjes toegejuicht
quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://totallympics.com/i(...)omment&comment=29042
Handige link. Moest even goed zoeken naar mijn landje, Brunei. Ze hebben (nog) 1 deelnemer. Badmintonquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat hard op eens. Rosmery Quispe gaat de marathon lopen (eens wat anders dan snelwandelen) en José Alberto Quintanilla en Karen Torrez hebben beiden een wildcard gekregen voor de 50 meter vrije slag
Met een eventuele wielrenner Oscar Soliz bij het wielrennen erbij staat de teller zelfs op 13.
Ik wilde geld inzetten op die taekwondoka die door de kenners echt als hele gevaarlijke klant voor de medailles gezien wordt, kreeg je 81 keer je inzet voor dus kon je dik mee verdienen (eurootje of vijfduizend wel met wat ik in wilde zetten)quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:14 schreef Nepthys het volgende:
Mijn land voor deze editie is:
Niger
[ afbeelding ]
Uiteraard niet te verwarren met Nigeria. En ook niet met India, wat vlaggen betreft.
Dit snelgroeiende West-Afrikaanse land met rond de 20 miljoen inwoners was voor het eerst aanwezig bij de Zomerspelen van 1964 en doet nu voor de 12e keer mee. In die periode is er één medaille binnengehaald: brons door bokser Issaka Dabore in 1972.
Op deze Spelen zullen er twee Nigerezen in actie komen:
[ afbeelding ]
Ahmed Gouma (28) mag op basis van een wildcard meedoen met het judo in de klasse lichtgewicht (-73). Hij is korporaal in het leger en heeft een beurs gekregen om zich full-time met judo bezig te kunnen houden. Uiteraard droomt hij ervan om de volgende medaillewinnaar voor Niger te worden. Trainen doet hij het liefst in zijn vaste dojo in de hoofdstad Niamey. Daar heeft hij de afgelopen maand tijdens het vasten keihard getraind, ondanks dat het er bloedheet is omdat de stroom voor de airconditioning steeds uitvalt.
[ afbeelding ]
Abdoul Razak Issoufou Alfaga (21) komt uit in de klasse zwaargewicht (80+) bij het taekwando. Hij heeft zich weten te kwalificeren via een tweede plaats op het Afrikaanse kwalificatietoernooi en staat 15e op de wereldranglijst. Razak kwam voor het eerst in aanraking met taekwando door zijn neef, die later dodelijk verwond werd tijdens een gevecht. Hierdoor mocht hij de sport een tijd lang niet meer beoefenen van zijn vader. In de afgelopen jaren heeft hij veel successen behaald op internationale toernooien, na eerder zo'n beetje alles in Niger wel gewonnen te hebben. Deze reus van 2 meter 7 traint in een taekwondocentrum in Friedrichshafen in Duitsland en is erg optimistisch over zijn kansen, want hij heeft zijn volk die tweede Olympische medaille al beloofd.
Bonne chance team Niger!
9 sporters te supportenquote:Cook Islands will send their largest ever team to the Rio Olympics after two last-minute additions.
Swimmer Wesley Robert, who achieved the Olympic B qualifying standard at last month's Oceania Championship, has been given approval to compete in Brazil by the sport's world governing body FINA and the International Olympic Committee.
Weightlifter Luisa Peters has also secured a universality place to compete at her second Olympic Games in the Women's over 75kg division.
The squad of nine athletes travelling to Rio across five sports - sailing, swimming, weightlifting, canoe slalom and track and field - is the largest ever from the Cook Islands to attend the Olympics, beating the eight who attended the London Games four years ago.
Bolivia is natuurlijk niet voor niks officieel uitgeroepen tot op één na slechtste olympische land ooitquote:
Toen was ik er nog niet om ze aan te moedigen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bolivia is natuurlijk niet voor niks officieel uitgeroepen tot op één na slechtste olympische land ooit![]()
De slechtste landen ooit op de Olympische Spelen
helaas geen Swazi-judoquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:23 schreef heywoodu het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9608/?type=3&theaterquote:OLYMPIC QUALIFIER ALERT
Toea Wisil from Papua New Guinea just ran an Olympic Qualifier over 100m Womens. Stopping the clock at 11.29s means a direct Qualifier for Rio being 0.03 under the mark with a perfect tail wind of 1.9m/s.
After yesterdays race of 11.44s Toea said: "I know I can run under 11.30s." Today you proved it, Toea! HUGE CONGRATS to Toea and her Coaching Team Alison and Tony Fairweather!
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
St Vincent and the Grenadines is niet alleen het land met de tofste naam ter wereld maar ze zenden ook maar liefst twee atleten uit naar Rio:
Kineke Alexander, liep al eerder de 400 meter in Beijing en Londen, nu hoopt ze verder te komen dan de eerste ronde. Wellicht mag ze weer de vlag dragen, of wordt het haar mannelijke 400m collega zonder Wikipedia-pagina, Brandon Valentine-Parris? Brandon heeft wel een Facebook-pagina en daarop is te zien dat hij best onder de indruk van zichzelf is. En logisch, hij is tenslotte de snelste renner van zijn eiland.
Veelzijdige atleet welquote:My events are the 200m, 400m, 800m, 400m hurdles and an occasional Triple jump.
Zijn Facebookpagina is voor het laatste geüpdatet in 2013 dus ik weet niet hoe actueel dat allemaal nog is.quote:
Wie weet heeft hij inmiddels ook polsstokhoogspringen en kogelslingeren erbij gepaktquote:Op maandag 11 juli 2016 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn Facebookpagina is voor het laatste geüpdatet in 2013 dus ik weet niet hoe actueel dat allemaal nog is.
Ik vraag me vooral af of hij de vlag mag dragenquote:Ourl=http://forum.fok.nl/topic/2305989/2/50#p163674473]maandag 11 juli 2016 21:05[/url] schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij inmiddels ook polsstokhoogspringen en kogelslingeren erbij gepakt
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:55 schreef Nielsch het volgende:
Haha mijn Vanatuaanse Facebookvriend Rexly Theuil heeft een random status (bezoek aan Efteling met de kinderen) van mij geliked!
Ha ha haquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:55 schreef Nielsch het volgende:
Haha mijn Vanatuaanse Facebookvriend Rexly Theuil heeft een random status (bezoek aan Efteling met de kinderen) van mij geliked!
Mongolië staat op de "liefst niet" lijst. (Zie OP).quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen, zoeken maar
De zwembond heeft de startlijsten bekendgemaakt en daar staan dus ook tig wildcards voor kleine landen in![]()
http://www.fina.org/sites/default/files/women_final_0.pdf
http://www.fina.org/sites/default/files/men_final.pdf
13 jaar en dan al een Facebookpagina met 15k likes hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..].
Weer twee deelnemers voor Nepal. Gaurika Singh (facebook) op de 100m rugslag voor vrouwen en Sirish Gurung (facebook) op de 100m vrije slag voor mannen.
Geklikt. Is geen beginnen aanquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen, zoeken maar
De zwembond heeft de startlijsten bekendgemaakt en daar staan dus ook tig wildcards voor kleine landen in![]()
http://www.fina.org/sites/default/files/women_final_0.pdf
http://www.fina.org/sites/default/files/men_final.pdf
Himalayan Times.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:00 schreef sasquatsch het volgende:
Ik moet wat vaker de Himalayan Times lezen.
Naast deze twee zwemmers zijn er ook twee atleten geselecteerd voor de Spelen.
Hari Rimal zal meedoen met de 5000m voor mannen en Saraswoti Bhattarai doet mee aan de 1500m voor vrouwen. (En hier kan ik niet zo snel een facebook of wiki pagina vinden).
Dus er zijn nu al 7 deelnemers uit Nepal.
Hoezo is er geen beginnen aan? Als je een bepaald land steunt zoek je toch gewoon even naar de zwemmers uit dat land?quote:
quote:
Evelina Afoa 100m rugslag vrouwenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo is er geen beginnen aan? Als je een bepaald land steunt zoek je toch gewoon even naar de zwemmers uit dat land?
Schusterquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Evelina Afoa 100m rugslag vrouwen
Brandon Schuster 200m vrij mannen
Cool ha ha ha. Bedankt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Evelina Afoa 100m rugslag vrouwen
Brandon Schuster 200m vrij mannen
Hoe presteerde ie ?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schuster
Die komt volgens mij ook al jaren langs bij de grote toernooien.
69e van de 79 op de 200 meter vrije slagquote:
Ha haquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
69e van de 79 op de 200 meter vrije slag
Ik kwam deze net tegen, stukje over de enige deelnemer van Samoa die een medaillekans(je) heeftquote:
Leukquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kwam deze net tegen, stukje over de enige deelnemer van Samoa die een medaillekans(je) heeft
http://www.samoaobserver.(...)ing-Mary-Opeloge.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |