quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had niet in de gaten dat hij de lapo had en vroeg zich af waarom niemand meer reageerde in het topic...
Zachter?!?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:26 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet de muziek maar wat zachter
Ik heb je maar uit je ellende verlostquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had niet in de gaten dat hij de lapo had en vroeg zich af waarom niemand meer reageerde in het topic...
okee okeequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zachter?!?
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik oordoppen in heb, kan ik het lekker hard houdenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hoorde het gebonk van je buren op de muren niet eens meer over de herrie heen?
ik switch in het komende half uur nog wel hoorquote:
Ik trek dit soort muziek überhaupt niet, eerlijk gezegd. Zo gauw melodie mist, haak ik af. Dat geldt eigenlijk voor elke muziekstroming. En het is ook een belangrijke reden waarom ik hiphop 99 van de 100 keer geen klap aan vind.quote:
Laatste (en enige) keer was Thunderdome XIIIquote:
Ga metal luisterenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek dit soort muziek überhaupt niet, eerlijk gezegd. Zo gauw melodie mist, haak ik af. Dat geldt eigenlijk voor elke muziekstroming. En het is ook een belangrijke reden waarom ik hiphop 99 van de 100 keer geen klap aan vind.
Geitenhoofden enzulksquote:
waarom klinkt dit herkenbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laatste (en enige) keer was Thunderdome XIII
ongelooflijk veel pillen aangeboden gekregen en afgeslagen, vrienden van me hebben nog 48 uur wakker gelegen en ik lag tegen de speakers aan te maffen terwijl Dana draaide
Krijg er honger van.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek dit soort muziek überhaupt niet, eerlijk gezegd.
Hierna nog eentje en dan wordt het weer wat rustigerquote:
Het zou kunnen dat ik het verhaal al heb verteldquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom klinkt dit herkenbaar![]()
Thunderdome schijnt echt extreem te zijn geweest met pillen inderdaad. Ben zelf ook naar festivals gegaan waar dat soort dingen aan de orde waren en vrienden van me vonden het nog meevallen qua aanbod in vergelijking met Thunderdomequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laatste (en enige) keer was Thunderdome XIII
ongelooflijk veel pillen aangeboden gekregen en afgeslagen, vrienden van me hebben nog 48 uur wakker gelegen en ik lag tegen de speakers aan te maffen terwijl Dana draaide
Nah het is persoonlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thunderdome schijnt echt extreem te zijn geweest met pillen inderdaad. Ben zelf ook naar festivals gegaan waar dat soort dingen aan de orde waren en vrienden van me vonden het nog meevallen qua aanbod in vergelijking met Thunderdome
En dan vriendelijk weigeren en zeggen dat muziek jouw drug is, en dan veel respect krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thunderdome schijnt echt extreem te zijn geweest met pillen inderdaad. Ben zelf ook naar festivals gegaan waar dat soort dingen aan de orde waren en vrienden van me vonden het nog meevallen qua aanbod in vergelijking met Thunderdome
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah het is persoonlijk
Slapen tegen speakers en overal mensen die al dagen wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |