Wij communiceren op een hoger planquote:Op maandag 30 mei 2016 11:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
daarom hebben we NOOIT ruzie gehad ins
jij bent makkelijk in omgang
meer mensen moesten als ons zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 11:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
precies
kunnen veel mensen nog wat van leren
Ruzie maken hoort er soms bij hequote:Op maandag 30 mei 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
Ruzie maken met je vriendin ook echtword dan verliefd op een ander.
Nee.quote:
wat zijn dit voor shady zaakjes :squote:Op maandag 30 mei 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Ga overmorgen, maar stuur ze gelijk vanaf daar en weet niet of ik het anders meekrijg.
quote:
Veel plezierquote:Op maandag 30 mei 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Ga overmorgen, maar stuur ze gelijk vanaf daar en weet niet of ik het anders meekrijg.
broodje zalm, kruidenkaas, pijnboompitjes, rucolaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meer mensen moesten als ons zijn
wat zal ik zo voor een broodje gaan eten ets
deze boi heeft er verstand vanquote:Op maandag 30 mei 2016 11:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
broodje zalm met kruidenkaas
hmmmmmquote:Op maandag 30 mei 2016 11:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
broodje zalm, kruidenkaas, pijnboompitjes, rucola
maar je merkt toch wel of je in klb of gc zitquote:Op maandag 30 mei 2016 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zag jou en Inso in gesprek dus ik dacht: GRTD
Ik check gewoon mijn actieve topics en zag telkens Inso en Etsu staan als laatste reactie. Niet echt op topic gelet.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je merkt toch wel of je in klb of gc zit
of FOK! jij via myat ofzo?
aighttquote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik check gewoon mijn actieve topics en zag telkens Inso en Etsu staan als laatste reactie. Niet echt op topic gelet.
Wil er elke keer weer posten maar zie ik ineens allemaal namen die daar nooit waren. Vind ik toch minder leuk dan met Inso, Sof, Fok-it enz samen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
GRTD
Toch wel het afvoerputje van FOK! geworden.
kwam er laatst een paar keer diep in de nacht, was best gezelligquote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
GRTD
Tjacka en OF irriteren me.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil er elke keer weer posten maar zie ik ineens allemaal namen die daar nooit waren. Vind ik toch minder leuk dan met Inso, Sof, Fok-it enz samen.
ja hij was er gisterquote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
Al iets vernomen van de Bradmeister? Ik maak me bijna zorgen.
Bijna.
Hij was hier gisteren nog.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bijna.
Volgens mij zag ik onlangs weer wat vlogs opduikenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bijna.
Hoezo?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Tjacka en OF irriteren me.
Niks. Hoewel ik Tjacka soms nog wel mag.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is er leuk en grappig aan die twee?
nee hij is nu weer weg. ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie is er alweer
Braddie die een Braddie pullt
Goed verhaal.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef Germano het volgende:
Nog 10 minuten tot het gaat pieken. Dan valt er gemiddeld 30 mm per uur.
da´s toch voor de mensen die in geen enkel kliekje toegelaten worden? Of was dat de geerd sc?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
GRTD
beter klbsc beste scquote:Op maandag 30 mei 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil er elke keer weer posten maar zie ik ineens allemaal namen die daar nooit waren. Vind ik toch minder leuk dan met Inso, Sof, Fok-it enz samen.
Hij stond nog ingelogd via zijn mobiel zei die.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie is er alweer
Braddie die een Braddie pullt
ja geerdquote:Op maandag 30 mei 2016 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
da´s toch voor de mensen die in geen enkel kliekje toegelaten worden? Of was dat de geerd sc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |