nee maasjequote:
oh jmmr. ik ken nog wel iemand daar die een knal tussen z'n ballen verdient namelijkquote:
madjack woont er vast nog welquote:Op maandag 30 mei 2016 12:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh jmmr. ik ken nog wel iemand daar die een knal tussen z'n ballen verdient namelijkmaar dan zoek ik een ander contactpersoon die dit klusje wil fixen
Containers ophalen of zo.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die shitstudieschuld blijft op die manier maar oplopen en ik ga het toch niet afmaken
beter gewoon baantje vinden
maastrichtquote:Op maandag 30 mei 2016 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is je hometown dan? Waar kom je oorspronkelijk vandaan
neeeee dat ook weer nietquote:Op maandag 30 mei 2016 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hij de gene die getrapt moet worden?
hoezo?quote:
Hahaha.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe ik ook. Vanachter m'n bureau
Die heb ik ook vaker, maar niet van dat merk. Saté of mosterd maakt alles lekkerder.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zijn goed te doen hoor die lapjes. Vooral die met saté
Limburger.... brabander...... denk dat ik met beide niet al te gelukkig zou zijn. Wat een kut-dialecten zijn dat eyquote:Op maandag 30 mei 2016 12:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
maastricht
maar das kut want dan denken mensen dat ik een ekte limburger ben terwijl ik import-brabander ben
nee zeeland danquote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Limburger.... brabander...... denk dat ik met beide niet al te gelukkig zou zijn. Wat een kut-dialecten zijn dat ey
Niemand die daar woont spreekt Nederlands inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Limburger.... brabander...... denk dat ik met beide niet al te gelukkig zou zijn. Wat een kut-dialecten zijn dat ey
nou nou nouquote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij moet altijd gelijk overal induiken he. sjongejongejonge
Ze heeft wel vaker de p gehaald als ik dit zo lees.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vraag is: Hoeveel keer is supergirl onder tafel gedoken om ervoor te zorgen dat ze haar P haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |