Het wordt zo langzamerhand ook wel een minderheidquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
de blanke heteroseksuele man voelt zich toch vooral benadeeld over het algemeen?
niet echt maar okéquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand ook wel een minderheid
Jouw vorm bezat alles wat nodig was voor dit topiquequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nice ben ik in deze vorm nog niet tegengekomen
Ja in grote steden heb je nu eenmaal meer vermenging van bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
. Moet je in de randstad gaan kijken
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:28 schreef fs180 het volgende:
en minder mensen die je vroeg in de ochtend vrolijk gehad willen zeggen terwijl je met je drughasses gewoon wilt slapen
toch wel handig dat die Arabs ons schrift hebben uitgevonden anders had je niet zulke achterlijke posts kunnen plaatsen, natnekquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:36 schreef Vermon het volgende:
De multi-culturele samenleving heeft geen voordelen. Voor mij tenminste. Weet je waarom ik mij soms zo fijn voel als ik op wintersport ga of een rustig eiland of dorp in Nederland bezoek?
Er zijn daar geen temperamentvolle allochtone pubers/mannen of gesluierde dames die de sfeer verzieken.
kan ik me bij jou aanmelden of niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:55 schreef zeer het volgende:
[..]
toch wel handig dat die Arabs ons schrift hebben uitgevonden anders had je niet zulke achterlijke posts kunnen plaatsen, natnek
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
kan ik me bij jou aanmelden of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |