Het wordt zo langzamerhand ook wel een minderheidquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
de blanke heteroseksuele man voelt zich toch vooral benadeeld over het algemeen?
niet echt maar okéquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand ook wel een minderheid
Jouw vorm bezat alles wat nodig was voor dit topiquequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nice ben ik in deze vorm nog niet tegengekomen
Ja in grote steden heb je nu eenmaal meer vermenging van bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
. Moet je in de randstad gaan kijken
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:28 schreef fs180 het volgende:
en minder mensen die je vroeg in de ochtend vrolijk gehad willen zeggen terwijl je met je drughasses gewoon wilt slapen
toch wel handig dat die Arabs ons schrift hebben uitgevonden anders had je niet zulke achterlijke posts kunnen plaatsen, natnekquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:36 schreef Vermon het volgende:
De multi-culturele samenleving heeft geen voordelen. Voor mij tenminste. Weet je waarom ik mij soms zo fijn voel als ik op wintersport ga of een rustig eiland of dorp in Nederland bezoek?
Er zijn daar geen temperamentvolle allochtone pubers/mannen of gesluierde dames die de sfeer verzieken.
kan ik me bij jou aanmelden of niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:55 schreef zeer het volgende:
[..]
toch wel handig dat die Arabs ons schrift hebben uitgevonden anders had je niet zulke achterlijke posts kunnen plaatsen, natnek
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
kan ik me bij jou aanmelden of niet?
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
wat moet ik doen om aan te melden?
We hebben een enorme werkloosheid onder mensen die van de tweede of derde generatie zijn van mensen uit een heel andere cultuur. Daarentegen wordt het werk gedaan door mensen die hier net binnenkomen uit een cultuur die veel overeenkomsten heeft met de Nederlandse en als je hem schaart onder de Europese cultuur dus hetzelfde is namelijk: Polenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Het voordeel is dat we mensen hebben die het vuile werk kunnen doen.
Omdat er zeer duidelijk wel nadelen aanzitten en die zal je toch op z'n minst moeten kunnen wegstrepen tegen de voordelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:11 schreef Woelwater het volgende:
Hoezo zou er een voordeel aan (moeten) zitten?
een turk of pool wast later de billen van je oudersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Omdat er zeer duidelijk wel nadelen aanzitten en die zal je toch op z'n minst moeten kunnen wegstrepen tegen de voordelen.
Onzin, we hebben altijd nog mensen uit steden en/of wijken die minder goed bekend staan. Dat heeft jarenlang prima gewerktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:46 schreef FlyDutchMan het volgende:
Het biedt een makkelijk aanwijsbare zondebok. Anders moeten we straks weer terug naar de tijd waarin je mensen eerst naar hun geloofsovertuiging moet vragen voor je alle problemen in het land op hun persoon kunt afschuiven.
Hoe verzieken gesluierde dames de sfeer? Ik moet ook weinig hebben van macho-allochtonen maar aangezien de gemiddelde vrouw in die culturen weinig te zeggen heeft heb je er al helemaal geen last van, lijkt me.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:36 schreef Vermon het volgende:
De multi-culturele samenleving heeft geen voordelen. Voor mij tenminste. Weet je waarom ik mij soms zo fijn voel als ik op wintersport ga of een rustig eiland of dorp in Nederland bezoek?
Er zijn daar geen temperamentvolle allochtone pubers/mannen of gesluierde dames die de sfeer verzieken.
Het is toch geen gezicht man. Zit je lekker buiten en dan zweeft er ineens zo'n anoniem zwart laken voor je langs. Toppunt van onderdrukking en het wordt gewoon geaccepteerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:57 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hoe verzieken gesluierde dames de sfeer? Ik moet ook weinig hebben van macho-allochtonen maar aangezien de gemiddelde vrouw in die culturen weinig te zeggen heeft heb je er al helemaal geen last van, lijkt me.
Dat is er niet. Een multiculturele samenleving is niet mogelijk. Dit bewijst zich keer op keer maar weer.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat is überhaupt het voordeel van een multiculturele samenleving?
dus je wilt zeggen dat mensen uit assen niet samen kunnen leven met mensen uit groningen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Dat is er niet. Een multiculturele samenleving is niet mogelijk. Dit bewijst zich keer op keer maar weer.
Ook al geloven linkse gutmenschen dit maar al te graag, mensen zijn nu eenmaal niet hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |