In 1982 kwamen de eerste verhalen over hoe gevaarlijk de ziekte kon zijn, maar na 1982 ging dat echt heel hard.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik het denk ik over nog voor 1985Ouderdom doet ook wat met je geheugen.
Syphilis ookquote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik het denk ik over nog voor 1985Ouderdom doet ook wat met je geheugen.
Ik heb daar nooit bij nagedacht (maar ik date ook niet), denk dat je mijn vreemdgaan en hoerenlopertheorie nu onderuit hebt gehaald; je zou denken dat de onderzoekers dit ook zouden kunnen concluderen wat jij hier stelt.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je op je 55e na een echtscheiding of lange relatie weer op de dating markt gaat, en een jaar of 2 later je ware vindt is een SOA test voor beiden geen overbodige luxe, ook al heb je dat nog nooit van je leven gedaan. Dat is voor mij het meest logische moment om een test te ondergaan in elk geval.
oh damn...quote:
Ik heb hier de nl'se cijfers uit 1985. 83 AIDS patienten in ons land tot dan toe. De verwachting voor 1990 was toen 2000, voor een jaar later 4000.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
In 1982 kwamen de eerste verhalen over hoe gevaarlijk de ziekte kon zijn, maar na 1982 ging dat echt heel hard.
Mochten het vreemdgangers zijn gun ik het ze ook nogquote:Op maandag 30 mei 2016 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit bij nagedacht (maar ik date ook niet), denk dat je mijn vreemdgaan en hoerenlopertheorie nu onderuit hebt gehaald; je zou denken dat de onderzoekers dit ook zouden kunnen concluderen wat jij hier stelt.
[..]
oh damn...
Moge hun pik eraf vallen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:15 schreef Toefjes het volgende:
Mochten het vreemdgangers zijn gun ik het ze ook nog
Dat is iets anders dan pedoseksualiteit.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar een 60 jarige vent met een 15 jarig meisje (of andersom) is toch wel heel erg fout.
Het is in ieder geval strafbaarquote:Op maandag 30 mei 2016 14:45 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan pedoseksualiteit.
Nee hoor, iemand van 16+ mag neuken met wie hij of zij wil.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is in ieder geval strafbaar
Er stond 15 en dat is nog strafbaar in ons land, tenzij je ermee getrouwd bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:50 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand van 16+ mag neuken met wie hij of zij wil.
Als je de ziektevewekkende bacterie of virus hebt, dan word je niet altijd ziek. Dus je kunt je heel leven een drager zijn zonder dat je het wist. Dus er spelen nog meer dingen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit bij nagedacht (maar ik date ook niet), denk dat je mijn vreemdgaan en hoerenlopertheorie nu onderuit hebt gehaald; je zou denken dat de onderzoekers dit ook zouden kunnen concluderen wat jij hier stelt.
[..]
oh damn...
Als de ander ook minderjarig is is het ook niet per definitie strafbaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er stond 15 en dat is nog strafbaar in ons land, tenzij je ermee getrouwd bent.
Klopt, maar het ging over een 60 jarige met een 15 jarige.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de ander ook minderjarig is is het ook niet per definitie strafbaar.
Dat is mij bekend, maar dat je er dan ook aan denkt om na 25 jaar of zo alsnog een SOA test te laten doen... ik zou daar echt niet aan denken hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je de ziektevewekkende bacterie of virus hebt, dan word je niet altijd ziek. Dus je kunt je heel leven een drager zijn zonder dat je het wist. Dus er spelen nog meer dingen.
Nu weten we waarom die grafiek zo scheef loopt voor mannen en vrouwenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mij bekend, maar dat je er dan ook aan denkt om na 25 jaar of zo alsnog een SOA test te laten doen... ik zou daar echt niet aan denken hoor.
Jij wilde toch naar Cherso voor je ontmaagding?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan wordt er wel flink rondgeslet, al kunnen deze dames toch ook 'nee' zeggen als een player ze het bed in probeert te krijgen?
Inderdaad moet het gedrag van die mannen ook bestreden worden, echter zijn het de vrouwen die het uiteindelijk toelaten.
Beetje hypocriet he, om wel seks met die meisjes te willen als ze je daarvoor de kans zouden geven, maar hen ondertussen als slet bestempeld en het de ouders kwalijk neemt dat ze hun dochters niet goed opgevoed hebben.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef syndroom het volgende:
Ik hoorde weleens van die verhalen over Chersonissos, wilde feesten, veel jonge vrouwen en seks. Is cherso nou een dure of goedkope bestemming als het gaat om accommodatie en eten? Lijkt me toch wel een interessante plek maar ik hoor vaak dat alles daar best duur is. Zit helaas met weinig geld maar ik zou toch graag op vakantie willen om een beetje seks te kunnen hebben.
Wat kunnen jullie mij aanraden?
Met een 15 jarig meisje ja, mag namelijk niet van de wet. 16 mag het wel.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar een 60 jarige vent met een 15 jarig meisje (of andersom) is toch wel heel erg fout.
Tenzij je haar geld geeft, dan mag 't weer nietquote:
nope, dan moet ze 21 zijn geloof ik, maar goed dat gebeurd al vanaf veeeeeeel jonger. Vooral onder onze niet nederlandse vrinden.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tenzij je haar geld geeft, dan mag 't weer niet
En zo is er weer iets opgelost. 'Wij' doen het beter dan die onderzoekersquote:Op maandag 30 mei 2016 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nu weten we waarom die grafiek zo scheef loopt voor mannen en vrouwen
Ik wel. Juist omdat het zo normaal is om binnen relatie's het zonder condoom te doen en je op ten duur wel op erg veel mensen die je niet kent (ex partners en hun verdere bedpartners) moet vertrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mij bekend, maar dat je er dan ook aan denkt om na 25 jaar of zo alsnog een SOA test te laten doen... ik zou daar echt niet aan denken hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |