Echt heeeeel erg hekenbaar inderdaad. En die stuisvogel in je loslaten is moeilijkste wat ik ooit gedaan heb dus tis echt niet makkelijk.quote:
Goede band wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt heeeeel erg hekenbaar inderdaad. En die stuisvogel in je loslaten is moeilijkste wat ik ooit gedaan heb dus tis echt niet makkelijk.
Als ik luister naar reflection van Tool is dat ook echt zo herkenbaar /slechtbruggetje.
Ja, ik wou dat ik kon zeggen dat ik het in me had, maar dat is niet het geval :$quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij mannen drinken gewoon in de kroeg en meppen dan af en toe iemand het ziekenhuis in, veel gezonder
Ik denk dat dit niet onder lekker gek valt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal lekker gek. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihi
Alleen bij UitStraling.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet onder lekker gek valt.
Natuurlijk is het niet makkelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt heeeeel erg hekenbaar inderdaad. En die stuisvogel in je loslaten is moeilijkste wat ik ooit gedaan heb dus tis echt niet makkelijk.
Als ik luister naar reflection van Tool is dat ook echt zo herkenbaar /slechtbruggetje.
Uhuh. Maar die tekst ook geniaal. Krijg altijd een gevoel van schaamte en verdriet maar ook geluk dat het niet meer hoeftquote:
Absoluut 100% eens. Maar dat had ik ook heel erg. Niet zozeer op fok(beetje) maar vooral IRLquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet makkelijk(maar het is wel de enige weg omhoog)
Maar dan is het of nog niet 'erg' genoeg of het levert je op een andere manier nog genoeg op.
En ik ben wel heel allergisch voor als iemand hier dan mensen in een bepaalde rol willen duwen en heel dramatisch doet en dan boos worden op de reacties die je uitlokt
Als jij mij op deze manier onderdeel maakt van je traject dan ga ik dat niet kritiekloos doen
Ik vind het eerder getuigen van lef als je aan kunt geven hoe het gaat en wat je nodig hebt zonder dramatisch te doen. En hulp aan neemtquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het ergens wel getuigen van lef als mensen dramatisch komen doen.
Is toch een uitingsvorm.
Met drama geef je toch aan hoe het gaat. Het is niet de manier waarop je het meeste resultaat boekt, maar toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind het eerder getuigen van lef als je aan kunt geven hoe het gaat en wat je nodig hebt zonder dramatisch te doen. En hulp aan neemt
Nou ik heb nu geen flauw idee hoe het echt met haar gaat en hoe erg het echt is hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met drama geef je toch aan hoe het gaat. Het is niet de manier waarop je het meeste resultaat boekt, maar toch.
Siert je dat je dat eruit kon halen voor jezelf, meen ik echt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Uhuh. Maar die tekst ook geniaal. Krijg altijd een gevoel van schaamte en verdriet maar ook geluk dat het niet meer hoeft
I have come curiously close to the end, down
Beneath my self-indulgent pitiful hole,
Defeated, I concede and
Move closer
I may find comfort here
I may find peace within the emptiness
How pitiful
It's calling me...
And in my darkest moment, fetal and weeping
The moon tells me a secret - my confidant
As full and bright as I am
This light is not my own and
A million light reflections pass over me
Its source is bright and endless
She resuscitates the hopeless
Without her, we are lifeless satellites drifting
And as I pull my head out I am without one doubt
Don't wanna be down here soothing my narcissism.
I must crucify the ego before it's far too late
I pray the light lifts me out
Before I pine away.
So crucify the ego, before it's far too late
To leave behind this place so negative and blind and cynical,
And you will come to find that we are all one mind
Capable of all that's imagined and all conceivable.
Just let the light touch you
And let the words spill through
And let them pass right through
Bringing out our hope and reason...
before we pine away.
Nou ja, drama maken is toch beter dan in je eentje zitten opkroppen dat je het niet meer ziet zitten. Tenminste, ik dacht dat het beter voor je zou zijn om een uitlaatklep te zoeken dan om op te kroppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou ik heb nu geen flauw idee hoe het echt met haar gaat en hoe erg het echt is hoor.
Drama en het daarna om kunnen zetten in iets constructiefs dat zou nog wel kunnen maar ik zie alleen maar om zich heen slaan
Dankjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Siert je dat je dat eruit kon halen voor jezelf, meen ik echt.
Daar zit geen verschil in, als je bedoeld qua gevolgenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, drama maken is toch beter dan in je eentje zitten opkroppen dat je het niet meer ziet zitten. Tenminste, ik dacht dat het beter voor je zou zijn om een uitlaatklep te zoeken dan om op te kroppen.
Nou het lijkt me beter voor jezelf om je wel te uiten dan om het niet te doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Daar zit geen verschil in, als je bedoeld qua gevolgen
Het fabeltje 'mensen die roepen doen het niet' is niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt, maar om het alle kanten op te uiten behalve de goeie zou persoonlijk niet mijn ding zijn iig.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou het lijkt me beter voor jezelf om je wel te uiten dan om het niet te doen.
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan ook wel 100x roepen dat ik dik ben (en dat doe ik ook)
Maar wat schiet je er mee op?
Als je dat niet meer wil moet je er wat voor doen toch? (en dat doe ik ook!)Simpel doch effectief, in dat geval, toch? :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou het lijkt me beter voor jezelf om je wel te uiten dan om het niet te doen.
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan ook wel 100x roepen dat ik dik ben (en dat doe ik ook)
Maar wat schiet je er mee op?
Als je dat niet meer wil moet je er wat voor doen toch? (en dat doe ik ook!)Soms is het leven zo simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Waarom verwacht je een rationele reactie van iemand die duidelijk erg emotioneel is?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:49 schreef Allures het volgende:
En ik ben wel heel allergisch voor als iemand hier dan mensen in een bepaalde rol willen duwen en heel dramatisch doet en dan boos worden op de reacties die je uitlokt
Als jij mij op deze manier onderdeel maakt van je traject dan ga ik dat niet kritiekloos doen
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zomensen die het uiten doen het niet beter qua herstel of zo. Of dat het probleem toeneemt als je niets zegt.
Maar misschien begrijp ik niet wat je bedoeld
Dat verwacht ik niet, niet nu in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom verwacht je een rationele reactie van iemand die duidelijk erg emotioneel is?
Was het maar zo simpel binnen de GGZ.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb je nooit hard genoeg leren piepen toen je kuikentje was maar als ik iets nodig heb in mijn leven dan regel ik het nu en vandaag, no matter what
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:55 schreef Fripsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij opname zijn ook bepaalde contra-indicaties, dus daar zijn ze enigszins terughoudend mee. Tenzij het écht nodig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als je vertelt dat je jezelf op korte termijn van kant zou kunnen maken helpen ze je vast wel.
En als je dat niet zou doen, vind ik dat je gewoon op je beurt moet wachten.
Dat absoluut niet idd, maar het is me iig wel gelukt door heel erg door te drukken op het feit dat het zo echt niet langer vol te houden is en totaal de verkeerde kant op ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel binnen de GGZ.
Ik ben het type dat desnoods iemand bij zijn ballen naar de grond trekt als ik wat nodig heb maar goed ik ben zowat de enige normale hier dan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel binnen de GGZ.
Er is geen geld he?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Overschot aan psychologen maar wel enorme wachttijden bij psychische hulp, je snapt het niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het type dat desnoods iemand bij zijn ballen naar de grond trekt als ik wat nodig heb maar goed ik ben zowat de enige normale hier dan ook
En de niet-gekkies zich maar in een burn-out werken om de zorg van de gekkies te kunnen bekostigen. Straks iedereen een gekkiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:20 schreef Dqod het volgende:
Dat er zo ontzettend op de zorg wordt gekort is dan wel echt werkelijkwaar van de zotte.
En dan noemen ze psychiatrische patienten gek
Hihi, je zei 'dijk'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef Harmankardon het volgende:
Bij veel GGZ-instellingen klotst het geld over de dijken hoor/ insider.
Dan krijg je TBS en kun je jezelf ook niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het type dat desnoods iemand bij zijn ballen naar de grond trekt als ik wat nodig heb maar goed ik ben zowat de enige normale hier dan ook
Ik vind mezelf allang gek dat ik zo lang ben doorgegaan waardoor ik vorige week al thuis zat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de niet-gekkies zich maar in een burn-out werken om de zorg van de gekkies te kunnen bekostigen. Straks iedereen een gekkie
Geven ze dat uit aan vastgoed enzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef Harmankardon het volgende:
Geluk is dat ook jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar op wordt bezuinigd is een keuze natuurlijk.
I find this strangely arousingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind mezelf allang gek dat ik zo lang ben doorgegaan waardoor ik vorige week al thuis zat.
Maar goed, mee bezig. Het balletje rolt
Had al het idee dat het niet goed met je ging. Goed dat je actie hebt ondernomen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind mezelf allang gek dat ik zo lang ben doorgegaan waardoor ik vorige week al thuis zat.
Maar goed, mee bezig. Het balletje rolt
Aan de andere kant is het nogal wat om van iemand met een depressie of weet ik het te 'verwachten' dat die sterk genoeg in zijn/haar schoenen staat om dingen te eisen. Het zou niet nodig moeten zijn voor kwetsbare mensen om zo hard aan de bel te trekken voor ze eindelijk goede hulp krijgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat absoluut niet idd, maar het is me iig wel gelukt door heel erg door te drukken op het feit dat het zo echt niet langer vol te houden is en totaal de verkeerde kant op ging.
En ik ben geen debiel die maar denkt dat het voor iedereen zo makkelijk gaat, maar het zo kenbaar mogelijk maken heeft aan deze kant weldegelijk geholpen. Zit er iig in nu, de rest gaat tijd kosten
Dank je wel. Ben er zelf ook blij mee ;@quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had al het idee dat het niet goed met je ging. Goed dat je actie hebt ondernomen inderdaad.
Nee, ze geven het niet uit. Het is zgn 'onderhanden werk', het zijn DBC's die ze kunnen declareren maar het nog niet doen want dan lopen ze het risico daar volgende jaren op te worden afgerekend. De hele DBC-systematiek is in detail zo grandioos complex en de overheid zo bezuinigingsgericht dat zorginstellingen het liefste alle kaarten in eigen hand houden. Heel zuur maar een direct gevolg van het gekozen beleid.quote:
Bedankt voor deze heerlijke komische noot tussendoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:26 schreef UitStraling het volgende:
We zijn met zijn allen niet sterk meer genoeg zijn door onze verwijfde en overbeschermde Westerse manier van opvoeden, allemaal hele belangrijke prinsjes en prinsesjes die mentaal nog geen deuk in een pakje boter slaan, gelukkig komt het besef langszaam
Klopt, het zou mooi zijn als er vantevoren al in/bijgesprongen kon worden, maar dat lijkt me ook heel erg afhankelijk van hoe iemand zich opstelt. Je hebt mensen die het pas laten merken wanneer ze al heel ver heen zijn, of soms al te ver. Je hebt mensen die bij voorbaat al denken het allemaal wel zelf te kunnen en net zolang doorgaan tot er wel MOET worden ingegrepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het nogal wat om van iemand met een depressie of weet ik het te 'verwachten' dat die sterk genoeg in zijn/haar schoenen staat om dingen te eisen. Het zou niet nodig moeten zijn voor kwetsbare mensen om zo hard aan de bel te trekken voor ze eindelijk goede hulp krijgen.
Fijn dat het bij jou wel is gelukt.
Toevallig een half uurtje geleden kreeg ik dit van een collega; "Je bent de fijnste kerel die ik ken en je gaat me echt aan het hart, jouw humor en levensvreugde doen een mens goed, dankjewel, ik kan er weer tegenaan"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heerlijke komische noot tussendoor
Het besef van éénoog de koning..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:26 schreef UitStraling het volgende:
We zijn met zijn allen niet sterk meer genoeg zijn door onze verwijfde en overbeschermde Westerse manier van opvoeden, allemaal hele belangrijke prinsjes en prinsesjes die mentaal nog geen deuk in een pakje boter slaan, gelukkig komt het besef langszaam
Je hebt nog vrouwen die in sprookjes geloven natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toevallig een half uurtje geleden kreeg ik dit van een collega; "Je bent de fijnste kerel die ik ken en je gaat me echt aan het hart, jouw humor en levensvreugde doen een mens goed, dankjewel, ik kan er weer tegenaan"
Nu wil ik haar alleen maar naaien maar goed
Je bent iig een bijzonder mens. Dat moet ik je nagevenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toevallig een half uurtje geleden kreeg ik dit van een collega; "Je bent de fijnste kerel die ik ken en je gaat me echt aan het hart, jouw humor en levensvreugde doen een mens goed, dankjewel, ik kan er weer tegenaan"
Nu wil ik haar alleen maar naaien maar goed
Beter dan een vrouw die nergens meer in durft te gelovenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt nog vrouwen die in sprookjes geloven natuurlijk.
Als je na maanden bij de huisarts komt met een half afgestorven arm en dan te horen krijgt het "nog even aan te kijken".quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, het zou mooi zijn als er vantevoren al in/bijgesprongen kon worden, maar dat lijkt me ook heel erg afhankelijk van hoe iemand zich opstelt. Je hebt mensen die het pas laten merken wanneer ze al heel ver heen zijn, of soms al te ver. Je hebt mensen die bij voorbaat al denken het allemaal wel zelf te kunnen en net zolang doorgaan tot er wel MOET worden ingegrepen.
Zelf merkte ik dat het zo gewoon niet langer kon (en ook door vrienden die me er op wezen), dus so far ben ik nog in staat om zelf ook beslissingen te kunnen/mogen nemen en daarnaast hulp te vragen/aanvaarden.
Ik wil gewoon nog in staat zijn en vooral blijven om een toekomst voor mezelf te creeren en hebben. Nu kan dat nog
"Hij zit er nog aan toch? Die kleur matched mooi bij je grote pupillen, dus kan wel zo"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je na maanden bij de huisarts komt met een half afgestorven arm en dan te horen krijgt het "nog even aan te kijken".
"Probeer eerst maar een zalfje."quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Hij zit er nog aan toch? Die kleur matched mooi bij je grote pupillen, dus kan wel zo"
Stelde hij een inwendig onderzoek voor? Even een chek-up?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef Fascination het volgende:
Toen ik een tijdje geleden bij de huisarts was, voor iets kleins overigens, zei hij terwijl hij me indringend aankeek: je bent hier al een tijd niet geweest, he?![]()
Klonk bijna als verwijt.
Don't let the existential dread set inquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een vrouw die nergens meer in durft te geloven
quote:
Miss was ie bezorgd. Of miss trots dat t zo lang niet nodig was. Wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef Fascination het volgende:
Toen ik een tijdje geleden bij de huisarts was, voor iets kleins overigens, zei hij terwijl hij me indringend aankeek: je bent hier al een tijd niet geweest, he?![]()
Klonk bijna als verwijt.
"Kijk het nog maar even aan"quote:
Ja, wat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stelde hij een inwendig onderzoek voor? Even een chek-up?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat dan?Wink wink nudge nudgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het een vrouwelijke arts? Zo ja, was ze mooi? :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |