quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie dat kassameisje naar Justin Bieber gaat.
Ben ik toch plots over die afwijzing heen

Joh je bent nieuw dus je moet er nog aan wennen maar niemand hier luistert naar Uitstraling hoor. Volgens mij is het een bot die clichés er uit werptquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar op een of andere manier is het 's ochtends soms best moeilijk om zoiets van je af te schudden. Ik zit ook nog flink in de verwerking natuurlijk, is pas 4 dagen geleden beëindigd.
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, en het zal me ook een worst wezen. Maar goed, jij zou na 10,5 jaar relatie en 7 jaar samenwonen van de een op andere dag direct over die persoon heen zijn?

quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie dat kassameisje naar Justin Bieber gaat.
Ben ik toch plots over die afwijzing heen

Waar we soms toch echt om moeten lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Joh je bent nieuw dus je moet er nog aan wennen maar niemand hier luistert naar Uitstraling hoor. Volgens mij is het een bot die clichés er uit werpt

Let her be, met een beetje geluk zit ze nu even te kalmeren of zichzelf aan het afleidenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:29 schreef Allures het volgende:
Fripsel komt er nog een vervolg of moeten we allemaal de rest van de dag maar raden of je het leven nog ziet zitten?

UitStraling is een soort van trashy Barney Stinsonquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar we soms toch echt om moeten lachen.
[ afbeelding ]

Ik vind praktisch doen alsof je jezelf ergens vanaf gaat werpen en dan verdwijnen gewoon niet heel chill.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Let her be, met een beetje geluk zit ze nu even te kalmeren of zichzelf aan het afleiden

Inderdaad, die user was ik nog niet eerder tegengekomen op FOK. Zal hem wel semi-negeren dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Joh je bent nieuw dus je moet er nog aan wennen maar niemand hier luistert naar Uitstraling hoor. Volgens mij is het een bot die clichés er uit werpt

'Het is wijs om dat met meerdere te doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, die user was ik nog niet eerder tegengekomen op FOK. Zal hem wel semi-negeren dan.

0900-psychquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben een kutwijf wat niks waard is en dat roep ik over mezelf af.

Iedereen is wel eens een kutwijf. Wees niet te hard voor jezelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben een kutwijf wat niks waard is en dat roep ik over mezelf af.

Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Let her be, met een beetje geluk zit ze nu even te kalmeren of zichzelf aan het afleiden
Er is maar 1 echte Barneyquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
UitStraling is een soort van trashy Barney Stinson

Zeg heujquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Het is wijs om dat met meerdere te doen.
Mij niet want ik ben tof

Ik denk dat ze andere dingen aan haar hoofd heeft dan aan jouw informatiebehoefte te voorzienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind praktisch doen alsof je jezelf ergens vanaf gaat werpen en dan verdwijnen gewoon niet heel chill.

Ik ben helemaal niet iemand die mensen negeert normaal. En soms is dat best problematisch, aangezien ik iedereen een kans wil geven en daardoor wel eens het deksel op de neus krijg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Het is wijs om dat met meerdere te doen.
Mij niet want ik ben tof

quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ze andere dingen aan haar hoofd heeft dan aan jouw informatiebehoefte te voorzien

Ff quotenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai![]()
Soms ben ik ook wel eens een kutwijf hoor.

Nou, dan worden we genegeerd dan maarquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |