SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's:')
Mag ik ook nog even meelurken qua muziek?quote:
Alleen leden welkom, sorryquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik ook nog even meelurken qua muziek?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen leden welkom, sorry
Jij welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik ook nog even meelurken qua muziek?
Sint!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen leden welkom, sorry
ik heb wat gabber voor je ingeladenquote:
quote:
Dan blijf ik nog effe lurkenquote:
Sharing is caringquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb zieke underground beats, iedereen zal versteld staan
Ga jij dat es even schnell fixen danquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah joh ik ben haast een newbie zo veel als ik afwezig ben hier
Over drie weken heb ik weer een leven, zo staat de planningquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ga jij dat es even schnell fixen dan
Oh, kom je langs op mijn verjaardag danquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Over drie weken heb ik weer een leven, zo staat de planning
Wie, wat, waar, wanneer????quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, kom je langs op mijn verjaardag dan
Je hoorde het gebonk van je buren op de muren niet eens meer over de herrie heen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:26 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet de muziek maar wat zachter
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had niet in de gaten dat hij de lapo had en vroeg zich af waarom niemand meer reageerde in het topic...
Zachter?!?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:26 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet de muziek maar wat zachter
Ik heb je maar uit je ellende verlostquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had niet in de gaten dat hij de lapo had en vroeg zich af waarom niemand meer reageerde in het topic...
okee okeequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zachter?!?
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik oordoppen in heb, kan ik het lekker hard houdenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hoorde het gebonk van je buren op de muren niet eens meer over de herrie heen?
ik switch in het komende half uur nog wel hoorquote:
Ik trek dit soort muziek überhaupt niet, eerlijk gezegd. Zo gauw melodie mist, haak ik af. Dat geldt eigenlijk voor elke muziekstroming. En het is ook een belangrijke reden waarom ik hiphop 99 van de 100 keer geen klap aan vind.quote:
Laatste (en enige) keer was Thunderdome XIIIquote:
Ga metal luisterenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek dit soort muziek überhaupt niet, eerlijk gezegd. Zo gauw melodie mist, haak ik af. Dat geldt eigenlijk voor elke muziekstroming. En het is ook een belangrijke reden waarom ik hiphop 99 van de 100 keer geen klap aan vind.
Geitenhoofden enzulksquote:
waarom klinkt dit herkenbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laatste (en enige) keer was Thunderdome XIII
ongelooflijk veel pillen aangeboden gekregen en afgeslagen, vrienden van me hebben nog 48 uur wakker gelegen en ik lag tegen de speakers aan te maffen terwijl Dana draaide
Krijg er honger van.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek dit soort muziek überhaupt niet, eerlijk gezegd.
Hierna nog eentje en dan wordt het weer wat rustigerquote:
Het zou kunnen dat ik het verhaal al heb verteldquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom klinkt dit herkenbaar![]()
Thunderdome schijnt echt extreem te zijn geweest met pillen inderdaad. Ben zelf ook naar festivals gegaan waar dat soort dingen aan de orde waren en vrienden van me vonden het nog meevallen qua aanbod in vergelijking met Thunderdomequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laatste (en enige) keer was Thunderdome XIII
ongelooflijk veel pillen aangeboden gekregen en afgeslagen, vrienden van me hebben nog 48 uur wakker gelegen en ik lag tegen de speakers aan te maffen terwijl Dana draaide
Nah het is persoonlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thunderdome schijnt echt extreem te zijn geweest met pillen inderdaad. Ben zelf ook naar festivals gegaan waar dat soort dingen aan de orde waren en vrienden van me vonden het nog meevallen qua aanbod in vergelijking met Thunderdome
En dan vriendelijk weigeren en zeggen dat muziek jouw drug is, en dan veel respect krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thunderdome schijnt echt extreem te zijn geweest met pillen inderdaad. Ben zelf ook naar festivals gegaan waar dat soort dingen aan de orde waren en vrienden van me vonden het nog meevallen qua aanbod in vergelijking met Thunderdome
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah het is persoonlijk
Slapen tegen speakers en overal mensen die al dagen wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |