ik begin te begrijpen waarom mensen jou vervelend vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]Misschien dan niet hier komen doen alsof je ergens vanaf gaat springen

Of ze is een heel verhaal aan het tikken natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]Misschien dan niet hier komen doen alsof je ergens vanaf gaat springen
Vooral gaan slaanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:37 schreef Barbusse het volgende:
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aq5356M_460sv.mp4
How....? I don't even....what is actually happening here....?
Ik heb gister zo iets gaafs meegemaakt he?!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik begin te begrijpen waarom mensen jou vervelend vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2016 10:40:29 ]

Tja en ik vind dit soort gedrag vervelend, zo heeft iedereen zijn dingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik begin te begrijpen waarom mensen jou vervelend vinden

Haal hem uit je navel, daar komt hij bij mij altijd terecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:41 schreef Allures het volgende:
Godver, ik moest een pilletje nemen en laat hem in mijn decolleté vallen en nu is ie weg

Ja nu wil ik foto's van je decollete, anders had je het net zo goed niet kunnen zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:41 schreef Allures het volgende:
Godver, ik moest een pilletje nemen en laat hem in mijn decolleté vallen en nu is ie weg

Kom maar, ik zal wel even zoekenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:41 schreef Allures het volgende:

Iedereen die mijn geen irritant mens vind heeft die al langquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu wil ik foto's van je decollete, anders had je het net zo goed niet kunnen zeggen

Dat is een nieuw niveau blankheidquote:

Sletjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Iedereen die mijn geen irritant mens vind heeft die al lang

Wacht ik dm even mijn nr want ik geloof dat je mij vergeten bentquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:43 schreef Allures het volgende:
[..]

Dat is een leugenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:43 schreef Allures het volgende:
[..]

Best wel ja. Ik ga me maar even onder m'n bureau in slaap huilen nuquote:

Hebben we oplossingen voor:quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen op hun trap verven

Dankjewel voor de foto'squote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef Allures het volgende:
Ik moest hem maken ook al is het helemaal niet waar

http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben we oplossingen voor:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:41 schreef Allures het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |