Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:49 schreef exile79 het volgende:
Nou nee, maar ik vind de woorden van Max betrouwbaarder dan een fokker die zegt 'het lijkt me toch dat...'
Ach, die lullen elkaar ook maar na en in de ruimte ook. Zij weten echt niet veel meer dan ik weet, en in de interpretatie van de kennis gaat het nogal eens mis. Ik vind hem overigens wel bijzonder, alleen hou ik nog een slag om de arm of hij wel bijzonder snel is.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:19 schreef m0ridin het volgende:
Ach, dat zo'n beetje de hele F1 wereld, commentatoren en kenners, oud coureurs en wereldkampioenen en weet ik het wie nog meer Max een enorm en uniek talent en toekomstig wereldkampioen vinden doet er natuurlijk niet toe... Want er zijn een aantal zuurpruimen die hem niet zo bijzonder vinden en hun mening is natuurlijk heilig.
Nee, Ricciardo hoort nog niet bij de absolute top van de F1. Met elke keer dat Ricciardo sneller is wordt hij verder opgehemeld.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef kipknots het volgende:
Op dit moment is Ricciardo over het algemeen de snellere van de twee in de wagen. Daar is ook niets ergs aan, hij hoort bij de absolute top van de F1 en heeft ook veel meer ervaring.
Nee, met ervaring worden coureurs wel beter, completer en halen ze meer uit hun snelheid, maar qua pure snelheid doet ervaring weinig tot niets. Verstappen moet en mag nog even wennen aan de auto, maar als hij echt zoveel talent heeft dan moet zich dat van de zomer gaan vertalen in hele snelle rondjes.quote:Max heeft natuurlijk ook een extreme bak talent en met een paar jaar ervaring is er een grote kans dat hij het net zo goed of beter doet.
Tenminste ramt hij dit keer niet iemand die hem wil inhalen van de baan af.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rosberg was deze race echt heel erg slecht onderweg. Klopt.
Zoveelste maal dat die Hamilton weer eens geluk heeft.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft de wedstrijdleiding niets gedaan met het moment dat Hamilton de chicane had gemist en daarna Ricciardo afsneed?
Naar mijn mening is hij juist de beste coureur in het huidige veld.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, Ricciardo hoort nog niet bij de absolute top van de F1. Met elke keer dat Ricciardo sneller is wordt hij verder opgehemeld.
Er waren er meer die (ook op dezelfde plek) konden inhalen, dus zal het mijn inziens niet alleen aan de wagen gelegen hebben maar ook aan de kwaliteiten van de coureur. Zo denk ik er in ieder geval over.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk.
Kijk gewoon eens de beelden terug. Als het al niet de setup was (niet heel veel anders houdt in dat er wel wijzigingen zijn aangebracht), dan was het de RB zelf.
Het is als er een opgedroogde lijn is extreem lastig om in te halen. Zie ook Ricciardo die op zeker moment veel sneller was dan Hamilton, maar direct in de problemen kwam als hij van de droge lijn af moest.
Daarom denk ik dus wat ik denk en iedereen mag daar iets anders van denken. Dat is ook goed.
Het zal deels ook Max zijn. Daarom was ik ook zo benieuwd naar het vervolg.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er waren er meer die (ook op dezelfde plek) konden inhalen, dus zal het mijn inziens niet alleen aan de wagen gelegen hebben maar ook aan de kwaliteiten van de coureur. Zo denk ik er in ieder geval over.
Ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet elke wedstrijd van Max Verstappen heb gezien van voor het Formule 1 tijdperk. Maar wat diverse kenners en analisten zeggen op televisie en ik ga er maar van uit dat zij dit weten, is dat een crash voor Max Verstappen vrijwel uitzonderlijk is. Sterker nog daar stond hij om bekend. Nu het Formule 1 is aangebroken zien we eigenlijk maar een fractie van Max Verstappen zijn carrière. Hij rijdt immers al vanaf zijn vijfde jaar ofzo. Terwijl Max bij de Formule 1 maar 16 maanden onder de lens ligt. Ik ga er daarom ook maar van uit dat elke teambaas met zijn team wel weet wie Max Verstappen is en wat hij heeft gedaan in zijn gehele carrière. We kijken immers nu naar een momentopname.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Jane het volgende:
De crash van Max was doodzonde en misschien ook wel een beetje stom, maar toch liever dit dan dat hij achteraan roemloos zijn rondjes uit had gereden. Voor de crash was hij een lust om naar te kijken en liet hij duidelijk zien waar hij toe in staat is. Naarmate hij meer ervaring krijgt en de auto beter leert kennen, zullen dit soort fouten hopelijk ook zeldzamer worden.
Maar wat ontzettend zuur voor RIC. Ik had het hem zo gegund.
Behalve als het nat is.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Als het alleen in de race was gebeurd, was het misschien iets minder balen. Maar gewoon drie keer in één weekend, waarbij zondag precies hetzelfde gebeurde als op donderdag, tja... dat mag gewoon niet.
Wat me wel opviel is dat we veel crashes en uitschieters zagen op punten waar het gewoon zelden voorkomt. Uitkomen Piscine, op het rechte stuk (), in Tabac...
Ook toen het droog wasquote:
Mjah, hij is nogal aanvallend en aggressief qua rijstijl en dat kan dodelijk zijn op zo'n circuit... Rijdt gewoon 100% en wil continue het maximale eruit halen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Max heeft nu 5 crashes in twee wedstrijden op Monaco. Dat is niet zo best.
Volgens mij had hij voor Monaco alleen ervaring in Macau met zo'n nauw stratencircuit en ook dat liep af met een... jawel... crash
mja, als achtste gestart en als achtste gefinisht. Niet bijzonder dusquote:Op maandag 30 mei 2016 15:04 schreef SnowOokami het volgende:
Singapore ging dan wel weer goed (is ook een iets breder circuit?)
Hij ging wel binnen 3 seconden van plek 8 naar 20quote:Op maandag 30 mei 2016 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als achtste gestart en als achtste gefinisht. Niet bijzonder dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |