quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is maar tot kwart over negen.
Als je in Drenthe zit is het net zo lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef Karzai het volgende:
lekkere muziek als je in zuid spanje zit jaloers op mad is
Op deze toer verder?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]Kijken we tegen die tijd verder
![]()
En misschien gooi ik er ook wat in![]()
geen buren kan je lekker blazenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in Drenthe zit is het net zo lekker.
Klinkt als een leuk planquote:
ja dat gaat hardquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
94 GB aan opgenomen shows![]()
Misschien moet ik maar weer eens wat dingen gaan verwijderen
Eigenlijk kan alles wel weg, behalve mijn laatste showquote:
hoe neem je dat op eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eigenlijk kan alles wel weg, behalve mijn laatste show![]()
Misschien moet ik toch vaker wat dingen verwijderen. Of er wat vaker naar luisteren om te horen of ik dingen anders kan doen
Edit: En toen snoeide ik tot ik nog 1 GB in die map overhield![]()
Ik was helaas niet adrem genoeg op dat moment...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Meteen een afspraak gemaakt natuurlijk.
Ik heb het hier ook niet makkelijk...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef Karzai het volgende:
lekkere muziek als je in zuid spanje zit jaloers op mad is
In de configuratie van mijn Encoders (Sam Broadcaster) staat Stream Archive.quote:
Waarom neem je eigen shows op, die staan toch al op HD?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
94 GB aan opgenomen shows![]()
Misschien moet ik maar weer eens wat dingen gaan verwijderen
Ik luister nu ook naar een eerdere radio show van mezelf...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom neem je eigen shows op, die staan toch al op HD?
Eigengeilerij Testshows, volume checken, content checken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom neem je eigen shows op, die staan toch al op HD?
Als je die honing links laat liggen komt het wel goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet makkelijk...
Die moet je dan heel lief terugkijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Durf niet zo hard meer, want buuf keek heel gemeen naar me laatst.
94 Gb test en zo, gaat het zo beroerd?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eigengeilerij Testshows, volume checken, content checken.
Ja, dag, dan krijg je een spuitje.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die moet je dan heel lief terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |