abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162606243
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:51 schreef Nielsch het volgende:
Wilde je gewoon je verhaal doen of heb je ook een vraag?
PWBF
pi_162606613
damn ben je haar docent oid? hoe kennen jullie elkaar..

opzich het kan wel, maar zelf zou ik het niet doen :')
ken ook meiden van zulke leeftijd met 26/27/28 jarige..wat is een 31 jarige dan nog? zelfde pot nat toch
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 mei 2016 @ 22:47:41 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_162607341
Er zijn wat post verwijderd. Graag normaal reageren.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162607623
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:

Ik walg ook enorm van mij zelf.. aldoor. Het doet mij groot verdriet..Ik heb nooit geweten dat ik op zulke jonge vrouwen zou kunnen vallen. Het is afschuwelijk maar het is nu eenmaal zo..
Ik ben ook niet de enige die zo over haar denkt.. ik heb haar voorgesteld aan wat maten van mij.. en zij zeggen ook dat ze heel bijzonder en intelligent is voor haar leeftijd.. Het is een kind waarop jong of oud.. ongeacht het geslacht verliefd op zou kunnen worden...
Stel je niet zo aan en ga gewoon een relatie aan met haar.
pi_162607713
TS is wel een beetje een dramaqueen hoor :+
  Vis een optie? zondag 29 mei 2016 @ 22:59:29 #37
70532 loveli
N
pi_162607720
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef Pantroop het volgende:
Ik wil [...] haar beschermen
In dat geval kun je het beste het contact vebreken en haar de kans geven iemand te vinden die beter geschikt voor haar is dan iemand van 31.
crap in = crap out
pi_162607790
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:59 schreef loveli het volgende:

[..]

In dat geval kun je het beste het contact vebreken en haar de kans geven iemand te vinden die beter geschikt voor haar is dan iemand van 31.
wie zegt dat een jochie van 18 jaar beter geschikt is :D

het is wél écht gemeend van TS, hij wordt best hard veroordeelt met dan Pedo enzo vind ik
eigenlijk
  zondag 29 mei 2016 @ 23:06:44 #39
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_162607897
Mijn pedo-alert gaat altijd meteen af bij dit soort posts, als TS roept hoe slim en verstandig de meid in kwestie wel niet niet is voor haar leeftijd. :')
pi_162607936
Mijn nichtje was trouwens 18 jaar toen ze verkering kreeg met haar huidige echtgenoot,
hij was ook iets van 30 jaar ofzo, gescheiden mét dochtertje van 5 jaar die bij hem woonde zelfs.

Ze zijn inmiddels als 10 jaar getrouwd ofzo, dus ik kijk er niet zo héél raar van op.

Goeie vent trouwens, geen pedo,niks mis mee, ze werden gewoon verliefd.
  zondag 29 mei 2016 @ 23:11:29 #41
395200 deadprez
One more rail
pi_162608033
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:06 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Mijn pedo-alert gaat altijd meteen af bij dit soort posts, als TS roept hoe slim en verstandig de meid in kwestie wel niet niet is voor haar leeftijd. :')
Pedo omdat hij verliefd is op een meisje van 17, ja?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Vis een optie? zondag 29 mei 2016 @ 23:12:14 #42
70532 loveli
N
pi_162608052
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:02 schreef FANN het volgende:

[..]

wie zegt dat een jochie van 18 jaar beter geschikt is :D

het is wél écht gemeend van TS, hij wordt best hard veroordeelt met dan Pedo enzo vind ik
eigenlijk
Een groot leeftijdsverschil is in de meeste gevallen een slecht idee. Natuurlijk zijn er voorbeelden te noemen van 18-jarigen die een slechtere potentiele partner zouden zijn, in het algemeen is zo'n groot leeftijdsverschil niet het beste voor de jonge partner.

Uit onderzoek blijkt dat de beste randvoorwaarden voor een goede relatie zijn, dat er niet te veel verschil is in leeftijd (man ouder dan vrouw heeft voorkeur boven vrouw ouder dan man), sociale achtergrond, religie, IQ, aantrekkelijkheid.

Dat betekent niet dat de relatie tussen een knappe dikke christelijke manneljjke loodgieter van 20 met een IQ van 95 en een lelijke athletische islamitische vrouwelijke 45-jarige topmanager met een IQ van 140 gedoemd is te mislukken, maar er zijn wat meer hindernissen te overwinnen dan wanneer de verschillen kleiner zijn.

En dan mag je jezelf best afvragen of je iemand met wie je het beste voorhebt, zoveel hindernissen moet aandoen.

Persoonlijk vind ik het verschil tussen 40 en 50 al behoorlijk groot, laat staan 17 en 31.
crap in = crap out
pi_162608110
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Een groot leeftijdsverschil is in de meeste gevallen een slecht idee. Natuurlijk zijn er voorbeelden te noemen van 18-jarigen die een slechtere potentiele partner zouden zijn, in het algemeen is zo'n groot leeftijdsverschil niet het beste voor de jonge partner.

Uit onderzoek blijkt dat de beste randvoorwaarden voor een goede relatie zijn, dat er niet te veel verschil is in leeftijd (man ouder dan vrouw heeft voorkeur boven vrouw ouder dan man), sociale achtergrond, religie, IQ, aantrekkelijkheid.

Dat betekent niet dat de relatie tussen een knappe dikke christelijke manneljjke loodgieter van 20 met een IQ van 95 en een lelijke athletische islamitische vrouwelijke 45-jarige topmanager met een IQ van 140 gedoemd is te mislukken, maar er zijn wat meer hindernissen te overwinnen dan wanneer de verschillen kleiner zijn.
:D wel een raar voorbeeld hoor.....

Maar serieus, leeftijd zegt ook niet alles en jonge meisjes worden ook wel eens verliefd op oudere
mannen, hoe noem je die meisjes dan?
  zondag 29 mei 2016 @ 23:14:43 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162608112
Ik weet niet of je het aangaan van een relatie moet baseren op wat volgens onderzoek de beste randvoorwaarden zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162608123
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:12 schreef loveli het volgende:
Persoonlijk vind ik het verschil tussen 40 en 50 al behoorlijk groot, laat staan 17 en 31.
dan ben je wel érg strikt met die leeftijden zeg...
  Vis een optie? zondag 29 mei 2016 @ 23:20:42 #46
70532 loveli
N
pi_162608292
quote:
0s.gifOp zondag 29 mei 2016 23:14 schreef FANN het volgende:

[..]

:D wel een raar voorbeeld hoor.....
Ik heb even alle verschillen uitvergroot bij elkaar gezet :+
quote:
Maar serieus, leeftijd zegt ook niet alles en jonge meisjes worden ook wel eens verliefd op oudere
mannen, hoe noem je die meisjes dan?
Dom en verliefd.

Verliefdheid maakt niet bepaald slim.
quote:
11s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:15 schreef FANN het volgende:

[..]

dan ben je wel érg strikt met die leeftijden zeg...
"ik vind" => Het is geen richtlijn ofzo, maar hoe ik het zie vanuit mijn perspectief. Tien jaar verschil betekent tien jaar later met pensioen dan je partner..

[ Bericht 12% gewijzigd door loveli op 29-05-2016 23:21:26 (quote gerepareerd) ]
crap in = crap out
pi_162608471
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb even alle verschillen uitvergroot bij elkaar gezet :+

[..]

Dom en verliefd.

Verliefdheid maakt niet bepaald slim.

[..]

"ik vind" => Het is geen richtlijn ofzo, maar hoe ik het zie vanuit mijn perspectief. Tien jaar verschil betekent tien jaar later met pensioen dan je partner..
Nah... je voorbeeld was wel érg extreem :P

Verliefd worden kan ook op je 40ste of op je 70ste jaar, of je nou slim bent of niet.
Mijn nichtje was ook niet bepaald dom.

Tja. als je op je 17e jaar al over je pensioen moet gaan nadenken zal je weinig lol in je leven
hebben denk ik :')
  Vis een optie? zondag 29 mei 2016 @ 23:28:48 #48
70532 loveli
N
pi_162608557
Dat zeg ik helemaal niet :)
crap in = crap out
  zondag 29 mei 2016 @ 23:30:29 #49
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_162608609
Net tijdens m'n wandeling even over nagedacht en persoonlijk zou ik het niet doen maar als je gevoel echt zo diep is voor deze vrouw waarom niet dan. Het is wel makkelijk om te zeggen vanuit mijn positie dat je het niet moet doen maar ik weet niet wat jullie voor elkaar voelen. Enige wat ik me afvraag is waarom ze schrok van je ik hou van je. Kwam dit toch te dichtbij? Heb je haar daarna nog gesproken?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_162608610
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:28 schreef loveli het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet :)
Nou goed, je zegt 10 jaar verschil vindt je eigenlijk teveel.

Toch?

Nah... ik vind van niet, ik ken er vele....
  zondag 29 mei 2016 @ 23:34:18 #51
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_162608818
ik (18) vind het dus echt niet normaal dat jij je in laat met meisjes van onder de 21.. Je noemt haar dan wel inteligent en zegt dat ze niet naief is maar ze gaat wel om met jou? Als ik jou was zou ik dit laten want je klinkt hypocriet en hopeloos vanwege een meisje dat amper 18 is? Hoe ken je haar uberhoudt?
pi_162608859
zoek iemand van je eigen leeftijd je gaat haar meer problemen geven dan wat anders :s wat vind haar vader uberhoudt hiervan
  zondag 29 mei 2016 @ 23:44:15 #54
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_162608987
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:39 schreef MrsBlairWaldorf het volgende:
zoek iemand van je eigen leeftijd je gaat haar meer problemen geven dan wat anders :s wat vind haar vader uberhoudt hiervan
Wat voor problemen dan?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_162609016
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:39 schreef MrsBlairWaldorf het volgende:
wat kortzichtig allemaal zeg...

mag ik hier eens op reageren?

Mijn broer, de vader van dat nichtje, was ook helemaal niet zo blij in het begin en zag het ook niet
zonnig in, later kregen ze een goede band en mijn broer is inmiddels helaas overleden, maar die
man heeft staan snikken als een kind op de begrafenis ;(

het hangt niet zo zeer van de leeftijd af maar van de karakters of het allemaal bij elkaar gaat
passen. 30 jaar verschil is misschien wel wat veel, dat dan weer wel....
  zondag 29 mei 2016 @ 23:46:32 #56
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162609045
Klinkt alsof jij ook wel wat afstand kunt gebruiken. Even die roze bril afzetten, nadenken.
pi_162609062
quote:
Ze is nu al op deze leeftijd wijzer dan ik.
Is dat zo of wil je dat dat zo is? En ligt dat dan aan haar of aan jou?
quote:
Nu heeft ze ook gevoelens voor mij...
Weet je dat heel zeker? Heeft ze dat al eens uit zichzelf tegen je gezegd? En waar ken je haar van? Wat is zeg maar de verhouding tussen jullie twee? :)
pi_162609282
quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:27 schreef kdricklamar het volgende:
damn ben je haar docent oid? hoe kennen jullie elkaar..
En dan aan andere docenten vragen of ze een beetje intelligent overkomt? :')

Wil ook wel weten waarvan ze elkaar kennen.
pi_162609548
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:59 schreef Pantroop het volgende:

[..]

Het klopt wel inderdaad... in het verleden waren er tot nu toe zijn maar weinig meisjes geweest die op mij zijn gevallen. De relaties die ik echter heb gehad duurden wel het langst..
Ik ben meerdere malen verliefd geweest.. maar bij dit meisje is alles anders..
Ik ben ook niet de eerste die zo over haar denkt..
Daarom zullen dat ook relaties zijn geweest en omschrijf je het niet als scharrels, niet?
Natuurlijk is een nieuwe liefde lekker anders en zo verfrissend enzo. Maar lekker boeiend dat jan en alleman haar ook allemaal zo superbijzonder vinden.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:

Ik walg ook enorm van mij zelf.. aldoor. Het doet mij groot verdriet..Ik heb nooit geweten dat ik op zulke jonge vrouwen zou kunnen vallen. Het is afschuwelijk maar het is nu eenmaal zo..
Ik ben ook niet de enige die zo over haar denkt.. ik heb haar voorgesteld aan wat maten van mij.. en zij zeggen ook dat ze heel bijzonder en intelligent is voor haar leeftijd.. Het is een kind waarop jong of oud.. ongeacht het geslacht verliefd op zou kunnen worden...
Hey, dat je gevoelens hebt kan gebeuren. Het walgelijke ligt er meer aan wat je ermee doet/gaat doen. Houd het lekker bij deze situatie en haal er geen andere jongedames of al die andere lui die haar ook zo enorm fantastisch vinden bij. Omdat het zo ontzettend obvious is dat je aan een kant je gevoel wil valideren en aan de andere kant haar af wil doen als het cijfertje in haar paspoort. Neem verantwoording voor wat jij voor haar als persoon voelt en schrap het andere geleuter.

Dan komt het aan op wat er eventueel tussen jullie staat te gebeuren (voor zover er al niet een en ander gebeurd is). Zou je haar eerste vriendje zijn? Is ze al seksueel actief (geweest)?
Hoe is haar thuissituatie en uit wat voor mensen bestaat haar vriendenkring?
Wat bindt jullie naast de nodige feelz? Gezamelijke interesses, hobby's? Gaat ze studeren?
Denken jullie hetzelfde over een eventuele toekomst?

En
quote:
Ze is nu al op deze leeftijd wijzer dan ik. Ze ziet het goede in van mensen....daardoor komt ze misschien op het eerste gezicht naïef over maar dat is ze absoluut niet. Ze blijft met beide benen op de grond staan en ze doet niets ten koste van zichzelf. Ze is zo sterk en bewust van zichzelf en de mensen om haar heen..Ze heeft ook ontzettend veel mensenkennis... ze prikt zo door mensen heen..en vooral door mij.
Kan me voorstellen dat dit je van je stuk brengt. Maar wat ziet ze dan in jou, die met zoveel meer levenservaring niet die wijsheid heeft en die een soort zucht naar erkenning lijkt te hebben. Wat voor relatie zien jullie dan voor je?

quote:
Echter heeft ze ook zo haar jeugdige trekjes.. ze is echter geen type meisje dat graag 'volwassen' wilt worden of iets in die richting.. ze is heel anders dan de andere tieners van haar leeftijd..
Zijn de tienermeisjes die je kent haar vriendinnen of..?

quote:
Nu heeft ze ook gevoelens voor mij... alleen is ze ook nu ontzettend door de war.. Laatst tijdens een intiem moment met z'n tweeën en zij mij aankeek met haar twinkelende ogen kon ik het niet laten om 'ik hou van jou' te zeggen vanuit de grond van mijn hart... Ze was geschrokken hoewel ze al wist dat ik verliefd op haar was.. ze zei alleen dat ze niet zo goed wist wat ze moest zeggen...
Zo sterk is ze dus ook weer niet en jij wil je eruit lullen door te doen alsof je een willoos slachtoffer van je gevoelens bent. Dat je oprecht goede intenties hebt, is nog geen excuses om head over heels zo tegen haar te doen natuurlijk.

quote:
We hebben meerdere malen geprobeerd om afstand van elkaar te nemen..
Ik ben nu heel wanhopig.. we hebben geprobeerd om afstand van elkaar te nemen maar die afstand deed ons beide verdriet. We willen het liefst op dit moment het liefst de hele tijd bij elkaar zijn..
Ja en dan? Beetje puberverkering uithangen met hand in hand diep in elkaars ogen verdrinken of hebben we het hier gewoon over de liefde bedrijven enzo?

quote:
Ik ben radeloos, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag iets met haar willen beginnen...maar ik weet dat het niet kan. Ze is het meisje waar ik altijd van heb gedroomd.. eentje die er voor je is, je aan het lachen maakt, je helemaal accepteert zoals je bent en nog wel bewust is van je min en pluspunten..Ik wil er ook voor haar zijn, haar beschermen...haar al mijn liefde geven...
Vult zij een gat in je leven en eigenwaarde op misschien? Omgekeerd heb je moeite te accepteren dat zij nog maar een 17-jarige is en dan is het best een vraag of jij wel de aangewezen persoon bent om haar te beschermen. Kun je er wel voor haar zijn wat nodig is of kun je er vooral voor haar zijn om je gevoelens te vieren?

quote:
Ze weet het zelf ook niet meer zegt ze.. ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.....ze is enorm in de war en vooral ook nadat ik haar heb gezegd dat ik van haar hou...
Goed punt ja..
pi_162609556
Mijn creep alert gaat af. En dat is best gek, want ik ben 22 en mijn leukste dates waren 30+.

Maar de manier waarop je haar omschrijft klinkt echt obsessief ongezond in mijn oren. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2016 00:05:33 ]
pi_162609605
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:45 schreef FANN het volgende:

[..]

wat kortzichtig allemaal zeg...

mag ik hier eens op reageren?

Mijn broer, de vader van dat nichtje, was ook helemaal niet zo blij in het begin en zag het ook niet
zonnig in, later kregen ze een goede band en mijn broer is inmiddels helaas overleden, maar die
man heeft staan snikken als een kind op de begrafenis ;(

het hangt niet zo zeer van de leeftijd af maar van de karakters of het allemaal bij elkaar gaat
passen. 30 jaar verschil is misschien wel wat veel, dat dan weer wel....
De manier waarop hij dit alles ook allemaal uitlegt zegt voor mij al genoeg 😅 Ik zit in die leeftijdsgroep en van 17 naar 18 zit al een hele wereld van denken?! laat staan van dit grote leeftijdsverschil, ik ben ook een tijdje met iemand van 26 gegaan maar, dat was maar omdat ik zelf daddy issues heb en waarschijnlijk heeft zij ze ook. Niemand met gezond verstand of problemen gaat liefde zoeken of het uberhoudt binnen laten van een ouder/jonger iemand. Als hij hiermee doorgaat is hij gewoon WALGELIJK
pi_162609630
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 00:06 schreef MrsBlairWaldorf het volgende:

[..]

De manier waarop hij dit alles ook allemaal uitlegt zegt voor mij al genoeg 😅 Ik zit in die leeftijdsgroep en van 17 naar 18 zit al een hele wereld van denken?! laat staan van dit grote leeftijdsverschil, ik ben ook een tijdje met iemand van 26 gegaan maar, dat was maar omdat ik zelf daddy issues heb en waarschijnlijk heeft zij ze ook. Niemand met gezond verstand of problemen gaat liefde zoeken of het uberhoudt binnen laten van een ouder/jonger iemand. Als hij hiermee doorgaat is hij gewoon WALGELIJK
Anders spreek je even voor jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')