Waarom verwacht je een rationele reactie van iemand die duidelijk erg emotioneel is?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:49 schreef Allures het volgende:
En ik ben wel heel allergisch voor als iemand hier dan mensen in een bepaalde rol willen duwen en heel dramatisch doet en dan boos worden op de reacties die je uitlokt
Als jij mij op deze manier onderdeel maakt van je traject dan ga ik dat niet kritiekloos doen
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zomensen die het uiten doen het niet beter qua herstel of zo. Of dat het probleem toeneemt als je niets zegt.
Maar misschien begrijp ik niet wat je bedoeld
Dat verwacht ik niet, niet nu in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom verwacht je een rationele reactie van iemand die duidelijk erg emotioneel is?
Was het maar zo simpel binnen de GGZ.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb je nooit hard genoeg leren piepen toen je kuikentje was maar als ik iets nodig heb in mijn leven dan regel ik het nu en vandaag, no matter what
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:55 schreef Fripsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij opname zijn ook bepaalde contra-indicaties, dus daar zijn ze enigszins terughoudend mee. Tenzij het écht nodig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als je vertelt dat je jezelf op korte termijn van kant zou kunnen maken helpen ze je vast wel.
En als je dat niet zou doen, vind ik dat je gewoon op je beurt moet wachten.
Dat absoluut niet idd, maar het is me iig wel gelukt door heel erg door te drukken op het feit dat het zo echt niet langer vol te houden is en totaal de verkeerde kant op ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel binnen de GGZ.
Ik ben het type dat desnoods iemand bij zijn ballen naar de grond trekt als ik wat nodig heb maar goed ik ben zowat de enige normale hier dan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel binnen de GGZ.
Er is geen geld he?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Overschot aan psychologen maar wel enorme wachttijden bij psychische hulp, je snapt het niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het type dat desnoods iemand bij zijn ballen naar de grond trekt als ik wat nodig heb maar goed ik ben zowat de enige normale hier dan ook
En de niet-gekkies zich maar in een burn-out werken om de zorg van de gekkies te kunnen bekostigen. Straks iedereen een gekkiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:20 schreef Dqod het volgende:
Dat er zo ontzettend op de zorg wordt gekort is dan wel echt werkelijkwaar van de zotte.
En dan noemen ze psychiatrische patienten gek
Hihi, je zei 'dijk'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef Harmankardon het volgende:
Bij veel GGZ-instellingen klotst het geld over de dijken hoor/ insider.
Dan krijg je TBS en kun je jezelf ook niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het type dat desnoods iemand bij zijn ballen naar de grond trekt als ik wat nodig heb maar goed ik ben zowat de enige normale hier dan ook
Ik vind mezelf allang gek dat ik zo lang ben doorgegaan waardoor ik vorige week al thuis zat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de niet-gekkies zich maar in een burn-out werken om de zorg van de gekkies te kunnen bekostigen. Straks iedereen een gekkie
Geven ze dat uit aan vastgoed enzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef Harmankardon het volgende:
Geluk is dat ook jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar op wordt bezuinigd is een keuze natuurlijk.
I find this strangely arousingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef Harmankardon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |