Hahahaquote:Op zondag 29 mei 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ok das wel cool, ik draag mijn steentje ook bij maar vooral met leuke posts maken niet door die van anderen weghalen
voor makkelijke moderators ook of ze moeten een split makenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is lastig voor de vrouwelijke moderators
Hoe makkelijk?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor makkelijke moderators ook of ze moeten een split maken
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik verspreek mij een keertje. Allemaal even lachen jongens
Zeer terechte klacht wel!quote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mijn klacht zijn moderators op internetforums.
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:47 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht wel!![]()
Wij hadden vroeger ook zo'n mod bij ons in de straat, dit is nog van diens 'auto van de zaak' overgebleven.
[ afbeelding ]
heb jij mijn Canta in de fik gestoken?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:47 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht wel!![]()
Wij hadden vroeger ook zo'n mod bij ons in de straat, dit is nog van diens 'auto van de zaak' overgebleven.
[ afbeelding ]
Deze maar even met een screen print vastleggen...quote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft iedereen recht op een mening.
Nou, eigenlijk heeft de hele buurt dat gedaan, maar uhm, ja's goed joh.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet is ondankbare taak. In het begin is het wel leuk. Knopjes, status, leuk voor op je CV maar op gegeven moment ga je inzien dat je met een dweil achter een olifant met chronische diarree aanloopt
Nee, daarvoor moet je in de SC zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 19:36 schreef mergbot het volgende:
Ben ik hier goed voor het topic voor mensen met een verstandelijke beperking?
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:22 schreef Pharkus het volgende:
'Sorry dat ik je crematie gemist heb, ik moest modden.'
Ach wedden dat diegene mijn begrafenis ook mist? Kan je beter de klb in geoliede banen laten glijden.quote:
Nou ja goed, zo kun je het inderdaad ook zien, die overledene komt immers ook niet op jouw uitvaart, dus een punt heb je zeker, maar je excuses aanbieden aan de gecremeerde omdat je moest modden, lijkt me dan weer een tikkie ver gaan, maar goed, jouw feesie.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach wedden dat diegene mijn begrafenis ook mist? Kan je beter de klb in geoliede banen laten glijden.
HAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAquote:Op zondag 29 mei 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik verspreek mij een keertje. Allemaal even lachen jongens
quote:
quote:
lokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |