en dan voel je jezelf minder ofwaquote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef BozeHaas het volgende:
kom alleen maar van die ambitieuze trutten tegen
Weinig, je werkt ook niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt omdat je de middelen wilt hebben om je passies of ambities uit te kunnen voeren. Weinig mensen die puur voor hun lol gaan werken. Als je uit je werk dan ook nog enigszins voldoening kunt halen, dan heb je het getroffenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar hoeveel mensen die 40 uur in de week naar hun baan gaan die ze eigenlijk niet leuk vinden hebben dat wel?
Ik heb een baan en kan dit nog steeds nietquote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De stad in gaan en iets kunnen kopen als ik dat wil bevalt anders ook best goed.
Hele constructie zit dan ook nog eens zo listig in elkaar dat je altijd net niet genoeg verdient om echt los te breken van allerlei verplichtingen.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weinig, je werkt ook niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt omdat je de middelen wilt hebben om je passies of ambities uit te kunnen voeren. Weinig mensen die puur voor hun lol gaan werken. Als je uit je werk dan ook nog enigszins voldoening kunt halen, dan heb je het getroffen
Dat is waar idd.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weinig, je werkt ook niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt omdat je de middelen wilt hebben om je passies of ambities uit te kunnen voeren. Weinig mensen die puur voor hun lol gaan werken. Als je uit je werk dan ook nog enigszins voldoening kunt halen, dan heb je het getroffen
Dan doe je iets verkeerdquote:Op maandag 30 mei 2016 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een baan en kan dit nog steeds niet
Geld is niet alles mattie.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed maar om dit uit het niets te zeggen vind ik wel beetje apart. Maar dat zal wel vrouw eigens zijn
hahaquote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat dp gewoon heel lief is en een enorm grote gouden penis heeft en snoepgoed spuit als hij klaarkomt
Je moet ook niet bij zara of bershka gaan werken.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een baan en kan dit nog steeds niet
Gvd dank je, iedereen negeerde dat berichtje ;squote:
ok hansquote:Op maandag 30 mei 2016 23:36 schreef Montelly het volgende:
20 uur is weinig, tenzij een uurloon van >25,-
moest er ook wel om lachen maar dat voelde je wss wel in je hartquote:Op maandag 30 mei 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd dank je, iedereen negeerde dat berichtje ;s
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef -supergirl- het volgende:
Ach mensen neem het leven niet zo nauw.Het is maar een spelletje en uiteindelijk zijn we allemaal dood. Misschien morgen al wel. Of overmorgen.
Leef dus van dag tot dag en doe waar je zin in hebt. Fuck de regels. (Dit zeg ik altijd tegen mezelf in de spiegel als ik weer eens een verplichting wil skippen. om de zaken te rechtvaardigen tegenover mezelf)
ripquote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fulltime studie, 40u horecawerk, en in A'dam wonen
Ik kreeg wel opeens warm gevoel van binnen jaquote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moest er ook wel om lachen maar dat voelde je wss wel in je hart
respect dat je dat volhoudtquote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fulltime studie en 40hr horeca? wat wat..quote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |