Nee, de biertafelquote:
Wat een "lieve" babyquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die draak is haar kind!(Don't ask!
)
En ze is omringd door een groep moordenaars die de slavernij die zij heeft afgeschaft, weer terug willen!
De wagen waar kinderen op geserveerd worden als lunch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat een "lieve" baby
hoe groot was haar kinderwagen?
Geen idee, maar d geboorte was heftig!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat een "lieve" baby
hoe groot was haar kinderwagen?
Ja het is hevig met autotune bewerkt om er een lied van te maken hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
Die stem van die vrouw doet me denken aan Jonathan Coulton - Still Alive
Die autotune kon iuk er goed in horen, persoonlijk vind ik dat wel goed gebruik van autotune. Nu hoor je gewoon "evenwicht" in de stem, niet 20 verschillende toonhoogtes in 3 secondequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is hevig met autotune bewerkt om er een lied van te maken hoor!
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die autotune kon iuk er goed in horen, persoonlijk vind ik dat wel goed gebruik van autotune. Nu hoor je gewoon "evenwicht" in de stem, niet 20 verschillende toonhoogtes in 3 seconde
quote:
Oef na een speciaalbiertje idd nooit een gewone pils drinken, nee!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:26 schreef Fogel het volgende:
Gin Tonic present. Want na een Nieuw Ligt Grand Cru 2010 smaakt al het andere bier toch "minder".
Na een 5/5 sterren speciaalbier gewoon ook geen ander speciaalbier drinken. Dat kan wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef na een speciaalbiertje idd nooit een gewone pils drinken, nee!
Proost man!![]()
Heb je wel eens 5 verschillende soorten 'speciaal' biertjes gedronken die stuk voor stuk niet te zuipen waren? Nee hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef na een speciaalbiertje idd nooit een gewone pils drinken, nee!
Proost man!![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens 5 verschillende soorten 'speciaal' biertjes gedronken die stuk voor stuk niet te zuipen waren? Nee hè?Done that.
Ik wel. Maar dat was op een dag dat ik er ca 40 had getestquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens 5 verschillende soorten 'speciaal' biertjes gedronken die stuk voor stuk niet te zuipen waren? Nee hè?Done that.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat was op een dag dat ik er ca 40 had getest
stepping stone theorie in effectquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:26 schreef Fogel het volgende:
Gin Tonic present. Want na een Nieuw Ligt Grand Cru 2010 smaakt al het andere bier toch "minder".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |