SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder verwacht ik ook niet dat ik veel meer leden ga ontmoeten sinds ik al een poosje niet meer in NL woon.
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:26 schreef dick_laurent het volgende:
Oh geinig topic. Een van de weinigen die ik echt meerdere keren heb ontmoet is @:Barbusse en dat is inmiddels ook alweer jaren geleden lolBraddie is er weer hoor, onder aan nieuw account.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder verwacht ik ook niet dat ik veel meer leden ga ontmoeten sinds ik al een poosje niet meer in NL woon.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Braddie is er weer hoor, onder aan nieuw account.
Top 2000 topic. Heb inmiddels wel een stuk of twintig posters van die groep ontmoetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeg Kerel hoe is dat allemaal tot stand gekomen?
Ik kom best vaak mensen tegen die ik verdenk een Fokker te zijn maar dat weet je nooit zeker.
Dus hier: bij weten nog nooit iemand in IRL gesproken.
Je gaat eens naar een meet en je tikt er zo 20 aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeg Kerel hoe is dat allemaal tot stand gekomen?
Ik kom best vaak mensen tegen die ik verdenk een Fokker te zijn maar dat weet je nooit zeker.
Dus hier: bij weten nog nooit iemand in IRL gesproken.
Daar heb ik, onder andere, Yvonne voor het eerst ontmoet.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben trouwens ooit naar een film geweest in een zaal die vol zat met FOK!kers. Deze staan niet in mijn lijst. Op enkele na die ik elders heb ontmoet.
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Oh valt ons tegen, in de wandelgangen gaat dat jij zo makkelijk bent.quote:Op maandag 24 februari 2025 03:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
How about no. Ik ben van Wereldgozer
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:26 schreef dick_laurent het volgende:
Oh geinig topic. Een van de weinigen die ik echt meerdere keren heb ontmoet is @:Barbusse en dat is inmiddels ook alweer jaren geleden lolOi. Buurman. Wanneer kom je weer eens op bezoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder verwacht ik ook niet dat ik veel meer leden ga ontmoeten sinds ik al een poosje niet meer in NL woon.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Of jij komt eens een keer mijn kant op voor de verandering!quote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi. Buurman. Wanneer kom je weer eens op bezoek?
Kan ook, kan ookquote:Op maandag 24 februari 2025 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of jij komt eens een keer mijn kant op voor de verandering!
No, we did not.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:21 schreef WheatWaffles het volgende:
Catbert
Coolguy
SinadO
Copy_cat
Hexagon
Mylifeisgrey
Daar ben ik kennelijk ook geweest. Van de film en de avond staat me in ieder geval niets meer bij.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben trouwens ooit naar een film geweest in een zaal die vol zat met FOK!kers. Deze staan niet in mijn lijst. Op enkele na die ik elders heb ontmoet.
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Die Cybernations meets waren erg tof! Was sowieso erg leuk om met z'n allen oorlogje te spelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:17 schreef raptorix het volgende:
Ik ben volgens mij 2 keer op een voetbal meet geweest, en 2 keer een meeting voor cybernations en 1 keer Pokemon Go. Ben niet zo goed in namen onthouden, qua cybernations hadden we volgens mij best een grote opkomst, iets van 35 man van de 120, hoewel daar ook een paar niet Fokkers bij zaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |