Oh maar dat is ook gewoon waar. Ricciardo heeft zich laten piepelen door Vettel terwijl Verstappen Raikkonen wel gewoon achter zich kon houden.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Riccardo reed voor verstappen totdat hij een verkeerde strategie tie ging passen en had beter gekwalificeerd. En dat noemen we dan: verstappen reed hem het snot voor de ogen.
Dus?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog, voor zover ze überhaupt veel aanpassingen hebben gedaan, wat hij zelf ook zei vooraf de kans dat het droog zou worden was sterk aanwezig
Swetsenegger volgens mij.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie stelt dan dat Verstappen Ricciardo het snot voor de ogen reed?
Max is natuurlijk nog wat onervaren en soms wat roekeloos.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Jane het volgende:
De crash van Max was doodzonde en misschien ook wel een beetje stom, maar toch liever dit dan dat hij achteraan roemloos zijn rondjes uit had gereden. Voor de crash was hij een lust om naar te kijken en liet hij duidelijk zien waar hij toe in staat is. Naarmate hij meer ervaring krijgt en de auto beter leert kennen, zullen dit soort fouten hopelijk ook zeldzamer worden.
Maar wat ontzettend zuur voor RIC. Ik had het hem zo gegund.
Dan denken wij daar anders over en het bewijs zal nooit komen wie er gelijk heeft.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook gewoon waar. Ricciardo heeft zich laten piepelen door Vettel terwijl Verstappen Raikkonen wel gewoon achter zich kon houden.
Ricciardo had die race sowieso nooit gewonnen, welke strategie dan ook.
ik zie het ook niet als kritiek maar hij sneed er lekker doorheen en dat is toch een kwaliteit, hij had misschien wat meer geduld moeten hebbenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus?
Dan nog zou ik in zijn positie ook gekozen hebben voor een setup die in de regen voordeel biedt. Het is geen kritiek ofzo.
Oftewel je geeft op. Ik heb gewoon gelijk, ik heb namelijk de race gekeken. Vettel was de snelste auto maar had net als Ricciardo pech dat zijn strategie niet de beste bleek op het eind.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan denken wij daar anders over en het bewijs zal nooit komen wie er gelijk heeft.
Nee, dat is gewoon waarheid. Verstappen was in de race simpelweg sneller. Waarom is dat zo moeilijk om toe te geven?quote:Maar hoe dan ook reed verstappen hem toen niet het snot voor de ogen. Dat is geschiedvervalsing.
Misschien ook iets te eager nadat hij er al zoveel gepasseerd was. Hij had misschien iets meer geduld moeten hebben, maar ja, dat is allemaal achteraf gelul. Hij zal ervan geleerd hebben, maar risico's nemen blijft ook deel van de sport, natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Max is natuurlijk nog wat onervaren en soms wat roekeloos.
hij heeft wel toegegeven dat het aan hemzelf lagquote:Op maandag 30 mei 2016 10:40 schreef ondeugend het volgende:
Nee dan de man die op kop gaat in het wereldkampioenschap.
Kwam totaal niet vooruit en laat zich in de laatste ronde met opnieuw wat nattigheid inhalen.![]()
En natuurlijk was het niet zijn schuld.
Jawel hoor, Britney heeft zelf aangegeven dat hij gedurende de hele race aan het rommelen was. Hij kreeg de dingen gewoon zelf niet op ordequote:Op maandag 30 mei 2016 10:40 schreef ondeugend het volgende:
Kwam totaal niet vooruit en laat zich in de laatste ronde met opnieuw wat nattigheid inhalen.![]()
Het laatste wat ik las was een quote waarin hij zei dat ze moesten uitzoeken waarom het niet lukte.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft wel toegegeven dat het aan hemzelf lag
Dat heeft Max een keer beweert, Horner beweert weer wat anders. Vind het wel vreemd, maar ik geloof Horner dan toch wat meer.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet weten, de bandenslijtage bij Ric. was veel hoger dus hij had nooit die snelheid vast kunnen houden.
Hij vertelde zelf vooraf dat ze een opdrogende baan verwachtten en dus heel weinig hadden veranderd aan de afstelling.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat hij doordat hij vanuit de pitlane moest starten zijn setup heeft mogen wijzigen? Het leek er nl op dat hij daar gebruik van heeft gemaakt doordat hij op specifieke momenten heel makkelijk kon inhalen en meer grip leek te hebben op nat, dan de ingehaalde op droog had.
Wat dat betreft was het jammer dat hij over de schreef ging, want het was heel interessant om te zien hoe hij die race tot een eind zou brengen.
Die eerste reactiequote:Op maandag 30 mei 2016 11:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ricciardo on the bodged pit stop: "I felt like a spare dick at a wedding."
quote:Which is odd considering Justin Bieber aka the ultimate dick was there.
ik vind dit wel heel ver gaan hoor qua conclusie, sure they fucked up maar of dat aan het feestje lagquote:Op maandag 30 mei 2016 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Formula 1 insider questions Red Bull Racing’s party habits after Monaco Grand Prix debacle
[...]
Human error is one thing, but veteran F1 broadcaster James Allen went a step further by pointing out that Red Bull put on a rather large party for its crew the night before the race.
“It doesn’t help that Red Bull was party central all weekend,” Allen wrote on his website. “Hosting parties in Monaco goes back to the days when Red Bull were building up their competence and their parties were better than their on track performances.
“But after four world championships and over 50 Grand Prix victories they are a top team and, while it’s great to invite team members and sponsors to dance to an international DJ the night before the race, if you then go out the next day and fail to get the basics right then it’s fair enough for the driver to ask some serious questions.”
Ik denk dat deze verklaring logischer is:quote:Op maandag 30 mei 2016 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit wel heel ver gaan hoor qua conclusie, sure they fucked up maar of dat aan het feestje lag
Ligt eraan hoe hard je feest. Het is natuurlijk wel logisch dat je niet helemaal gefocust kan zijn als je met z'n allen een dikke kater hebt. Dan worden er sneller fouten gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit wel heel ver gaan hoor qua conclusie, sure they fucked up maar of dat aan het feestje lag
'team members' is natuurlijk ook wel een ruim begrip. Er staat niet de pitcrew tot ver na middernacht in de lampen heeft gehangen en gisteren met een kater van jewelste aan de auto heeft staan werken.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Formula 1 insider questions Red Bull Racing’s party habits after Monaco Grand Prix debacle
[...]
Human error is one thing, but veteran F1 broadcaster James Allen went a step further by pointing out that Red Bull put on a rather large party for its crew the night before the race.
“It doesn’t help that Red Bull was party central all weekend,” Allen wrote on his website. “Hosting parties in Monaco goes back to the days when Red Bull were building up their competence and their parties were better than their on track performances.
“But after four world championships and over 50 Grand Prix victories they are a top team and, while it’s great to invite team members and sponsors to dance to an international DJ the night before the race, if you then go out the next day and fail to get the basics right then it’s fair enough for the driver to ask some serious questions.”
'No further action'quote:Op maandag 30 mei 2016 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft de wedstrijdleiding niets gedaan met het moment dat Hamilton de chicane had gemist en daarna Ricciardo afsneed?
Natuurlijk maar ik ga toch wel van de professionaliteit van deze mensen uit, aanwezig zijn voor een bepaalde tijd is toch wat anders dan compleet uit je dak gaan en kruipend terug naar de pits moetenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard je feest. Het is natuurlijk wel logisch dat je niet helemaal gefocust kan zijn als je met z'n allen een dikke kater hebt. Dan worden er sneller fouten gemaakt.
Dan roep je hem toch nog niet binnen? Ik vind het maar een rare call "ja ze lagen helemaal achterin", dan laat je Ric toch nog een rondje rijden totdat de banden wel klaar liggen...quote:Op maandag 30 mei 2016 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat deze verklaring logischer is:
Red Bull reveals Ricciardo's tyres trapped at back of garage
Dus doordat ze op het laatste moment switchten van de softs naar supersofts, die niet voor het grijpen lagen.
Het is niet de eerste keer dat RB dit probleem heeft. Zelfde circuit, bij Webber.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan roep je hem toch nog niet binnen? Ik vind het maar een rare call "ja ze lagen helemaal achterin", dan laat je Ric toch nog een rondje rijden totdat de banden wel klaar liggen...
Ik heb de race ook gezien, maar het is zinloos om een discussie toe voeren over what if's.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:37 schreef Fir3fly het volgende:
Oftewel je geeft op. Ik heb gewoon gelijk, ik heb namelijk de race gekeken. Vettel was de snelste auto maar had net als Ricciardo pech dat zijn strategie niet de beste bleek op het eind.
[..]
Nee, dat is gewoon waarheid. Verstappen was in de race simpelweg sneller. Waarom is dat zo moeilijk om toe te geven?
Rosberg was deze race echt heel erg slecht onderweg. Klopt.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:40 schreef ondeugend het volgende:
Dus? Iedereen laat zich altijd volledig in de kaarten kijken denk je?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij vertelde zelf vooraf dat ze een opdrogende baan verwachtten en dus heel weinig hadden veranderd aan de afstelling.
Dus dat het tegengestelde waar is, zoals jij beweert, kun je niet ook niet zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus? Iedereen laat zich altijd volledig in de kaarten kijken denk je?
Lees mijn post van 10.22u eens heel aandachtig, dan zul je zien dat je nu een hele domme vraag stelt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus dat het tegengestelde waar is, zoals jij beweert, kun je niet ook niet zeggen.
Zo dat is een heel erg mooie bij ferrari. Enig wat ontbreekt zijn de hi5'squote:Op maandag 30 mei 2016 12:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat RB dit probleem heeft. Zelfde circuit, bij Webber.
Het ging hier om een dubbele pitstop.
Bij ferrari lukt het wel
Nou nee, maar ik vind de woorden van Max betrouwbaarder dan een fokker die zegt 'het lijkt me toch dat...'quote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus? Iedereen laat zich altijd volledig in de kaarten kijken denk je?
Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:49 schreef exile79 het volgende:
Nou nee, maar ik vind de woorden van Max betrouwbaarder dan een fokker die zegt 'het lijkt me toch dat...'
Ach, die lullen elkaar ook maar na en in de ruimte ook. Zij weten echt niet veel meer dan ik weet, en in de interpretatie van de kennis gaat het nogal eens mis. Ik vind hem overigens wel bijzonder, alleen hou ik nog een slag om de arm of hij wel bijzonder snel is.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:19 schreef m0ridin het volgende:
Ach, dat zo'n beetje de hele F1 wereld, commentatoren en kenners, oud coureurs en wereldkampioenen en weet ik het wie nog meer Max een enorm en uniek talent en toekomstig wereldkampioen vinden doet er natuurlijk niet toe... Want er zijn een aantal zuurpruimen die hem niet zo bijzonder vinden en hun mening is natuurlijk heilig.
Nee, Ricciardo hoort nog niet bij de absolute top van de F1. Met elke keer dat Ricciardo sneller is wordt hij verder opgehemeld.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef kipknots het volgende:
Op dit moment is Ricciardo over het algemeen de snellere van de twee in de wagen. Daar is ook niets ergs aan, hij hoort bij de absolute top van de F1 en heeft ook veel meer ervaring.
Nee, met ervaring worden coureurs wel beter, completer en halen ze meer uit hun snelheid, maar qua pure snelheid doet ervaring weinig tot niets. Verstappen moet en mag nog even wennen aan de auto, maar als hij echt zoveel talent heeft dan moet zich dat van de zomer gaan vertalen in hele snelle rondjes.quote:Max heeft natuurlijk ook een extreme bak talent en met een paar jaar ervaring is er een grote kans dat hij het net zo goed of beter doet.
Tenminste ramt hij dit keer niet iemand die hem wil inhalen van de baan af.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rosberg was deze race echt heel erg slecht onderweg. Klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |