abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:58:36 #176
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162531244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bedank links hier daar maar voor !!! Lekker multiculti ja toch !!
Dat kabinet PvdA, SP en GroenLinks heeft de grenzen opengezet!! :(
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_162531253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:58 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat kabinet PvdA, SP en GroenLinks heeft de grenzen opengezet!! :(
Iig wel gezorgd dat er nog velen zullen volgen
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:02:55 #179
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162531280
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:50 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken. Ik zou voor geen goud in een wijk gaan wonen waar veel buitenlanders wonen, maar straks ontkom je er niet meer aan.
Een wijk met veel allochtonen is vaak een wijk met een lagere sociale onderklasse in de zin van veel werkloosheid, tijdelijk werk of minimum loon werk mensen. Dit had net zo goed een wijk met blanken kunnen zijn in dezelfde situatie bij wijze van spreken.

Echter helpt het natuurlijk niet om meer kansloze mensen te gaan binnenhalen die zo goed als geen kans hebben ooit rendabel te worden voor de samenleving. En een samenleving is helaas ook economie, buiten de culturele verschillen is het dus ook economisch niet verstandig.

En 10.000 euro shoptegoed is een verkeerd signaal en een slecht incentive om daadwerkelijk ooit moeite te gaan doen om wel rendabel te gaan worden voor de Nederlandse samenleving. 10.000 euro zullen ze (de import leute) bijna niet of nooit nog gaan verdienen in hun minimumloon baantjes dus dan maar lekker uitkering trekken, wie geeft ze ongelijk? Daarmee geven ze direct een goed voorbeeld voor de nieuw geboren 2e generatie Syrische allochtonen kids ^O^
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:05:05 #180
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_162531294
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:02 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Een wijk met veel allochtonen is vaak een wijk met een lagere sociale onderklasse in de zin van veel werkloosheid, tijdelijk werk of minimum loon werk mensen. Dit had net zo goed een wijk met blanken kunnen zijn in dezelfde situatie bij wijze van spreken.

Echter helpt het natuurlijk niet om meer kansloze mensen te gaan binnenhalen die zo goed als geen kans hebben ooit rendabel te worden voor de samenleving. En een samenleving is helaas ook economie, buiten de culturele verschillen is het dus ook economisch niet verstandig.

En 10.000 euro shoptegoed is een verkeerd signaal en een slecht incentive om daadwerkelijk ooit moeite gaan doen om wel rendabel te gaan worden voor de Nederlandse samenleving. 10.000 euro zullen ze (de import leute) bijna niet of nooit nog gaan verdienen in hun minimumloon baantjes dus dan maar lekker uitkering trekken, wie geeft ze ongelijk? Daarmee geven ze direct een goed voorbeeld voor de nieuw geboren 2e generatie Syrische allochtonen kids ^O^
Eens. De hele zorgstaat gaat op zo'n manier naar de klote. Luie mensen die niet willen werken zul je altijd houden, maar er nog meer binnenhalen helpt zeker niet mee.
FR1908
pi_162531311
Goede zaak, als ik 10k wel wat karig voor een inboedel.
  Forum Admin vrijdag 27 mei 2016 @ 01:09:12 #182
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_162531320
Hoi ik wil graag een leuke bmw 6 cilinder kopen kan ik ook 10k krijgen gr.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:11:33 #183
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162531338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het gaat om de perceptie. Als je werkt voor een klein loon, net de eindjes aan elkaar kan knopen. Dat is het zeer frustrerend als een nieuwkomer een bedrag van 10k krijgt.

Jij hebt waarschijnlijk een goede baan met goed salaris. Dan is 10k niet zoveel.
Ook voor iemand met een goed salaris is 10k gewoon een hoop geld.

Het is ronduit schandalig dat er hier uberhaupt mensen zijn die hebben gewerkt en bijgedragen aan het sociale stelsel die worden verwezen naar de voedselbank. In Enschede heeft er iemand zelfmoord gepleegd omdat hij gewoon geen uitkering kreeg en maanden zonder geld zat. Zulke verhalen zijn er vast meer.

Dan komt er zo'n karig gezin uit de zandbak gerend. Klaagt zich hier het leplazarus, het stinkt naar hout, het eten is niet haram we willen meer geld. En dan krijgen die mensen rentevrij deze bedragen?

Studenten die ineens moeten lenen omdat studiefinanciering niet meer kan maar dit kan wel?

Serieus dit kabinet moet aan de hoogste boom en ooit gaan we dit geld terug vorderen op dat tuig. Al is het maar met de zweep in dienst zonder salaris. Het ambtelijk apparaat mag hier ook garant voor staan, maar deze lafbekken zullen straks alle schuld wel weer op ons allen gooien.

Het wordt tijd voor de guillotine.
pi_162531354
Waarom zijn er eigenlijk kringlopen in NL of van die kwantum winkels ?
Als we 10k geven voor inboedels aan nieuwkomers, moeten die zaken dan niet sluiten.
Ze zeggen eigenlijk dat 10k het echte echte minimum is waarvoor je een degelijke inboedel kan kopen. Voor wie zijn die budget opties dan ?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:16:14 #185
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162531374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:05 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Eens. De hele zorgstaat gaat op zo'n manier naar de klote. Luie mensen die niet willen werken zul je altijd houden, maar er nog meer binnenhalen helpt zeker niet mee.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de Syriërs stukken hoger heb zitten dan bijvoorbeeld de Somaliërs, puur en alleen gebaseerd op hun ondernemingsgeest en werk-ethiek.

Desalniettemin blijf ik erbij dat een multiculturele samenleving niet werkt. Waarom in een samenleving gescheiden en op eilandjes leven als dit ook gewoon op cultureel en historisch bepaalde landsgrenzen niveau kan? Komt op hetzelfde neer. En daarmee heb je niet direct geen respect voor de cultuur van de ander, deze dien je ten alle tijde te respecteren dan wel te beoordelen op de situatie zoals deze is.

Waar "we" nu mee bezig zijn is het min of meer vervagen van landsgrenzen en binnen bestaande landen allerlei eilanden te creëren van verschillende culturele/etnische groepen.

Turken gaan naar hun Turkse supermarkt, Polen gaan naar een Poolse kroeg etc. etc. Maar ondertussen willen deze groepen allemaal wat te zeggen krijgen in de lokale politiek van het betreffende land (in dit geval rijke westerse landen, daar valt wat te halen) wat allerlei onnodige spanningen veroorzaakt en de lokale bevolking hun verworven vrijheden/rechten ondermijnt.

De "linkse" gedachte dat een multiculturele samenleving werkt is compleet achterhaalt.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:17:16 #186
440653 BarryOSeven
pi_162531378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:13 schreef MrSweets het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk kringlopen in NL of van die kwantum winkels ?
Als we 10k geven voor inboedels aan nieuwkomers, moeten die zaken dan niet sluiten.
Ze zeggen eigenlijk dat 10k het echte echte minimum is waarvoor je een degelijke inboedel kan kopen. Voor wie zijn die budget opties dan ?
Die zijn er voor de mensen die wel hebben gewerkt maar alles wordt afgenomen. Straks kopen we een inboedel voor weinig waar we indirect eigenlijk al voor hebben betaald maar jaren lang gebruikt is door iemand die er geen reet voor heeft gedaan en een hekel aan de schenker heeft.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:17:53 #187
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162531386
quote:
9s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:01 schreef Perrin het volgende:
Sinterklaas is vroeg (en gul) dit jaar.

Er zijn genoeg Nederlanders die zelf geen 10k hebben om stuk te slaan op een nieuwe inrichting..
Die mensen hebben dan ook al een inrchting. Vluchtelingen moeten vanaf scratch beginnen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  Forum Admin vrijdag 27 mei 2016 @ 01:19:08 #188
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_162531392
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:17 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Die mensen hebben dan ook al een inrchting. Vluchtelingen moeten vanaf scratch beginnen.
Dus heb je 10k nodig. :')

En ondertussen studenten alles tot op de laatste cent laten terugbetalen _O- dit land is ver heen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:21:07 #189
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162531406
Vandaag nog met terugwerkende kracht 450 euro aan waterschapsbelastingen ontvangen over 2013 en 2014 omdat de gemeente de administratie niet op orde heeft. Ik behoor dit gewoon te betalen zonder twijfel, geen enkel probleem, maar dit soort berichten krijgt dan een wrange smaak en creëert een bepaalde boosheid, geld groeit nu eenmaal niet op de rug. Voor niemand niet.
pi_162531408
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dus heb je 10k nodig. :')

En ondertussen studenten alles tot op de laatste cent laten terugbetalen _O- dit land is ver heen.
En dan zijn er nog steeds mensen die dit allemaal goed proberen te praten _O-
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:21:35 #191
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_162531411
Mensen die dit goedpraten :')
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:22:32 #192
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_162531418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Nu moet ik wel zeggen dat ik de Syriërs stukken hoger heb zitten dan bijvoorbeeld de Somaliërs, puur en alleen gebaseerd op hun ondernemingsgeest en werk-ethiek.

Desalniettemin blijf ik erbij dat een multiculturele samenleving niet werkt. Waarom in een samenleving gescheiden en op eilandjes leven als dit ook gewoon op cultureel en historisch bepaalde landsgrenzen niveau kan? Komt op hetzelfde neer. En daarmee heb je niet direct geen respect voor de cultuur van de ander, deze dien je ten alle tijde te respecteren dan wel te beoordelen op de situatie zoals deze is.

Waar "we" nu mee bezig zijn is het min of meer vervagen van landsgrenzen en binnen bestaande landen allerlei eilanden te creëren van verschillende culturele/etnische groepen.

Turken gaan naar hun Turkse supermarkt, Polen gaan naar een Poolse kroeg etc. etc. Maar ondertussen willen deze groepen allemaal wat te zeggen krijgen in de lokale politiek van het betreffende land (in dit geval rijke westerse landen, daar valt wat te halen) wat allerlei onnodige spanningen veroorzaakt en de lokale bevolking hun verworven vrijheden/rechten ondermijnt.

De "linkse" gedachte dat een multiculturele samenleving werkt is compleet achterhaalt.
Somaliers zijn inderdaad nog erger. Veel Afrikanen zijn dat overigens, denk aan Nigerianen bijvoorbeeld.

Verder helemaal met je eens. Het is wachten tot dit een keer volledig uit de hand loopt met al die bevolkingsgroepen bij elkaar. Het rommelt nu al verschrikkelijk.

Ik snap ook niet waarom vluchtelingen uberhaupt een huis krijgen. Ik mag toch hopen dat de oorlog in Syrie zich binnen nu en een paar jaar oplost, en dat ze dan weer terug kunnen. Het opvangen opzich is niet zo heel erg vind ik, maar ik snap niet dat het zo geregeld wordt dat ze hier permanent blijven. Is de vergrijzing hier dan de reden voor?
FR1908
pi_162531419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:21 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

En dan zijn er nog steeds mensen die dit allemaal goed proberen te praten _O-
Volgens mij vallen de opmerkingen hier onder ironie. Alleen Gutmensch die het oprecht goed probeert te praten.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:23:02 #194
440653 BarryOSeven
pi_162531421
Wat was ook al weer die grap hier op Fok! met dat beeldje en iets waar je voor betaald hebt waar je op mag stampen?

Geldt dat ook voor deze inboedel?
pi_162531442
Schadevergoeding voor de Europese/Amerikaans bommen die hun huizen,scholen ,ziekenhuizen et c hebben vernield.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:27:42 #196
117098 Hathor
Effe niet
pi_162531443
quote:

[..]

En vervolgens voor 2K hun hele teringzooi bij een kringloopwinkel gaan halen zeker? Als je dan toch Sinterklaas wil spelen, dan vergoed je gewoon hetgeen dat ze kopen, zodat ze niet achteraf even 8K in hun zak kunnen steken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162531444
quote:

[..]

Hoe groot denk je dat een sociale huurwoning is?
pi_162531450
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:27 schreef PSVCL het volgende:
Schadevergoeding voor de Europese/Amerikaans bommen die hun huizen,scholen ,ziekenhuizen et c hebben vernield.
:')
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:34:56 #199
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_162531480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:27 schreef PSVCL het volgende:
Dan mag je eerder bij meneer Assad aankloppen.
FR1908
  vrijdag 27 mei 2016 @ 01:36:44 #200
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162531490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 01:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

En vervolgens voor 2K hun hele teringzooi bij een kringloopwinkel gaan halen zeker? Als je dan toch Sinterklaas wil spelen, dan vergoed je gewoon hetgeen dat ze kopen, zodat ze niet achteraf even 8K in hun zak kunnen steken.
Ik denk niet dat het zo werkt.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')