SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Thur takin' a left tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurnquote:Op zondag 29 mei 2016 15:01 schreef Karzai het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen goud geld betalen om op de tribune te zitten bij de f1? die auto's razen zo snel voorbij
Als het goed is kun je door ergens een vinkje te zetten dat volumeverschil opvangen, maar als je dat in Mixxx doet, kan dat niet on the fly.quote:
Deck A/B omhoog draaienquote:
ja die gewoon omhoog als er eentje laag volume heeftquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:49 schreef Karzai het volgende:
die nieuwe nummers zijn sowieso allemaal harder opgenomen al die ouwe nummers zijn zacht
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:50 schreef Karzai het volgende:
ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de ouwe roots
altijd altijdquote:Op zondag 29 mei 2016 15:50 schreef Karzai het volgende:
ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de ouwe roots
Zou kunnenquote:
ik 0quote:Op zondag 29 mei 2016 16:04 schreef Karzai het volgende:
beter dan guppie die draait 3 keer per uur queen
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:04 schreef Karzai het volgende:
beter dan guppie die draait 3 keer per uur queen
quote:
Bah.... ik wou net de Jam & Spoon remix van You Don't Fool Me gaan aanvragen.quote:
quote:Programma van vandaag
16:07 - 18:10 DJ Knokkels - Bekiek Ut Zelf Moar
Daar trap ik niet inquote:Op zondag 29 mei 2016 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bah.... ik wou net de Jam & Spoon remix van You Don't Fool Me gaan aanvragen.![]()
Goedemiddag allen tezamen, trouwens
quote:
op hiphop zelfsquote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft alweer een associatie
quote:
Ik hoor een banjo, ik denk: Chaphopquote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit een lekker nummer
Leuk hè? Hij komt uit Noorwegen en maakt leuke, creatieve nummers. Deze doet mij wel wat aan Röyksopp denken.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe soort overtreffende trap van Kopkaas!
Die?quote:Op 6 juni 2006 (666) kregen Kevin(gitaar) en Daan(gitaar) het idee om een keer te spelen op een jamsessie en ze zochten hiervoor muzikanten. Al snel werden hier Kim(zang), Ton(bas) en Jelle(drums) bijgehaald. Wat was bedoeld als éénmalig, werd al spoedig omgetoverd tot het idee om een serieuze band (nouja....) te beginnen. Meteen werd er gebrainstormd over de soort muziek en natuurlijk de naam van de band. Er werd besloten dat de naam simpel, ranzig en oversext moest zijn en zo werd KOPKAAS geboren!
Al na 3x repeteren was het tijd om live te knallen (zelfs nog vóór de bedoelde jamsessie) en sindsdien is kopkaas een feit.
Kopkaas is een extravagant gezelschap met mensen van allerlei pluimage en is een band met een grote knipoog met maar 1 doel voor ogen: Laat ze allemaal maar lekker uit hun dak gaan !!! Met behulp van punk-klassiekers en schuine teksten is dit geen probleem.
Het origineel ook?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig herkent deze track nu zelfs al...
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat nu zo onderhand wel wist!
Ik hou van verrassingenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
Compleet andere muziek nu. Wel lekker hoor
Prachtig stuk voor een regenachtige zondagmiddag als deze.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Deze Indiaas geïnspireerde track komt van hun album Tripomatic Fairytales 3003.
Knokkels draaide iets met shanti erin, dus ja... dan krijg ik dit soort ingevingenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig stuk voor een regenachtige zondagmiddag als deze.
Hallo danquote:
Niet in Den Helder wonenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig stuk voor een regenachtige zondagmiddag als deze.
Hoop dat de ingevingen blijven komen.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels draaide iets met shanti erin, dus ja... dan krijg ik dit soort ingevingen
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop dat de ingevingen blijven komen.
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop dat de ingevingen blijven komen.
Achter de wolken, maar het is droogquote:Op zondag 29 mei 2016 17:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daahaag, je gaat toch niet beweren dat de zon daar wéér schijnt?
quote:
Redelijk, redelijk!quote:Op zondag 29 mei 2016 17:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT.Internet stabiel gebleven vandaag?
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig krijgt zin in Appelsientje, maar gaat het bij koffie houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |