Slim ding.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef Pantroop het volgende:
..
Het meisje is nu al buitengewoon wijs ... ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.
Wat voor gezeik?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:51 schreef erikkll het volgende:
Ik zou iig nog een jaartje wachten zodat je er geen gezeik mee krijgt. Verder moet je haar niet zo op een voetstuk plaatsen. Zoals je over haar praat klinkt echt niet normaal.
Jij vindt 27 en 41 normaal?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:51 schreef halfway het volgende:
Over 10 jaar zou het geen probleem zijn, nu wel want hoe bijzonder ook het is nog een kind.
alleen al bij het lézen van jouw beschrijving word ik ook verliefd op dat kindquote:Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef Pantroop het volgende:
Beste fokkers...
Ik zit momenteel best diep in in de put..
Momenteel ben ik tot over mijn oren verliefd op het meest bijzondere en mooie meisje in mijn leven. Dit is meisje is 17.. en zelf ben ik 31 jaar oud..
Het meisje is niet zoals jullie denken dat ze is.. Het is het meest bijzondere meisje die ik ooit heb ontmoet. (Iedereen die haar tegenkomt denkt er hetzelfde over als ik..) Ze laat man én vrouw hypnotiseren met haar natuurlijke charme die om haar heen hangt.. Het meisje tja.. ze is ontzettend lief, knap (ontzettend natuurlijk.. net alsof ze uit een sprookje is gestapt), intelligent én nu al buitengewoon wijs voor haar leeftijd..Ze is nu al op deze leeftijd wijzer dan ik. Ze ziet het goede in van mensen....daardoor komt ze misschien op het eerste gezicht naïef over maar dat is ze absoluut niet. Ze blijft met beide benen op de grond staan en ze doet niets ten koste van zichzelf. Ze is zo sterk en bewust van zichzelf en de mensen om haar heen..Ze heeft ook ontzettend veel mensenkennis... ze prikt zo door mensen heen..en vooral door mij.
Echter heeft ze ook zo haar jeugdige trekjes.. ze is echter geen type meisje dat graag 'volwassen' wilt worden of iets in die richting.. ze is heel anders dan de andere tieners van haar leeftijd..
Nu heeft ze ook gevoelens voor mij... alleen is ze ook nu ontzettend door de war.. Laatst tijdens een intiem moment met z'n tweeën en zij mij aankeek met haar twinkelende ogen kon ik het niet laten om 'ik hou van jou' te zeggen vanuit de grond van mijn hart... Ze was geschrokken hoewel ze al wist dat ik verliefd op haar was.. ze zei alleen dat ze niet zo goed wist wat ze moest zeggen...
We hebben meerdere malen geprobeerd om afstand van elkaar te nemen..
Ik ben nu heel wanhopig.. we hebben geprobeerd om afstand van elkaar te nemen maar die afstand deed ons beide verdriet. We willen het liefst op dit moment het liefst de hele tijd bij elkaar zijn..
Ik ben radeloos, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag iets met haar willen beginnen...maar ik weet dat het niet kan. Ze is het meisje waar ik altijd van heb gedroomd.. eentje die er voor je is, je aan het lachen maakt, je helemaal accepteert zoals je bent en nog wel bewust is van je min en pluspunten..Ik wil er ook voor haar zijn, haar beschermen...haar al mijn liefde geven...
Ze weet het zelf ook niet meer zegt ze.. ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.....ze is enorm in de war en vooral ook nadat ik haar heb gezegd dat ik van haar hou...
Het klopt wel inderdaad... in het verleden waren er tot nu toe zijn maar weinig meisjes geweest die op mij zijn gevallen. De relaties die ik echter heb gehad duurden wel het langst..quote:Op zondag 29 mei 2016 21:50 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt eigenlijk een beetje alsof ze het eerste meisje is dat jou ziet staan
Ja natuurlijk, maar het is toch een behoorlijk leeftijdsverschilquote:Op zondag 29 mei 2016 22:00 schreef erikkll het volgende:
[..]
Iemand van 27 lijkt me toch prima in staat om zelf te bepalen met wie ze een relatie aangaat.
Iemand van 17 in principe ook wel, het is meer de manier waarop TS over haar schrijft die ik een beetje raar vind.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:00 schreef erikkll het volgende:
[..]
Iemand van 27 lijkt me toch prima in staat om zelf te bepalen met wie ze een relatie aangaat.
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het is toch een behoorlijk leeftijdsverschil
Dat ligt dan echt aan jou...quote:Op zondag 29 mei 2016 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins vreemd anders
32 en 46 klinkt daarentegen wel weer iets normaler
Doe maar rustig hoor, zo erg is het nou ook weer niet. Het is niet alsof ze 12 is.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:
[..]
Ik walg ook enorm van mij zelf.. aldoor. Het doet mij groot verdriet..Ik heb nooit geweten dat ik op zulke jonge vrouwen zou kunnen vallen. Het is afschuwelijk maar het is nu eenmaal zo..
Ik ben ook niet de enige die zo over haar denkt.. ik heb haar voorgesteld aan wat maten van mij.. en zij zeggen ook dat ze heel bijzonder en intelligent is voor haar leeftijd.. Het is een kind waarop jong of oud.. ongeacht het geslacht verliefd op zou kunnen worden...
Jonge vrouwen? Meisjes. Realiseer je dat wel?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:
[..]
Ik walg ook enorm van mij zelf.. aldoor. Het doet mij groot verdriet..Ik heb nooit geweten dat ik op zulke jonge vrouwen zou kunnen vallen. Het is afschuwelijk maar het is nu eenmaal zo..
Ik ben ook niet de enige die zo over haar denkt.. ik heb haar voorgesteld aan wat maten van mij.. en zij zeggen ook dat ze heel bijzonder en intelligent is voor haar leeftijd.. Het is een kind waarop jong of oud.. ongeacht het geslacht verliefd op zou kunnen worden...
En over 3 maanden wordt ze verliefd op een leeftijdsgenoot. Vind bij zulke jonge meisjes dat je hun normale ontwikkeling in de weg staat. Jij zit (hoop ik voor je) in een compleet andere levensfase. Bovendien is het een complete generatie verschil.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo dramatisch te doen hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:
[..]
Het begint wel door te dringen ja zo langzamerhand en hoe meer het begint door te dringen hoe afschuwelijker ik over mijzelf voel.... als ik haar echter voor me zie staan..dan zie ik niet dat kleine meisje voor mij..quote:Op zondag 29 mei 2016 22:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Jonge vrouwen? Meisjes. Realiseer je dat wel?
Stel je niet zo aan. Je bent geen pedo. Maar het is gewoon overstandig.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef Pantroop het volgende:
[..]
Het begint wel door te dringen ja zo langzamerhand en hoe meer het begint door te dringen hoe afschuwelijker ik over mijzelf voel.... als ik haar echter voor me zie staan..dan zie ik niet dat kleine meisje voor mij..
Ze is ook geen klein meisje. Ze is bijna 18. Dan wonen veel mensen al op zichzelf (in ieder geval op kamers), hebben ze al seks gehad, mogen ze stemmen en het leger in om met dodelijke wapens om te gaan.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef Pantroop het volgende:
[..]
Het begint wel door te dringen ja zo langzamerhand en hoe meer het begint door te dringen hoe afschuwelijker ik over mijzelf voel.... als ik haar echter voor me zie staan..dan zie ik niet dat kleine meisje voor mij..
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:51 schreef Nielsch het volgende:
Wilde je gewoon je verhaal doen of heb je ook een vraag?
Stel je niet zo aan en ga gewoon een relatie aan met haar.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:
In dat geval kun je het beste het contact vebreken en haar de kans geven iemand te vinden die beter geschikt voor haar is dan iemand van 31.quote:
wie zegt dat een jochie van 18 jaar beter geschikt isquote:Op zondag 29 mei 2016 22:59 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval kun je het beste het contact vebreken en haar de kans geven iemand te vinden die beter geschikt voor haar is dan iemand van 31.
Pedo omdat hij verliefd is op een meisje van 17, ja?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:06 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Mijn pedo-alert gaat altijd meteen af bij dit soort posts, als TS roept hoe slim en verstandig de meid in kwestie wel niet niet is voor haar leeftijd.
Een groot leeftijdsverschil is in de meeste gevallen een slecht idee. Natuurlijk zijn er voorbeelden te noemen van 18-jarigen die een slechtere potentiele partner zouden zijn, in het algemeen is zo'n groot leeftijdsverschil niet het beste voor de jonge partner.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
wie zegt dat een jochie van 18 jaar beter geschikt is![]()
het is wél écht gemeend van TS, hij wordt best hard veroordeelt met dan Pedo enzo vind ik
eigenlijk
quote:Op zondag 29 mei 2016 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Een groot leeftijdsverschil is in de meeste gevallen een slecht idee. Natuurlijk zijn er voorbeelden te noemen van 18-jarigen die een slechtere potentiele partner zouden zijn, in het algemeen is zo'n groot leeftijdsverschil niet het beste voor de jonge partner.
Uit onderzoek blijkt dat de beste randvoorwaarden voor een goede relatie zijn, dat er niet te veel verschil is in leeftijd (man ouder dan vrouw heeft voorkeur boven vrouw ouder dan man), sociale achtergrond, religie, IQ, aantrekkelijkheid.
Dat betekent niet dat de relatie tussen een knappe dikke christelijke manneljjke loodgieter van 20 met een IQ van 95 en een lelijke athletische islamitische vrouwelijke 45-jarige topmanager met een IQ van 140 gedoemd is te mislukken, maar er zijn wat meer hindernissen te overwinnen dan wanneer de verschillen kleiner zijn.
dan ben je wel érg strikt met die leeftijden zeg...quote:Op zondag 29 mei 2016 23:12 schreef loveli het volgende:
Persoonlijk vind ik het verschil tussen 40 en 50 al behoorlijk groot, laat staan 17 en 31.
Ik heb even alle verschillen uitvergroot bij elkaar gezetquote:
Dom en verliefd.quote:Maar serieus, leeftijd zegt ook niet alles en jonge meisjes worden ook wel eens verliefd op oudere
mannen, hoe noem je die meisjes dan?
"ik vind" => Het is geen richtlijn ofzo, maar hoe ik het zie vanuit mijn perspectief. Tien jaar verschil betekent tien jaar later met pensioen dan je partner..quote:Op zondag 29 mei 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben je wel érg strikt met die leeftijden zeg...
Nah... je voorbeeld was wel érg extreemquote:Op zondag 29 mei 2016 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb even alle verschillen uitvergroot bij elkaar gezet
[..]
Dom en verliefd.
Verliefdheid maakt niet bepaald slim.
[..]
"ik vind" => Het is geen richtlijn ofzo, maar hoe ik het zie vanuit mijn perspectief. Tien jaar verschil betekent tien jaar later met pensioen dan je partner..
Nou goed, je zegt 10 jaar verschil vindt je eigenlijk teveel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |