iddquote:Op maandag 30 mei 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
Alsof je de bank belt of ze je pinpas willen blokkeren zodra je sigaretten gaat kopen
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
Alsof je de bank belt of ze je pinpas willen blokkeren zodra je sigaretten gaat kopen
niet gekliktquote:Op maandag 30 mei 2016 12:13 schreef deadprez het volgende:
kennen jullie dat liedje heaven is a halfpipe
vast nie
maar hier is een vette remix ervan waar toch niemand op gaat klikken
https://soundcloud.com/hamsta_dj/hamsta-heaven-is-a-crack-pipe
your lossquote:
ik vertrouw dit soort posts door hzaw niet meerquote:
Dan nietquote:Op maandag 30 mei 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vertrouw dit soort posts door hzaw niet meer
hahahquote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Catkiller het volgende:
Een vlogger in Hilversum getrapt door NOS personeel, helaas niet de goede vlogger.
Zwaar irritant hoerenkind zegquote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah
wel terecht dat dat tyfusventje een trap kreeg, heb je het filmpje gezien?
ga je toch nog wel doen want anders loop je net zoiets cools mis als die opgezwolle remix van audiotistquote:
Ja nu net wel, ook mooi dat die gewoon de tering kan krijgen en een boete toe krijgt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah
wel terecht dat dat tyfusventje een trap kreeg, heb je het filmpje gezien?
ja logisch toch, moet ie maar geen normale journalisten in de weg gaan lopen met zijn telefoontjequote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja nu net wel, ook mooi dat die gewoon de tering kan krijgen en een boete toe krijgt.
eyyquote:
daar zeg je me watquote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je toch nog wel doen want anders loop je net zoiets cools mis als die opgezwolle remix van audiotist
ik twijfel een beetje, het is zo absurd dat ik haast niet kan geloven dat het echt is maar dan is het wel weer echt een volhoudertjequote:
naah, ik geloof het niet iig.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik twijfel een beetje, het is zo absurd dat ik haast niet kan geloven dat het echt is maar dan is het wel weer echt een volhoudertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |