Meh.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks. Hoewel ik Tjacka soms nog wel mag.
rtquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hij is nu weer weg. ofzo.
hij was vergeten dat ie op z'n telefoon nog ingelogd was
dan bezorgt ie de admins weer allemaal werk want dan wil die over een week toch weer z'n wachtwoord gefixt hebbenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter verandert hij gewoon zijn wachtwoord
hoezo nietquote:Op maandag 30 mei 2016 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij stond nog ingelogd via zijn mobiel zei die.
Volgens zijn verhaal kan hij niet meer via internet op de pc op FOK!.
Net als dat hij zijn internet provider wel weer aan het werk gaat zetten.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan bezorgt ie de admins weer allemaal werk want dan wil die over een week toch weer z'n wachtwoord gefixt hebben
hij heeft z'n provider gebeld om FOK! te laten blokkerenquote:
iddquote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net als dat hij zijn internet provider wel weer aan het werk gaat zetten.
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten blokkeren door zijn internet provider
Als hij dat echt heeft gedaan dan weet ik echt 100% zeker dat hij ze wel weer opbelt om het terug te draaien.quote:
hij zal binnenkort wel naar een andere provider gaanquote:Op maandag 30 mei 2016 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten blokkeren door zijn internet provider
maar doen providers dat überhaupt wel, op verzoek sites gaan blokkeren?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij dat echt heeft gedaan dan weet ik echt 100% zeker dat hij ze wel weer opbelt om het terug te draaien.
Geen idee. Denk het welquote:Op maandag 30 mei 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar doen providers dat überhaupt wel, op verzoek sites gaan blokkeren?
ja maar dan kan hij het er ook zelf weer afhalen zonder moeite tochquote:Op maandag 30 mei 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
er bestaan ook van die dingen he, dat je websites kunt laten blokkeren als je erop komt op je laptop/pc
tjaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dan kan hij het er ook zelf weer afhalen zonder moeite toch
Hij woont nog thuis he dus dat zal wel niet zomaar gebeuren.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij zal binnenkort wel naar een andere provider gaan
iddquote:Op maandag 30 mei 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
Alsof je de bank belt of ze je pinpas willen blokkeren zodra je sigaretten gaat kopen
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
Alsof je de bank belt of ze je pinpas willen blokkeren zodra je sigaretten gaat kopen
niet gekliktquote:Op maandag 30 mei 2016 12:13 schreef deadprez het volgende:
kennen jullie dat liedje heaven is a halfpipe
vast nie
maar hier is een vette remix ervan waar toch niemand op gaat klikken
https://soundcloud.com/hamsta_dj/hamsta-heaven-is-a-crack-pipe
your lossquote:
ik vertrouw dit soort posts door hzaw niet meerquote:
Dan nietquote:Op maandag 30 mei 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vertrouw dit soort posts door hzaw niet meer
hahahquote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Catkiller het volgende:
Een vlogger in Hilversum getrapt door NOS personeel, helaas niet de goede vlogger.
Zwaar irritant hoerenkind zegquote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah
wel terecht dat dat tyfusventje een trap kreeg, heb je het filmpje gezien?
ga je toch nog wel doen want anders loop je net zoiets cools mis als die opgezwolle remix van audiotistquote:
Ja nu net wel, ook mooi dat die gewoon de tering kan krijgen en een boete toe krijgt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah
wel terecht dat dat tyfusventje een trap kreeg, heb je het filmpje gezien?
ja logisch toch, moet ie maar geen normale journalisten in de weg gaan lopen met zijn telefoontjequote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja nu net wel, ook mooi dat die gewoon de tering kan krijgen en een boete toe krijgt.
eyyquote:
daar zeg je me watquote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je toch nog wel doen want anders loop je net zoiets cools mis als die opgezwolle remix van audiotist
ik twijfel een beetje, het is zo absurd dat ik haast niet kan geloven dat het echt is maar dan is het wel weer echt een volhoudertjequote:
naah, ik geloof het niet iig.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik twijfel een beetje, het is zo absurd dat ik haast niet kan geloven dat het echt is maar dan is het wel weer echt een volhoudertje
die 40-plussers heb je ook niks aanquote:Op maandag 30 mei 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had om TT-wijziging gevraagd, krijg ik dit
40+ / Hier telt HPLC af naar de 10.000
Ik hoef alleen nog maar de oven aan te zetten. Lasagne is klaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu we het over "supper" hebben..... wat zal ik vanavond koken?
Heeft hij weer pep gepakt gisteren?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
maarre dp, had je weer bijna 1100 posts ja? godverdomme man
daar heb je me gister ook al om uitgelachen weenie hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
maarre dp, had je weer bijna 1100 posts ja? godverdomme man
goed bezig. ik overweeg spinazie met gebakken aardappelsquote:Op maandag 30 mei 2016 12:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar de oven aan te zetten. Lasagne is klaar.
nieuwe dag hequote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb je me gister ook al om uitgelachen weenie hoor
Ben je nog steeds met die vriendin die jouw nietsnuttige leven financiert?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb je me gister ook al om uitgelachen weenie hoor
quote:
jaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je nog steeds met die vriendin die jouw nietsnuttige leven financiert?
Vlees?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
goed bezig. ik overweeg spinazie met gebakken aardappels
Wanneer ga je je inschrijven voor een studie? 2016 is jouw jaar!!!!!! Ga ervoor in septemer danquote:
valessquote:
Ik heb mn P gehaald jonge!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
en jij, met hoeveel opleidingen ben je gestopt het afgelopen jaar?
fuck die shitquote:Op maandag 30 mei 2016 12:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer ga je je inschrijven voor een studie? 2016 is jouw jaar!!!!!! Ga ervoor in septemer dan
oh nice, feliquote:
nee maasjequote:
oh jmmr. ik ken nog wel iemand daar die een knal tussen z'n ballen verdient namelijkquote:
madjack woont er vast nog welquote:Op maandag 30 mei 2016 12:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh jmmr. ik ken nog wel iemand daar die een knal tussen z'n ballen verdient namelijkmaar dan zoek ik een ander contactpersoon die dit klusje wil fixen
Containers ophalen of zo.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die shitstudieschuld blijft op die manier maar oplopen en ik ga het toch niet afmaken
beter gewoon baantje vinden
maastrichtquote:Op maandag 30 mei 2016 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is je hometown dan? Waar kom je oorspronkelijk vandaan
neeeee dat ook weer nietquote:Op maandag 30 mei 2016 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hij de gene die getrapt moet worden?
hoezo?quote:
Hahaha.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe ik ook. Vanachter m'n bureau
Die heb ik ook vaker, maar niet van dat merk. Saté of mosterd maakt alles lekkerder.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zijn goed te doen hoor die lapjes. Vooral die met saté
Limburger.... brabander...... denk dat ik met beide niet al te gelukkig zou zijn. Wat een kut-dialecten zijn dat eyquote:Op maandag 30 mei 2016 12:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
maastricht
maar das kut want dan denken mensen dat ik een ekte limburger ben terwijl ik import-brabander ben
nee zeeland danquote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Limburger.... brabander...... denk dat ik met beide niet al te gelukkig zou zijn. Wat een kut-dialecten zijn dat ey
Niemand die daar woont spreekt Nederlands inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Limburger.... brabander...... denk dat ik met beide niet al te gelukkig zou zijn. Wat een kut-dialecten zijn dat ey
nou nou nouquote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij moet altijd gelijk overal induiken he. sjongejongejonge
Ze heeft wel vaker de p gehaald als ik dit zo lees.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vraag is: Hoeveel keer is supergirl onder tafel gedoken om ervoor te zorgen dat ze haar P haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |