Na het teruglezen van de post die erboven stond:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kom ze eigenlijk amper tegen, op tv of radio. Eentje wel op Facebook, maar dat is een oude kennis. Dus ik geneer (...) hun bestaansrecht niet. Geneer me er ook niet voor.
Geen idee waar ze ´bekend´ van zijn 90 van de 100 heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ken echt max 10 namen van die lijst.
Waar zijn die mensen dan bekend van?
Ja joh, lachuh jonguh, een taalfoutjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na het teruglezen van de post die erboven stond:
Tsja dat is een beetje het probleem met jullie.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Ruben van Koningsveld vond dat tegenstanders niet met zulke harde acties als dit moeten komen en zp op een meer natuurlijke manier moesten laten veranderen.
Van Muiswinkel noemde hem vervolgens een domme kankerlul.
Elk land heeft toch z'n tradities en mag deze behouden. We zijn nou eenmaal een (uiterst tolerant) kaaskoppenland. Dat Piet zwart is van de roet uit de schoorsteen was mij vroeger overduidelijk, nooit 1 moment met 'slaaf' geassocieerd. Maar blijkbaar is het aanstootgevend en gaat deze discussie net zo lang door tot deze traditie afgeschaft wordt. Hebben ze eindelijk hun zin... op naar de volgende doordraafactie dan maar, aangezien dit gedrag belonend werkt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tsja dat is een beetje het probleem met jullie.
Niet beseffen dat veranderingen nou eenmaal altijd plaatsvinden.
En dat is maar goed ook, anders kwamen we geen steek verder.
Het grappig is dat linkse anti-Pieten hun grote bek opzetten tegen zwarte piet omdat veranderingen nu eenmaal nodig zijn en ZP aanstootgevend zou zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:20 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Elk land heeft toch z'n tradities en mag deze behouden. We zijn nou eenmaal een (uiterst tolerant) kaaskoppenland. Dat Piet zwart is van de roet uit de schoorsteen was mij vroeger overduidelijk, nooit 1 moment met 'slaaf' geassocieerd. Maar blijkbaar is het aanstootgevend en gaat deze discussie net zo lang door tot deze traditie afgeschaft wordt. Hebben ze eindelijk hun zin... op naar de volgende doordraafactie dan maar, aangezien dit gedrag belonend werkt.
Man, dat sinterklaasfeest is altijd al veranderd. Oorspronkelijk had Sinterklaas helemaal geen zwarte pieten bij zich.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:20 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Elk land heeft toch z'n tradities en mag deze behouden. We zijn nou eenmaal een (uiterst tolerant) kaaskoppenland. Dat Piet zwart is van de roet uit de schoorsteen was mij vroeger overduidelijk, nooit 1 moment met 'slaaf' geassocieerd. Maar blijkbaar is het aanstootgevend en gaat deze discussie net zo lang door tot deze traditie afgeschaft wordt. Hebben ze eindelijk hun zin... op naar de volgende doordraafactie dan maar, aangezien dit gedrag belonend werkt.
Je moet die grote bek opzetten tegen nieuwe Nederlanders die hun cultuur en tradities meenemen waardoor we vijfhonderd jaar teruggaan in de tijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Blank en je bent niet uitgesproken tegen ZP, no way dat je dan in aanmerking daarvoor komt. Je hebt dan maar 1 recht en dat is je bek houden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
Ben benieuwd of de docent die voor ''kankerlul'' is uitgescholden, nu ook bij RTL Late Night nag aanschuiven om te vertellen hoe erg het allemaal is...
Ow nee, Humberto Tan staat op de lijst
Eens, ook met je andere post. Meten met 2 maten... alleen wanneer het uitkomtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet die grote bek opzetten tegen nieuwe Nederlanders die hun cultuur en tradities meenemen waardoor we vijfhonderd jaar teruggaan in de tijd.
Maar dan ben je nergens te bekennen. Typisch.
Klopt idd, maar dat werkte niet meer, naar mate de bevolking groeide en toen is hij naar de slavenmarkt gegaan en heeft paar negers op de kop getikt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Man, dat sinterklaasfeest is altijd al veranderd. Oorspronkelijk had Sinterklaas helemaal geen zwarte pieten bij zich.
En tegenwoordig bel je dan een uitzendbureau.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar dat werkte niet meer, naar mate de bevolking groeide en toen is hij naar de slavenmarkt gegaan en heeft paar negers op de kop getikt.
Waar komen we verder mee dan? De ontwikkeling van het menselijk ras?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De ondergang van het menselijk ras denk ik eerderquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waar komen we verder mee dan? De ontwikkeling van het menselijk ras?
Inderdaad. Een minderheid is tegen zwarte Piet en dat moet gehonoreerd worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het grappig is dat linkse anti-Pieten hun grote bek opzetten tegen zwarte piet omdat veranderingen nu eenmaal nodig zijn en ZP aanstootgevend zou zijn.
Die grote bek is opeens nergens te bekennen als vrouwen gedwongen met een burqa lopen en homo's door bepaalde groepen dood worden gewenst. Dan zijn die veranderingen opeens helemaal niet zo hard nodig, want cultuur en daar mag je niet zomaar aan zitten.
Hypocriet links gutmenschvolk
Nou nee, werkervaring opdoen dus gewoon werken met behoud van uitkering of vrijwilligers met uitkering. Had je maar beter je best moeten doen op school, toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En tegenwoordig bel je dan een uitzendbureau.
Begin maar te verzamelen, ik denk dat je binnen een mum van tijd duizenden mensen op je lijst hebt staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Legt het evenveel gewicht in de schaal als ik 100 namen verzamel van Onbekende Nederlanders en die toestuur naar de NTO om niet te buigen voor de oproep van die zelfverklaarde BN'ers?
Ja precies!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Een minderheid is tegen zwarte Piet en dat moet gehonoreerd worden.
Een meerderheid is tegen halal slachten en dat moet maar gewoon kunnen.
Sinds wanneer maakt de minderheid de dienst uit in een democratisch land?
tijdens de romeinse tijd kregen mensen die ter dood veroordeeld waren of mee mochten doen aan een gladiator wedstrijd een voorkeursbehandelink evenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Een minderheid is tegen zwarte Piet en dat moet gehonoreerd worden.
Een meerderheid is tegen halal slachten en dat moet maar gewoon kunnen.
Sinds de minderheid de meerderheid te slim af was door het monopolie op de slachtofferrol in slavernijkwesties te claimen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Lees mijn post maar eens goed. Ik zit juist in het 'progressieve' kamp.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |