SBS6quote:Atlético wil dromen verwezenlijken in Milaan
Dertigers Fernando Torres en Gabi leven toe naar de wedstrijd van hun leven. De door Atlético Madrid opgeleide routiniers willen zaterdagavond in de Champions League-finale tegen stadgenoot Real de kroon op hun werk bij de Madrileense club zetten.
In het shirt van AC Milan was Torres geen schim van de spits die met Spanje twee keer Europees kampioen werd en een keer de wereldtitel greep. El Nińo is op zijn 32ste aan zijn tweede jeugd bezig bij Atlético, de club waar het voor hem allemaal begon. 'Atlético en Diego Simeone hebben me de kans gegeven. Het was lastig. Ik heb gevochten om een plaats in het team te veroveren en heb hard gewerkt om de weg naar het doel weer te vinden, maar nu heb ik de kans mijn droom uit te laten komen.'
Dat Torres in Estadio Vicente Calderón zijn vorm heeft hervonden is geen toeval. Als kind van de club voelt hij zich goed bij de manier van doen bij de Champions League-finalist. Combinatievoetbal is van ondergeschikt belang, strijd leveren heeft prioriteit. 'Er is niet één manier om je doel te behalen. Wij maken optimaal gebruik van onze mogelijkheden en doen dat met de normen en waarden van de club. Het is belangrijk om buitenlandse spelers te laten zien wat er bij komt kijken om voor Atlético te spelen', legt Torres uit op de UEFA-site.
Samen met Gabi fungeert Torres bij het huidige Atlético als cultuurbewaker. Waar Torres voor dreiging zorgt in de aanval, bewaakt Gabi de balans op het middenveld. Laatstgenoemde was er in 2014 bij toen stadgenoot Real in de Champions League-finale te sterk was voor Los Colchoneros. 'We hebben Real vaak genoeg verslagen, dus die nederlaag speelt niet meer mee. We hebben een nieuwe kans afgedwongen, niet gekregen. We hebben dit volledig aan onszelf te danken.'
De Cup met de Grote Oren in de lucht houden als aanvoerder van Atlético, dat is waar Gabi van droomt. 'Niet alleen nu, maar dat deed ik al als kleine jongen. Dit is de wedstrijd van ons leven. Er is niets beter dan de Champions League winnen door de beste tegenstander te verslaan, en dat is zeker het geval met Real is opponent.'
En of ze wel kunnen zingen dat er niks in Amsterdam isquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen na afloop natuurlijk niet zingen, zoals niets in Amsterdam, Nada en Madrid, want de cup gaat sowieso naar Madrid.
Hopen dat het niet Real is.
Heb bier genoeg in m'n koelkast.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
We gaan verlengen dus wie heeft hier nog extra eten/drinken gehaald, just in case? ik nietrip
quote:
Chelsea alleenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Torres heeft toch de CL gewonnen met Liverpool en Chelsea al?
Liverpool? Nee hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
De legendarische 2-2 uit tegen Barcelonaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
en met drogba in het teamquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De legendarische 2-2 uit tegen Barcelona
alleen chelseaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
toen speelde ie bij Atletiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh matig dan
[..]
dacht dat hij er in 2005 al bij was misschien. Als wissel ofzo
Hopelijk een personal cam op die jongen. Zou schitterend zijn. Tot ergens in januari een grote grap en heeft een bizar goede reeks achter de rug.quote:
SCHWEINSTEIGER OP DE PAALquote:
Luis Garcia godquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh matig dan
[..]
dacht dat hij er in 2005 al bij was misschien. Als wissel ofzo
Goed dat je er geen vraagteken bij zetquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:32 schreef Brammess het volgende:
Waarom is Kroos eraf gehaald voor Isco? Is Zidane mentaal beperkt
huilen.gifquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef bianconeri het volgende:
Zou niet de 1e keer zijn als er een club onverdiend de finale wint de afgelopen jaren wint.
Die 1-1 was in elk geval al erg onverdiend.
De tweede helft heeft Real helemaal niets meer laten zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef bianconeri het volgende:
Zou niet de 1e keer zijn als er een club onverdiend de finale wint de afgelopen jaren wint.
Hoe kijk jij tegen de finale van vorig jaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef bianconeri het volgende:
de laatste terechte winnaar was Barca in 2011 ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef bianconeri het volgende:
Over het hele toernooi gezien of ..?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de laatste terechte winnaar was Barca in 2011 ofzo
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
2-1 door Ramos in de 90+3 minuut.
Mad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef bianconeri het volgende:
Wat een bagger elftal dat Atletico.
Messi met de kopbal tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de laatste terechte winnaar was Barca in 2011 ofzo
Nee alleen de finale. Anders Barca vorig jaar, Bayern 2013 ookquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het hele toernooi gezien of ..?
Ja ik haal die finales steeds door elkaarquote:
De Barcelona-finales waren terecht in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee alleen de finale. Anders Barca vorig jaar, Bayern 2013 ook
dag ek?quote:
Dat jaren 90 kapsel staat hem goedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan die jongen in het overhemd?
Vorig jaar kwam Barca goed weg hoor. Na de 1-1 maakte Juve meer aanspraakquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Barcelona-finales waren terecht in ieder geval.
Van Inter - Bayern weet ik niet zoveel meer. Bayern - Chelsea was een grote grap.
Inter Bayern was wel verdiend. Dortmund Bayern ook wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Inter - Bayern weet ik niet zoveel meer. Bayern - Chelsea was een grote grap.
Net als je moeder op de couveuse afdeling.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja ik haal die finales steeds door elkaar
#ripvaas #prayforvaasquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef LLgetikt het volgende:
shit schrik ik gooi ik een vaas om van meter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inter - Bayern was de Milito showquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doosquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef LLgetikt het volgende:
shit schrik ik gooi ik een vaas om van meter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft wel bizar hoe Inter sinds Mourinho is ingestort.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Inter - Bayern was de Milito show
niet jinxenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik wil C. Ronaldo zien huilen na afloop, dus niet wisselen aub
Was ook een eendagsvlieg zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Inter - Bayern was de Milito show
Real heeft al 3 keer gewisseld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
3 wissels gebruiktquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
#jesuisvaasquote:
92:48 zit binnen de +3quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verlenggenot
* -_Guitarist_- pakt nog maar een Grolsch
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pepe loopt alsis een gek naar voren
Grolschquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verlenggenot
Strak plan! Ik trek er ook nog 1 open.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verlenggenot
quote:
Op strijd en passiequote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Atletico to win the cup @ 2euro, mar even ingezet omdat Real niet meer kan wisselen
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als Torres nu scoort tatoeëer ik zijn naam op mijn penis.
de 1-0 had nieteens goedgekeurd mogen wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef bianconeri het volgende:
Wat een bagger elftal dat Atletico.
Kanonnetje hierquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verlenggenot
en dan staat ie al helemaal vol zekerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als Torres nu scoort tatoeëer ik zijn naam op mijn penis.
Oblak staat al aan de onderkant.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
en dan staat ie al helemaal vol zeker
Doorgebroken speler neerhalen kun je geen rood voor krijgen, alleen het ontnemen van een directe doelkans. Ik betwijfel wel of dat zo was hierquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Technisch gezien niet doorgebroken maar je kunt betwisten of dit soort overtredingen geen rood moeten zijn.
VERLENGGOD
Ach, anders had je naar de huldiging zitten kijkenquote:
Kijk ZDF danquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu Reclame...dat heb ik nog nooit gezien
De mof, Poppelquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu Reclame...dat heb ik nog nooit gezien
Fernando is best een lange naamquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
en dan staat ie al helemaal vol zeker
Bijna net zo goed als dit:quote:
Puur die overtreding was al roodquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doorgebroken speler neerhalen kun je geen rood voor krijgen, alleen het ontnemen van een directe doelkans. Ik betwijfel wel of dat zo was hier
Ook geen 100% imoquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Puur die overtreding was al rood
Na de 1-1 wel genotquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ec
[..]
Echt? Van doelpunt tot doelpunt was het voor mij letterlijk vechten tegen de slaap.
je wilt zeker zo'n finale zoals nederland spanjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ec
[..]
Echt? Van doelpunt tot doelpunt was het voor mij letterlijk vechten tegen de slaap.
quote:
Iddquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ec
[..]
Mwah verschil in perceptie danquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je wilt zeker zo'n finale zoals nederland spanje
Tunahan Kuzu vindt het een fantastische finale.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ec
[..]
Voor de neutrale toeschouwer was daar ook weinig aan (behalve die moordaanslag van De Jong dan)quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je wilt zeker zo'n finale zoals nederland spanje
Real was al lange tijd rijp voor de slacht. Maar atleti deed er niets mee. Saai getik iddquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En tot de 1-0 ook. Het doet een wedstrijd niet echt goed als Atletico het spel moet maken
2020quote:
Is dat die beunhaas van Denk! ?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tunahan Kuzu vindt het een fantastische finale.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer was daar ook weinig aan (behalve die moordaanslag van De Jong dan)
Daar kijk ik niet naar, dat is altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, anders had je naar de huldiging zitten kijken
Ook aids
Eugene genotquote:
en de no-look terugkopbal van Braafheid. maar verder niet veel nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer was daar ook weinig aan (behalve die moordaanslag van De Jong dan)
Mooi man, totaal het tegenovergestelde wat ik had verwacht. Atletico die het spel probeert te maken en Real die op de counter speelt. Ik geniet, zeker door de 1-1.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ec
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)2006_FIFA_World_Cup)
Genot
die naam ookquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Genot
Hmmf... ik ga beter mijn best doen om te genieten. Al baal ik nu wel flink alsnog niet naar bed te kunnen, eikels.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man, totaal het tegenovergestelde wat ik had verwacht. Atletico die het spel probeert te maken en Real die op de counter speelt. Ik geniet, zeker door de 1-1.
Battle of Nurembergquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Genot
Zo doe je dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:46 schreef hottentot het volgende:
Zwitserse TV gooit er 5 minuten hoogtepunten tegenaan zonder reclame.
bazen wedstrijdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Genot
Dat was ook geniaal. Het zag er echt heel lomp uitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
en de no-look terugkopbal van Braafheid. maar verder niet veel nee.
Jazeker, vrijheid van meningsuiting moet je maar niet uitwonen als je in een land komt waar dat niet op waarde geschat wordt. Aldus Kuzu dus.quote:
Dat hij een WK finale heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
en de no-look terugkopbal van Braafheid. maar verder niet veel nee.
Costinhagodquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Battle of Nuremberg is de meest debiele partij voetbal die ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boulahrouz die Cristiano Ronaldo kapot traptequote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Genot
Ik haal die 2 altijd door elkaarquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker, vrijheid van meningsuiting moet je maar niet uitwonen als je in een land komt waar dat niet op waarde geschat wordt. Aldus Kuzu dus.
Gewoon roma hoor.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar
Is Kuzu de man met 50 gelpotten op z'n dikke kop?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon roma hoor.
Is geen Belg.
Ze spelen in Milaan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon roma hoor.
Is geen Belg.
Fransmanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon roma hoor.
Is geen Belg.
Rui?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:51 schreef LLgetikt het volgende:
jammer dat costa niet in een van de teams zit, de crimineel
Ik heb betere speciaalbieren gehad maar zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gedronken, is het wat?
quote:
Özturk is een beetje van ''Gr gr want mijn vriend Tunahan zegt het ookquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vreselijk hij
Die andere valt nog mee, zie ik niet zo vaak
Dan gaat Pepe er zeker af ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Atletico moet nu scoren. Frusti real
Een meeloper, ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Özturk is een beetje van ''Gr gr want mijn vriend Tunahan zegt het ook![]()
![]()
'' heb ik het idee.
Die speelde idd ijzersterk tegen Atletiquote:
Toen ie Ronaldo ff uit de wedstrijd traptequote:
Vooral de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die speelde idd ijzersterk tegen Atleti
Het blijkt geen Mercedes-Benz te zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom is de Benz er eigenlijk afgehaald????
Lafaard met zijn hamstringquote:
Moet zich melden bij de reclasseringquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Ronaldo moest toen echt huilenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen ie Ronaldo ff uit de wedstrijd trapte
Karim Peugeotquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het blijkt geen Mercedes-Benz te zijn.
Die moest nog een filmpje afmonteren ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet zich melden bij de reclassering
LOL lekker voor jequote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat ze verlengen
Anders hadden we van deze wedstrijd kunnen genieten zonder Joezi
sowquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat ze verlengen
Anders hadden we van deze wedstrijd kunnen genieten zonder Joezi
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet zich melden bij de reclassering
Goeie speler. Wel een zigeuner maar afijn.quote:
Zijn ze echter 9 van de 10 keer nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een leuke wedstrijd vind ik dat nooit zo erg.
Eens.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een leuke wedstrijd vind ik dat nooit zo erg.
Ach, beter dan wat wij hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goeie speler. Wel een zigeuner maar afijn.
karim baasquote:
Genoteerdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze niet winnen, doek ik de CL op.
Helaas welquote:
De scheidsrechter?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk krijgt dat fluitende jochie een eeuwig stadionverbod
Europa Cup I terugquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze niet winnen, doek ik de CL op.
Hoe weet je dat nou? Je komt net binnen..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:56 schreef Joezi het volgende:
Atlético heeft de finale gehaald door vooral goed te verdedigen en te counteren, maar vandaag laten ze zien dat ze ook aan de bal een topploeg zijn.
bedankt hansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |