Nee, denken dat Keltisch Engels isquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zie hierboven. je vakgebied valt toch onder engelse taal en literatuur en in de bachelor leer je toch RP?
Ripquote:
duwo heeft geen woningen in groningen of in de buurt, en wil niet meer dan 440 uitgeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je hebt toch allemaal studentenstudio's, via DUWO enzo. Of sociale huur. Of gewoon in een mindere wijk een zelfstandige woning.
Moet ik bij jou ook speechenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank u
U ontvangt binnen 3 dagen een uitnodiging voor de begrafenis
dan zou ik maar zorgen dat je ingeschreven staat bij sociale woningbouwverenigingenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
duwo heeft geen woningen in groningen of in de buurt, en wil niet meer dan 440 uitgeven.
heeft niet echt nut want wachttijd van minimaal twee jaar. kennen jullie een equivalent van duwo in groningen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zou ik maar zorgen dat je ingeschreven staat bij sociale woningbouwverenigingen
ik ben überhaupt nog nooit in groningen geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heeft niet echt nut want wachttijd van minimaal twee jaar. kennen jullie een equivalent van duwo in groningen?
lefierquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heeft niet echt nut want wachttijd van minimaal twee jaar. kennen jullie een equivalent van duwo in groningen?
Google het evenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Goede OP welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
KLB / Wat is het voordeel van een multiculturele samenleving als minderheden
het niveau van klb is wel echt dieptriest hè..
Daarom post jij er zo veel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
het niveau van klb is wel echt dieptriest hè..![]()
is best leuk voor keertje hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
ik ben überhaupt nog nooit in groningen geweest
Heyquote:
sc is andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |