ga toch weg Met dat gezeik hier..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:38 schreef Zipportal het volgende: Allemaal de schuld van Sylvana Simons. U las het hier.
Max liet even zijn Belgisch kant zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:38 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal de schuld van Sylvana Simons. U las het hier.
Fijn dat Kvyat z'n draai heeft gevonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef maniack28 het volgende:
Sainz en Kvyat houden elkaar lekker in balans, dat is goed
Pffffquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Gelijk op nos.nl, 'Verstapoen gecrasht, deelname gp onzeker'...
Daarom nooit F1 op de NOSquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Die hebben er totaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Misschien tijd dat de nos eens F1-kenners in dienst nemen. Wat een onnodig paniekerige titel die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Wat een kenners daar.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Gelijk op nos.nl voorvagina, 'Verstapoen gecrasht, deelname gp onzeker'...
Clickbaitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien tijd dat de nos eens F1-kenners in dienst nemen. Wat een onnodig paniekerige titel die nergens op slaat.
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Zoals Olav Mol die beweert dat Kimi al sinds 2008 geen GP zege meer heeft behaald.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien tijd dat de nos eens F1-kenners in dienst nemen. Wat een onnodig paniekerige titel die nergens op slaat.
vertrek van laatste plaats ..... VOLgens mijn ogen ging nasr er toch eerder uitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Iemand in dit topic zocht toch werk?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Of dat ze met 398 op de klok uit de tunnel komen..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals Olav Mol die beweert dat Kimi al sinds 2008 geen GP zege meer heeft behaald.
Mijlen ja. Niet kilometers natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Of dat ze met 398 op de klok uit de tunnel komen..
Zal ik solliciteren?quote:
Haha wat een goeie grapquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mag Kvyat nu weer in de Red Bull?
Die auto is morgen gewoon klaar hoor, die kunnen ze wel 3x opbouwen onderhand.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Technisch gezien is zijn deelname ook onzeker.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef MakkieR het volgende:
Waarom nam Verstappen eigenlijk zoveel risico met de Q1 sessie, bij de laatste 15 was immers genoeg geweest, als teambaas zou ik dat wel tegen Max zeggen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
"Maybe I underestimated the grip I had, turned a bit too early. Then it all goes wrong"
Nog steeds zijn auto aan het onderschatten
Wat staat er in dat artikel wat onjuist is?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
Buiten de 107%, raceleiding moet toestemming geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die auto is morgen gewoon klaar hoor, die kunnen ze wel 3x opbouwen onderhand.
hij bedoelt dat VES wel echt eerst toestemming moet vragen en krijgen..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een open sollicitatie sturen en zien wat hen reactie isquote:
dit:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat staat er in dat artikel wat onjuist is?
Dat zal hij ook wel te horen krijgen, tenzij technisch mankement...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef MakkieR het volgende:
Waarom nam Verstappen eigenlijk zoveel risico met de Q1 sessie, bij de laatste 15 was immers genoeg geweest, als teambaas zou ik dat wel tegen Max zeggen.
Hij moet eerst groen licht krijgen van de stewards vanwege de 107%quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
en wat zou het moeten zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:45 schreef singha het volgende:
[..]
dit:
Bij clementie van de wedstrijdleiding zal Verstappen zondag van de laatste plek starten.
waar dacht je dat ik op doelde. 😉quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Technisch gezien is zijn deelname ook onzeker.
Ban the wall.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:46 schreef franklop het volgende:
die muur daar is ook veel te gevaarlijk!
Het is niet onjuist, het gaat er om dat er niks over f1 op de voorpagina stond voor de crash, maar erna is het zo belangrijk dat het op de voorpagina moet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat staat er in dat artikel wat onjuist is?
Max reed wel zeer dicht langs de lijnen om bij Q1 al een top tijd neer te zetten, Ik zou genoegen nemen met een marge zodat je ergens veilig in de top10 beland, en ga met Q2 risico's nemen.quote:
Precies hij zit pas 3 weken in die auto, Monaco is nergens vergevingsgezind dus echt lastig om dan tot de limiet te gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, feit blijft dat hij echt aan de auto moet wennen, foutjes zullen gehighlight worden maar toegestaan.
Rosberg nu op zelfde punt.
Dat sowieso, na die winst is iedereen gewoon verwend maar het blijft al knap zat dat hij pas het 3e weekend in die auto rijdt (test meegenomen)quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, feit blijft dat hij echt aan de auto moet wennen, foutjes zullen gehighlight worden maar toegestaan.
Rosberg nu op zelfde punt.
of hij moet zich nu nog verbeterenquote:
Het lijkt bij vrij belangrijk nieuws toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:47 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Het is niet onjuist, het gaat er om dat er niks over f1 op de voorpagina stond voor de crash, maar erna is het zo belangrijk dat het op de voorpagina moet.
yup, maar voor trolls en haters is die realisatie minder interessant.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, na die winst is iedereen gewoon verwend maar het blijft al knap zat dat hij pas het 3e weekend in die auto rijdt (test meegenomen)
hij zit inn de pitsquote:
precies, zoek dan het limit niet op, en play it save.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:48 schreef danos het volgende:
[..]
Precies hij zit pas 3 weken in die auto, Monaco is nergens vergevingsgezind dus echt lastig om dan tot de limiet te gaan.
Dat zal hem ook wel in de leeftijd zitten, erg hongerig naar een perfecte ronde, niet nadenken over de gevolgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
precies, zoek dan het limit niet op, en play it save.
*safequote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
precies, zoek dan het limit niet op, en play it save.
Tendentieus imo. als ze er verstand van hebben dan weten ze ook dat de kans zeer groot is dat hij morgen gewoon start.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het lijkt bij vrij belangrijk nieuws toch?
14.3 is best snel, fp2 was 14.7 op USoftquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bewust niet maximaal gereden met de ultrasoft ook denk ik
dat zal kvyat ook niet hoeven te doen..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:53 schreef Geralt het volgende:
Mocht Max in de race achter kvyat terecht komen, zal die hem langslaten? Ik denk van niet.
Als ik Kvyat was zou ik Max zo veel mogelijk blokken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:53 schreef Geralt het volgende:
Mocht Max in de race achter kvyat terecht komen, zal die hem langslaten? Ik denk van niet.
Stel je voor dat ze samen crashen door Maxquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:53 schreef Geralt het volgende:
nee juist nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
oh dan schreef ik zeker kluis in het engels
Mocht hij dat wel doen dan denk ik dat Helmut Marko nog een keer met hem in gesprek gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:53 schreef Geralt het volgende:
Alleen als hij een ronde achter ligt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:53 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zal kvyat ook niet hoeven te doen..
Mag Max in zijn handjes klappen, als hij die ooit nog ziet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:53 schreef Geralt het volgende:
als ik F1 coureur was zou ik elke willekeurige concurrent blokken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik Kvyat was zou ik Max zo veel mogelijk blokken.
Typisch Hollands. From hero to zero en dan nog even lekker natrappen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Technisch gezien klopt het wat de NOS schrijft, maar Max zal gewoon mogen starten zonder gedoe. Daarmee is dit sensatiezucht van de NOS. Ook even alle slechte momenten in Monaco opnoemen..
Lekker Max de grond in boren
Zo lees ik hem niet. Ik snap die Calimero gedachte niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Technisch gezien klopt het wat de NOS schrijft, maar Max zal gewoon mogen starten zonder gedoe. Daarmee is dit sensatiezucht van de NOS. Ook even alle slechte momenten in Monaco opnoemen..
Lekker Max de grond in boren
zoals ik zei, jammerlijk. Geen aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Typisch Hollands. From hero to zero en dan nog even lekker natrappen.
nee ik bedoel in het Nederlands, wat betekent save, save is namelijk wel een Engels woord, en het lijkt erg op safequote:
redding/reddenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
nee ik bedoel in het Nederlands, wat betekent save, save is namelijk wel een Engels woord, en het lijkt erg op safe
Save is bewaren, opslaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
nee ik bedoel in het Nederlands, wat betekent save, save is namelijk wel een Engels woord, en het lijkt erg op safe
Dat was ook standaard hun manier van verslagen toen Jos nog reed.. lekker zo negatief mogelijk, waardoor de gemiddelde Nederlander niet verder kwam dan Jos Grindbak hihihahahahooquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo lees ik hem niet. Ik snap die Calimero gedachte niet.
Ik moet nog steeds wennen aan je kleurtjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoals ik zei, jammerlijk. Geen aandacht aan besteden.
Om dezelfde reden dat mensen het ook doen bij Hamilton? Maar dan is het stoer en is hij een sneue neger. Echt, zelfreflectie is de mensen in de F1 reeks vreemd...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iemand überhaupt echt om dit soort dingen in welke sport dan ook zou moeten hihaho-en. Stoer hoor.
daar lijkt het wel opquote:
Dan ben ik benieuwd naar een voorbeeld, ik kan geen context bedenken waarin safe het werkwoord is.quote:
Wel eentje in het rijtje Hill Villeneuve Button Mansell jaquote:
ik vind het allemaal sneu. Maargoed, ik wil dan ook vooral een mooie race zien met goede gevechten. Toegegeven, de mercs eruit waren goed omdat er ineena een race for first was, maar ik gun niemand een crash.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:58 schreef twiFight het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mensen het ook doen bij Hamilton? Maar dan is het stoer en is hij een sneue neger. Echt, zelfreflectie is de mensen in de F1 reeks vreemd...
quote:
Hij heeft ook altijd pech he, ook zijn eigen fouten komen daar in de categorie 'problems earlier this season that cost him points'.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:00 schreef DeeBee het volgende:
Het Britse commentaar is weer GENOT.
JANKEN om de pech van Hamilton: 'HET IS ZO ONEERLIJK!'
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan vinden wat je wil maar ik zie liever iedereen als WDC dan Hamilton.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft ook altijd pech he, ook zijn eigen fouten komen daar in de categorie 'problems earlier this season that cost him points'.
2x stoppen lijkt me vrij zinloos.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:59 schreef nils7 het volgende:
Max kan op soft starten en daarna naar ultrasoft 2x
Hier nu pas achter komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Max spreekt ook gewoon vloeiend Duits![]()
Nu interview bij de ORF
Neem aan dat je het er wel mee eens kan zijn dat Hamilton dit jaar meer wagenpech heeft gehad dan Rosberg?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft ook altijd pech he, ook zijn eigen fouten komen daar in de categorie 'problems earlier this season that cost him points'.
NEE!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Ach, hopelijk vliegt hij er voor de 2e keer eruit.
#Hope
straks ploft de motorquote:
hoeveel scheelde die nieuwe motor ook al weer? 🙈quote:
. Die jinxed zich de muur in zelf. 😊quote:
0.2 a 0.3 op Monaco.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
hoeveel scheelde die nieuwe motor ook al weer? 🙈
Baan blokkeren en zo pole pakken. #schumachertacticsquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ric gaat overmoedig worden en een fout maken.
Canadaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:07 schreef zoem het volgende:
Max met de nieuwe motor (en zonder crash) hier zou gaaf zijn geweest. Een P1/P2 was dan serieus mogelijk geweest.
ves op p2quote:
nah. Ricciardo is supergefocust volgens mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ric gaat overmoedig worden en een fout maken.
gezien de tijden en hoe dicht hij verder toch bij ricciardo zat toch zeker p4, wie weet 3. Ach ja, achteraf is het mooi wonen.quote:
Hamilton doet een Spanje'tje.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi nu hopen dat ROS HAM voor kan blijven morgen
Hopelijk crashen ze nog 'n keertjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi nu hopen dat ROS HAM voor kan blijven morgen
Singapore vorig jaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:11 schreef F1gamer het volgende:
sinds hoelang geleden is dat geen mercedes op pole staat?
1 en 21quote:
Sainz is 0,5 sec sneller hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kvyat en Sainz aan elkaar gewaagd.
Rot zelf op.quote:
Rosberg had ook echt wel deels schuld in de crash in Spanje. Kijk er de analyses en camerabeelden vanuit de lucht maar op na.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:11 schreef DeeBee het volgende:
Kan Hamilton weer een gat in duiken wat er niet is in de eerste bocht en kan vervolgens Rosberg weer de schuld worden gegeven.
Ricciardo is áltijd blij.quote:
Ja, op zich wel, maar hij heeft zelf ook het een en ander verkloot en Rosberg heeft natuurlijk ook de pech gehad dat hij uit de race werd getikt omdat een achterligger besloot het gras op te sturen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Neem aan dat je het er wel mee eens kan zijn dat Hamilton dit jaar meer wagenpech heeft gehad dan Rosberg?
Ohja, Nasr lag er eerder uit natuurlijk.quote:
Ja uiteindelijk toch weer een duidelijke overwinning, tot die laatste tijd van Sainz zaten ze vaak op een paar hondersten van elkaarquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sainz is 0,5 sec sneller hoor.
Lekker Roland, pak 'mquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee dankje, Ricciardo![]()
Lekker mad aan het worden daar?
Die gaat winnen, de top 5 crashtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hulk ook goed. Hopelijk kan hij eindelijk iets neerzetten dit jaar.
Tsja, Verstappen en zenuwenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:14 schreef DeeBee het volgende:
Crofty lult maar dat Verstappen zenuwachtig was voor de kwali en hem daarom in de muur zette.
had ie beter op z'n bandjes moeten letten 🙈quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:13 schreef zoem het volgende:
Ricciardo's reactie komt over alsof hij Spanje eigenlijk had moeten winnen
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar nu echtechtecht. En terecht!
Het gras op geduwt werd omdat iemand de snelheid niet had om hem achter zich te houden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar hij heeft zelf ook het een en ander verkloot en Rosberg heeft natuurlijk ook de pech gehad dat hij uit de race werd getikt omdat een achterligger besloot het gras op te sturen.
Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen in de race. Want als ze veel langer buiten blijven komt hij achter de concurrentie de baan op. Dan mag hij wel veel snellere banden hebben, maar dan zit hij waarschijnlijk alsnog klem.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ricciardo
Bovendien ook nog op supersofts. Top.
Er is heul geen gras in Monaco.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gras op geduwt werd omdat iemand de snelheid niet had om hem achter zich te houden.
Hij had misschien niet een mega lekker weekend per se, maar hij maakt een foutje. Dat kan gewoon gebeuren, waarom zou hij in godsnaam nu ineens zenuwachtig zijn? Net na een overwinning.quote:
Oja, want op het moment dat Hamilton het gat indook stuurde Rosberg niet te laat nog verder naar de binnenkant.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar hij heeft zelf ook het een en ander verkloot en Rosberg heeft natuurlijk ook de pech gehad dat hij uit de race werd getikt omdat een achterligger besloot het gras op te sturen.
Stop maar. Hij heeft altijd een hekel aan HAM gehad. Verspil je energie niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gras op geduwt werd omdat iemand de snelheid niet had om hem achter zich te houden.
Al dat gehaat op Hamilton.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee dankje, Ricciardo![]()
Lekker mad aan het worden daar?
Dat dacht ik ook al inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen in de race. Want als ze veel langer buiten blijven komt hij achter de concurrentie de baan op. Dan mag hij wel veel snellere banden hebben, maar dan zit hij waarschijnlijk alsnog klem.
Niet als Ricciardo hem constant dik gaat verslaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ricciardo
Mooi voor hem. Aardige gast ook. Ideale teamgenoot voor Max ook.
I know!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stop maar. Hij heeft altijd een hekel aan HAM gehad. Verspil je energie niet.
Hier is altijd haat op de WC.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al dat gehaat op Hamilton.
Jaloers dat je zelf niet kan sturen?
Kan RIC na afloop wederom klagen dat de strategie hem een zege door de neus geboord heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen in de race. Want als ze veel langer buiten blijven komt hij achter de concurrentie de baan op. Dan mag hij wel veel snellere banden hebben, maar dan zit hij waarschijnlijk alsnog klem.
Eenstopper. Daarna over naar softs om de race uit te rijden. Die ultrasofts zijn niet heel veel sneller dan de supersofts.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |