Heeft Frutsel al gewonnen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:36 schreef Maanvis het volgende:
https://bier.fokstok.nl/ geldt nog steeds he, ook al is de QR code er inmiddels af
kan hij/zij het mailtje opnieuw sturen?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik stap in in het koude herfstachtige Leiden en stap uit in het benauwde Nijmegen
Ik win!
Tegen die tijd is ie allang wegquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Volgende week moet ik toch weer 2 dagen in het westen zijn.
een stok is geen bezit, een stok is van iedereen!quote:
Idd een mooi bord, lijkt wel van een sprookjesbos ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel het mooiste bord waar ik hem tot nu toe heb neergelegd
quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:51 schreef Maanvis het volgende:
Bij nader inzien...
[ afbeelding ]
Is dit wel een valide verplaatsing?
The Plot Thickens!
Sorry, ik ben in een humoristische buiquote:
Waarom laat je dat dan niet hier merken?quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in een humoristische bui
Jullie zijn een beetje mijn tryout publiek, houd moed. Ooit wordt het grappig!quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waarom laat je dat dan niet hier merken?
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie zijn een beetje mijn tryout publiek, houd moed. Ooit wordt het grappig!
Je bent niet meer rozequote:Op woensdag 1 juni 2016 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een stok is geen bezit, een stok is van iedereen!
Jep, opa bakkebaard deed het eerst om mij te jennen maar achteraf had ie daar spijt van omdat het toen voor anderen leek alsof ie mij iets gunde. Of alhans, zo deden ze het lijkenquote:
Animo wel aanwezig hoor, alleen niet altijd de tijd om op stel en sprong stokje te halen en binnen de 24 uur te verplaatsenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Animo vanuit de omgeving is ook niet meer wat het geweest is
Misschien ligt ie hier toch veel te weinig.
Nog even de foto, voor deze pagina:
[ afbeelding ]
Daarom is Stokje ook zo vaak in het oosten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Animo vanuit de omgeving is ook niet meer wat het geweest is
Misschien ligt ie hier toch veel te weinig.
Nog even de foto, voor deze pagina:
[ afbeelding ]
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom is Stokje ook zo vaak in het oosten.
Je had filosoof moeten worden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar
Eastside... representquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom is Stokje ook zo vaak in het oosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |