quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Accepteer wat je niet kan veranderen en verander wat je niet kan accepteren
Jezelf accepteren bedoel je? Heb dat in elk geval nooit bewust gedaan. Het klinkt als iets decadents en onnodigs.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beseffen dat iets nodig is en weten hoe zijn wel twee verschillende dingen.
Jemig VAquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Accepteer wat je niet kan veranderen en verander wat je niet kan accepteren
Gofferquote:
work in progress. Wachttijden..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
En als je het niet accepteert dan moet je er wat aan doen.
Of ben ik nu te simpel?
quote:
Joh mag ik even zweverig doen? Dat hele beeld van stoere beer kan je niet de godganse dag in stand houdenquote:
Dat beeld heeft toch niemand van jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Joh mag ik even zweverig doen? Dat hele beeld van stoere beer kan je niet de godganse dag in stand houden
Ja. Ik accepteer een hele hoop dingen niet, valt in de meeste gevallen weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
En als je het niet accepteert dan moet je er wat aan doen.
Of ben ik nu te simpel?
Ohquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat beeld heeft toch niemand van jou.
Sure.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dus ga je wachten.... en wachten?
Nah dan ben ik maar te simpel...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Ik accepteer een hele hoop dingen niet, valt in de meeste gevallen weinig aan te doen.
Je kunt proberen te bedenken wat je tegen iemand anders in jouw positie zou adviseren en daarmee proberen zelf een begin te maken.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dus ga je wachten.... en wachten?
Ik zie juist een heel schattig verlegen jongetjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Joh mag ik even zweverig doen? Dat hele beeld van stoere beer kan je niet de godganse dag in stand houden
Ik ben heul niet schattig!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zie juist een heel schattig verlegen jongetje
Dat doe ik iedere dag. Ik heb alleen geen zin om alle tinten grijs uit te leggen. Soms is de eerste tree vinden helaas al een dagtaak.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt proberen te bedenken wat je tegen iemand anders in jouw positie zou adviseren en daarmee proberen zelf een begin te maken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zie juist een heel schattig verlegen jongetje
Sorry, ik weet niet wat ik me bij die metaforen moet voorstellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere dag. Ik heb alleen geen zin om alle tinten grijs uit te leggen. Soms is de eerste tree vinden helaas al een dagtaak.
Ik wilde je net in je wang knijpenquote:
Sorryquote:
Dat soms naar de wc gaan al moeite kost.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wat ik me bij die metaforen moet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |