en mooie spritesquote:Op zondag 29 mei 2016 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk gaan het hoekje van de monsters en geesten in...
Geeft niet, alleen luisteren en je sleutels onder het bed voortaan zoeken met je ogen dicht.quote:
* knokkels zoekt sleutels en ziet ze naast zich liggenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geeft niet, alleen luisteren en je sleutels onder het bed voortaan zoeken met je ogen dicht.
* knokkels beseft plots dat hij op het balkon van een ander staatquote:Op zondag 29 mei 2016 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zoekt sleutels en ziet ze naast zich liggen
Gelukkig heb ik nog wat reservesleutels gev........... oww wachtquote:Op zondag 29 mei 2016 17:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
* knokkels beseft plots dat hij op het balkon van een ander staat
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wat reservesleutels gev........... oww wacht
Ik ben dus niet de enige die dit doetquote:Op zondag 29 mei 2016 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was laatst een handige zet van me om zonder reservesleutel op pad te gaan én de telefoon thuis te laten liggen.
Absoluut niet. 2 volle karren met boodschappen bij een auto die nooit meer open wil.quote:
is dat al gefixt dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut niet. 2 volle karren met boodschappen bij een auto die nooit meer open wil.
uhm, je sleutel doet het nu weer?quote:
11:22quote:Op zondag 29 mei 2016 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een bonk in een loop 10 minuten lang.
kun je PPP-Pauze houdenquote:
Zeker wel. Om het af te wisselen vergeet ik af en toe eens wat anders mee te nemen, ander slaat de verveling toe.quote:
never a dull momentquote:Op zondag 29 mei 2016 17:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker wel. Om het af te wisselen vergeet ik af en toe eens wat anders mee te nemen, ander slaat de verveling toe.
Gewoon bij de lokale supermarkt naar binnen gaan om koffie te drinken tochquote:Op zondag 29 mei 2016 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, wel als je een uur op de ANWB staat te wachten hoor.
De 1e supermarkt die dat doet lag er zo'n 20 kilometer bij vandaan.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon bij de lokale supermarkt naar binnen gaan om koffie te drinken toch
Nahwwquote:Op zondag 29 mei 2016 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De 1e supermarkt die dat doet lag er zo'n 20 kilometer bij vandaan.
deze band heeft wel leuke parodies, deze was wat lafjesquote:Op zondag 29 mei 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig blijft, ondanks deze Nick Cave-parodie, het nummer "Confide In Me" van Kylie Minogue geweldig vinden
Storm zegt me wel wat .... maar ik kan de link niet echt leggen.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
De oplettende luisteraar herkende meteen in het begin al een sample uit Blue Monday van New Order. Niet zo gek, omdat deze track New World Order heet. Van de onbekende formatie Mr. X & Mr. Y, uit 1999. Geremixt door Storm, ook wel bekend als...
Niet?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Storm zegt me wel wat .... maar ik kan de link niet echt leggen.
Goed punt, doe ik ook zoquote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef Karzai het volgende:
Dank voor de deuntjes knoketen gaat en daarna lui op de bank liggen filmpies kijken
oh ja, 90s eurohouse toch?quote:
Meer rond de eeuwwisseling. Bekend van de tracks Storm en Time To Burn. Dezelfde mannen zaten ook achter Tokyo Getto Pussy, medio jaren 90. En nog een ander duo, waarvan de naam me even is ontschoten.quote:
Time To Burn, die hoorde ik er doorheenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer rond de eeuwwisseling. Bekend van de tracks Storm en Time To Burn. Dezelfde mannen zaten ook achter Tokyo Getto Pussy, medio jaren 90. En nog een ander duo, waarvan de naam me even is ontschoten.
mijn associatie met jouw verzoekjequote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2016 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
Wel een beetje jammer dat deze versie gecensureerd is.
was ook maar heel kort ergens, geen ideequote:Op zondag 29 mei 2016 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie de associatie niet meteen, maar ik vind het een fijne plaat
Bedankt weer voor de fijne muziekjes!quote:Op zondag 29 mei 2016 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
was ook maar heel kort ergens, geen idee
quote:
Alstuquote:Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt weer voor de fijne muziekjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |