trustenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:41 schreef Kurovski het volgende:
Ok mensen. Ik ga een boekje lezen en slapen.
Ja, dat hoef ik niet te doen want ja IK HEB DAT BLIKJE DR PEPPER GEPAKT.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:41 schreef Kurovski het volgende:
Ok mensen. Ik ga een boekje lezen en slapen.
Lekker hoor, een shot cafeine vlak voor slapengaanquote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, dat hoef ik niet te doen want ja IK HEB DAT BLIKJE DR PEPPER GEPAKT.
Bbyquote:
ga binnenkort ook dood hieraan denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
fulltime studie en 40hr horeca? wat wat..
Mag ik op je begrafenis komenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga binnenkort ook dood hieraan denk ik
fuck je studie een fulltime slaaf van het grootkapitaalquote:Op maandag 30 mei 2016 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga binnenkort ook dood hieraan denk ik
ja wil je speechen plsquote:Op maandag 30 mei 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik op je begrafenis komen
Of crematie
nee wil promoveren en chille academicusleef, beetje sabbatical, btje publiceren, btje lesgeven in sexy kokerrok, btje onderzoekquote:Op maandag 30 mei 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fuck je studie een fulltime slaaf van het grootkapitaal
klein in de stad, heb geen tijd voor allemaal boerennobodies om me heenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
wonen jullie liever groot ver weg van de stad of klein en in de stad?
Ja zal daarna ook mooi gedicht voordragenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, dat hoef ik niet te doen want ja IK HEB DAT BLIKJE DR PEPPER GEPAKT.
Fulltime studie.. 36 u p/w en 3 verdiepingen in hartje Amsterdamquote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fulltime studie, 40u horecawerk, en in A'dam wonen
Ver weg van de stad en paupers ik wil rustquote:Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
wonen jullie liever groot ver weg van de stad of klein en in de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |