welk vakgebied?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Studentassistentheb al PhD positie na mn afstuderen
Wat een kutvraagquote:Op maandag 30 mei 2016 23:55 schreef Ashqelon het volgende:
Bedoelde met stad eigenlijk werknof school dus liever dichtbij werk en klein wonen met huisgenoten of uur van werk en groot wonen.
echt hè, de teringquote:Op maandag 30 mei 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou als FOK! een mailtje sturen naar Hanze dat ze beter een nieuwe docent MWD kunnen zoeken
wnnr deed ash dat?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
Leraar s gwn ashqeloj, die probeert ook altijd discussie los te maken
bestaat niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
waarom niet klein wonen zonder huisgenoten
quote:
Lolquote:
kan wel maar dan moet je veel geluk hebben met sociale woningbouw of anti-kraak wonenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt aan je definite van klein dan. op een studentenbudget?
truste bollequote:
Je hebt toch allemaal studentenstudio's, via DUWO enzo. Of sociale huur. Of gewoon in een mindere wijk een zelfstandige woning.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt aan je definite van klein dan. op een studentenbudget?
zie hierboven. je vakgebied valt toch onder engelse taal en literatuur en in de bachelor leer je toch RP?quote:
Oh ja alvast sterkte morgen manquote:
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thanks, ben vooral bang voor na de narcose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |