ik voorspel dat ik zo vol zitquote:
Regen slechts? Hier donder en bliksemquote:Op maandag 30 mei 2016 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zo dan het gaat hier nu goed los qua regen
Dat ook, maar ik kan nu bijna zwemmen in de tuinquote:Op maandag 30 mei 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen slechts? Hier donder en bliksem
quote:
Dus dat is nu rookworst?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:12 schreef knokkels het volgende:
Smokey stond op een strategische plek.. Stukje worst schoot van mijn bord af direct voor hem. Die ben ik kwijt
Hier kraakte het houtwerk van de aanbouw door de kracht van de donderklappen!quote:Op maandag 30 mei 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Groene lucht is goedquote:Op maandag 30 mei 2016 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik bespeur een vage lucht hier, nog niet nat maar het ziet er wel uit alsof het zou KUNNEN gaan onweren.
Beetje vaag groene gloed iun de lucht
Oh, nee.. NOOIT meerquote:Op maandag 30 mei 2016 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moetje behang gaan steken, dat helpt
dat is het thema toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
Noemt tailfox zichzelf nu eigenlijk een 'creep' ?
wat is een polic?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is het thema toch?
the polic- every breath you take
Theoretisch zit er minder zuurstof in doordat de bliksem zuurstof in ozon omzet.quote:
Ow, ik dacht dat het thema jouw liefde voor Henkelientje wasquote:Op maandag 30 mei 2016 21:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is het thema toch?
the police- every breath you take
Ome Henk - Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuureâh Regeâhquote:Op maandag 30 mei 2016 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Theoretisch zit er minder zuurstof in doordat de bliksem zuurstof in ozon omzet.Maar dat laat het allemaal wel frisser ruiken aangezien ozon zeer reactief is en allerlei drek in de lucht onschadelijk maakt!
Balen dat je er niet bij kunt zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mijn buienradar plenst het nu in Amsterdam...
dat is het zelfdequote:Op maandag 30 mei 2016 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het thema jouw liefde voor Henkelientje was
Wist niet dat het een Halloween Horror show thema was
Vanuit Amsterdam kan ik je melden dat dat 20 minuten geleden inderdaad het geval was, met donder en bliksem. Regen neemt nu af en de lucht klaart opquote:Op maandag 30 mei 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mijn buienradar plenst het nu in Amsterdam...
Haha wat is precies het verschil?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het thema jouw liefde voor Henkelientje was
Wist niet dat het een Halloween Horror show thema was
OK, dan wil ik niet weten hoe jullie relatie in elkaar zitquote:
Zoals dat van Freddy Krueger en een slapende dame?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dan wil ik niet weten hoe jullie relatie in elkaar zit
Ik zit wat westelijker van jou, misschien maakt dat het verschil...quote:Op maandag 30 mei 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam kan ik je melden dat dat 20 minuten geleden inderdaad het geval was, met donder en bliksem. Regen neemt nu af en de lucht klaart op
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals dat van Freddy Krueger en een slapende dame?
Uh, jij zit nu toch heel wat zuidelijker?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit wat westelijker van jou, misschien maakt dat het verschil...
quote:21:45: 0.0 MM/U
21:55: 0.4 MM/U
22:00: 13.4 MM/U
22:05: 14.3 MM/U
22:10: 14.3 MM/U
22:15: 15.4 MM/U
Om eerlijk te zijn maakt het me niet veel uit...quote:Op maandag 30 mei 2016 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, jij zit nu toch heel wat zuidelijker?
Maar in mijn geval trok het onweer zoals meestal weg naar het noord-oosten, dus zal wel uit het zuid-westen gekomen zijn
Mis ik het (on)weerquote:Op maandag 30 mei 2016 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, jij zit nu toch heel wat zuidelijker?
Maar in mijn geval trok het onweer zoals meestal weg naar het noord-oosten, dus zal wel uit het zuid-westen gekomen zijn
Dat is wel een eerlijk antwoordquote:Op maandag 30 mei 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn maakt het me niet veel uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |