quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:17 schreef JDude het volgende:
Ik kom er morgen langs!dan rij je toch ff om en gooi je em ver weg weer neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen ofzo!
[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 03-06-2016 07:46:15 ]lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
Past niet in mijn planningquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:52 schreef ursel het volgende:
hmm, even kijken of mijn planning dat leuk vindt vanavond
Hij heeft langer in Nijmegen gelegen, dat ook maar uitbannen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik stel voor om bij deze de zeeuws vlaanderen regel ook op Zuid-Holland toe te passen
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Wij zijn veel rustiger en minder gehaast in het zuiden en oosten van het land, relatief is het dus gewoon een kortere tijdsperiode geweest.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft langer in Nijmegen gelegen, dat ook maar uitbannen?
quote:
Hier hadden we altijd Maringo, maar die is spoorloos. Of just me, maar die durft niet. Dan moeten we wachten op de mensen die amper tijd hebben, dus duurt het wat langer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Wij zijn veel rustiger en minder gehaast in het zuiden en oosten van het land, relatief is het dus gewoon een kortere tijdsperiode geweest.
Geeft niet schatjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier hadden we altijd Maringo, maar die is spoorloos. Of just me, maar die durft niet. Dan moeten we wachten op de mensen die amper tijd hebben, dus duurt het wat langer.
Ja ik wil jou toch zeker niet tegenkomenquote:
Hoezo spoorloos?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier hadden we altijd Maringo, maar die is spoorloos. Of just me, maar die durft niet. Dan moeten we wachten op de mensen die amper tijd hebben, dus duurt het wat langer.
quote:
Alive and kickingquote:
Nee hoor, zijn site loopt nog steeds achter.quote:
Fix sitequote:
Dit kan hoger! En ik ken nog zo veel leuke plekjes in die gemeentequote:7 Kaag en Braassem (13)
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:36 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dan wel geen FOK!stok, maar het idee is goed.
quote:403 Forbidden
nginx
Ga jij eens lekker op stok Fogelquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:36 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dan wel geen FOK!stok, maar het idee is goed.
Dit is het westen, daar gaat geen dag voorbij zonder verplaatsingquote:Op zondag 5 juni 2016 12:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
is het trouwens een idee om de PLAATS / ONDERWEG status in de topic titel naar voren te halen? op de mobiele site kan ik het nu net niet lezen, en dus ook niet even snel checken of er nog een verhuizing geweest is
en nee ik heb geen smartphone met een teweinig pixels op zn LCD
Scherm draaienquote:Op zondag 5 juni 2016 12:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
is het trouwens een idee om de PLAATS / ONDERWEG status in de topic titel naar voren te halen? op de mobiele site kan ik het nu net niet lezen, en dus ook niet even snel checken of er nog een verhuizing geweest is
en nee ik heb geen smartphone met een teweinig pixels op zn LCD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |