SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen dat een probleem vinden. Inmiddels weer wat rust gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gaat het weer een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Holyjesusfuckingchristshitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
Snotverdegodverquote:Tip: heb je een twee-onder-één-kapwoning? Probeer dan eens Franse woorden, dat staat nóg chiquer!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En valt wel mee hoor. Sowieso, maak je niet druk wat mensen hier over je denken
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Geweldige tumblr inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holyjesusfuckingchristshit [ afbeelding ]
[..]
Snotverdegodver

Je kunt je op Fok nooit voor schut zetten hoor, er zijn altijd ergere gekken hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap

Die zetten zichzelf niet voor schut, die maken zichzelf legendarisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je op Fok nooit voor schut zetten hoor, er zijn altijd ergere gekken hier.

Ja neem US bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je op Fok nooit voor schut zetten hoor, er zijn altijd ergere gekken hier.

Af en toe vind ik jou een heerlijk mens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit waarom die plaatjes mensen agressief maken.
Het is lelijk, oke, maar lekker belangrijk.

"Faith is talking the first step", really?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit waarom die plaatjes mensen agressief maken.
Het is lelijk, oke, maar lekker belangrijk.

En de rest van de tijd vind je me een zwartkijkend zeikwijf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe vind ik jou een heerlijk mens.

Het ergste is dat er "talking" staat ipv takingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Also:
[ afbeelding ]
WHAT THE ACTUAL FUCK IS THIS SHIT?!?
[ afbeelding ]

Hoe accepteer je het zwartkijkende zeikwijf in jezelf?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En de rest van de tijd vind je me een zwartkijkend zeikwijf.
Met die combinatie zie je de zaken zoals ze zijn.

Regelrechte oogbalkanker krijg je ervanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ergste is dat er "talking" staat ipv taking

quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelrechte oogbalkanker krijg je ervan

Hoe kun je niet accepteren hoe je bent? Het gaat niet weg als je hard roept dat het niet bestaat ofzo. En ook al doe je dat wel, stiekem weet je het toch wel. Jij ook toch, anders zou je het hier niet neerzetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe accepteer je het zwartkijkende zeikwijf in jezelf?

Accepteer wat je niet kan veranderen en verander wat je niet kan accepterenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
En als je het niet accepteert dan moet je er wat aan doen.
Of ben ik nu te simpel?

Ja, want accepteren is iets abstracts.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
En als je het niet accepteert dan moet je er wat aan doen.
Of ben ik nu te simpel?

Beseffen dat iets nodig is en weten hoe zijn wel twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kun je niet accepteren hoe je bent? Het gaat niet weg als je hard roept dat het niet bestaat ofzo. En ook al doe je dat wel, stiekem weet je het toch wel. Jij ook toch, anders zou je het hier niet neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |