Clipping?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
Wat is overstuurd in het engels eigenlijk?
oversteer lijkt me wat té voor de hand liggend
Distorted?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
Wat is overstuurd in het engels eigenlijk?
oversteer lijkt me wat té voor de hand liggend
oh ja.. en distortedquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:01 schreef Fogel het volgende:
* Fogel roept DISTORTIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!
Omdat het kan.
Alexander Curly - Wij zijn de Trollen uit Silverdaelquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alexander Curly - Wij zijn de Trollen uit Silverdael
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef Fogel het volgende:
Ik vind dit toffe muziek. Dat nummer wat je een paar dagen geleden draaien, ook met korte fluitdingen erin, vond ik ook al zo vrolijk. Gelukkig staat het ook op Spotify.
Hij draait al de hele tijd een paar nummersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Heb wel een probleem. Mijn glas is leeg en ik wil niet bij mijn PC weg, maar toch bier.
ToT, kan je een naar nummer draaien zodat ik naar de koelkast kan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Heb wel een probleem. Mijn glas is leeg en ik wil niet bij mijn PC weg, maar toch bier.
Een naar nummer!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij draait al de hele tijd een paar nummers
Ah, eindelijk ben ik niet meer de enige die met enige regelmaat om dergelijke tracks vraagt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
Tijdens symph shows, ppp-tracksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, eindelijk ben ik niet meer de enige die met enige regelmaat om dergelijke tracks vraagt.
Roelerd heeft daar een oplossing voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
onverstoord staat ze naast een firebreathing dragon, maar ze schrikt van iets wat er voor haar gebeurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
Ach ik gooi na deze, dit nummer wel weer in de herhaling:
[ afbeelding ]
Dan kan er een PPP pauze gehouden worden!Ik vind 'm wel tof, maar ik heb hem al een paar keer gedraaid.
Kuikentje Piep?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Roelerd heeft daar een oplossing voor.
Die draak is haar kind!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
onverstoord staat ze naast een firebreathing dragon, maar ze schrikt van iets wat er voor haar gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |