abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:30:49 #151
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_162530883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:28 schreef Rica het volgende:

[..]

PVV is toch alleen anti-Islam? Of zijn ze nu ook anti-Christelijke vluchtelingen?
Ze richten zich hoofdzakelijk tegen de Islam ja, maar volgens mij zijn ze sowieso anti-vluchteling. Kan me niet voorstellen dat de PVV staat te springen om christelijke Ethiopiers.
FR1908
pi_162530888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Is ook niet erg, maar blijkbaar is de gedachte/hersenkronkel dat het huidige systeem niet houdbaar zou zijn als we geen jonge aanwas van buitenaf halen omdat geboorte achterblijven :') De pensioenen moeten betaald worden door nieuwe jonge werknemers uit het verre buitenland die uiteraard direct een bijdrage zullen hebben :')

Over 100 jaar is er een hele generatie kinderlozen uitgestorven en heb je alleen nog maar kansloze import uit syrïe/ethopïe en somalïe over die zogenaamd de pensioen van de ouderen van morgen moeten gaan betalen en het vliegwiel van de economie gaande moet houden....right :')
Ik zie onze economie wel achteruit gaan. Een trend die sowieso al gaande is.

Gemiddeld genomen zijn we de afgelopen jaren flink armer geworden. Dat merk je vooral aan diensten en voorzieningen die er niet meer zijn. Studenten moeten gaan lenen, eigen risico in de zorg, sociale huurwoningen zijn niet meer beschikbaar en we moeten steeds langer doorwerken.
pi_162530894
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Is ook niet erg, maar blijkbaar is de gedachte/hersenkronkel dat het huidige systeem niet houdbaar zou zijn als we geen jonge aanwas van buitenaf halen omdat geboorte achterblijven :') De pensioenen moeten betaald worden door nieuwe jonge werknemers uit het verre buitenland die uiteraard direct een bijdrage zullen hebben :')

Over 100 jaar is er een hele generatie kinderlozen uitgestorven en heb je alleen nog maar kansloze import uit syrïe/ethopïe en somalïe over die zogenaamd de pensioen van de ouderen van morgen moeten gaan betalen en het vliegwiel van de economie gaande moet houden....right :')
Ja dat is ook altijd een mooie !!
Achja, hoop dat ik de echte ellende net voor ben.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:32:09 #154
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162530903
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:26 schreef Charleville het volgende:

[..]

Precies, hier zit ik ook mee, ze zeggen soms dingen die totaal onrealistisch zijn, en daardoor worden ze door veel partijen niet eens meer serieus genomen, ik had liever een wat stabielere partij zoals de VVD gehad, maar dan met een zeer streng asielbeleid.
Zo langzamerhand wordt het aantrekkelijk om op de CDA en Sybrand te gaan stemmen :o ...met al die kansloze inhoudsloze oneliner partijen als DENK en de PVV met allemaal mislukte bn'ers of halve criminelen op de lijst worden we ook niet beter.

De CDA is dan nog het meeste vertegenwoordigd door alle bevolkingsgroepen. Jammer dat er geen enkele gerenommeerde partij is die het vluchtelingenbeleid en de wanpraktijken die hier uitvloeien aan de kaak durft te stellen. :{

goed dat is weer een hele andere discussie.
pi_162530908
Mag allemaal wat kosten zo'n linkse hobby. Wel met bindend PvdA stemadvies natuurlijk.
pi_162530916
Van de week deze radiodocumentaire geluisterd;

http://www.2doc.nl/docume(...)st-van-Mohammed.html
pi_162530962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:32 schreef praadje het volgende:
Van de week deze radiodocumentaire geluisterd;

http://www.2doc.nl/docume(...)st-van-Mohammed.html
Ja joh geef je ze een vingerkootje vreten ze je met huid en haar op.
pi_162530977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja joh geef je ze een vingerkootje vreten ze je met huid en haar op.
Ken je deze documentaire?
pi_162531008
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mag allemaal wat kosten zo'n linkse hobby. Wel met bindend PvdA stemadvies natuurlijk.
Oisterwijk is harstikke rechts.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:40:26 #160
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162531019
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:30 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Ze richten zich hoofdzakelijk tegen de Islam ja, maar volgens mij zijn ze sowieso anti-vluchteling. Kan me niet voorstellen dat de PVV staat te springen om christelijke Ethiopiers.
Ja maar vul je dat zelf in of heb je dat Wilders echt horen zeggen?

Serieuze vraag. Ik hou niet bij wat voor cryptopraat hij allemaal uitkraamt. Mensen projecteren een hoop standpunten op de PVV want ze zijn vaak vaag.

Lijkt me wel van belang of Wilders wel of geen anti-Christ is. Groot nieuws zelfs.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_162531030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:37 schreef praadje het volgende:

[..]

Ken je deze documentaire?
Nee
pi_162531032
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:40 schreef Rica het volgende:

[..]

Serieuze vraag. Ik hou niet bij wat voor cryptopraat hij allemaal uitkraamt. Mensen projecteren een hoop standpunten op de PVV want ze zijn vaak vaag.

Lijkt me wel van belang of Wilders wel of geen anti-Christ is. Groot nieuws zelfs.
Wilders heeft wel gezegd 0 vluchtelingen te willen. Ook geen christelijke asielzoekers dus.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:42:25 #163
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162531047
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zie onze economie wel achteruit gaan. Een trend die sowieso al gaande is.

Gemiddeld genomen zijn we de afgelopen jaren flink armer geworden. Dat merk je vooral aan diensten en voorzieningen die er niet meer zijn. Studenten moeten gaan lenen, eigen risico in de zorg, sociale huurwoningen zijn niet meer beschikbaar en we moeten steeds langer doorwerken.
Opzich is die trend niet heel erg, deze generatie moet een demografisch offer brengen om het land te "redden". Wanneer we over 75-100 jaar 1 op 1 lopen met de bevolkingsgroei qua sterfte en geboorte dan trekt dit vanzelf recht. Één kind gezinnen werken dan wel omdat er simpelweg een gelijkwaardige groep ouderen is om te onderhouden. Hiervoor zul je 2-3 generaties een stap terug moeten doen om vervolgens weer stappen voorruit te maken.

Je lost dit niet op door zogenaamde groei en kansloze jonge aanwas qua demografie uit andere landen en culturen te halen. Simpelweg omdat ze de taal, cultuur en werk/omgangs ethiek niet kennen die wij hanteren, ook hun kinderen groeien op met de waarde en normen uit deze landen. Niet dat er een goed of fout is maar multiculturele samenlevingen werken niet in mijn optiek, de mens is nu eenmaal intolerant. Betekent niet dat je geen respect kunt opbrengen voor andere culturen om buiten de grenzen van je eigen land als wereld/mensheid samen verder te komen.
pi_162531067
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee
Wat wil je dan zeggen met je posting? Want dat begrijp ik niet.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:44:36 #165
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_162531072
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:40 schreef Rica het volgende:

[..]

FR1908
pi_162531082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:44 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat wil je dan zeggen met je posting? Want dat begrijp ik niet.
Even gelezen waar het om ging
pi_162531100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Even gelezen waar het om ging
Oh ja, dat kan natuurlijk ook haha. Maar hij is echt de moeite waard om te beluisteren.
pi_162531128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:46 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan natuurlijk ook haha. Maar hij is echt de moeite waard om te beluisteren.
Hou het in gedachten
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:48:35 #169
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162531132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wilders heeft wel gezegd 0 vluchtelingen te willen. Ook geen christelijke asielzoekers dus.
Ok, dat is dan nieuw voor mij. Ik dacht dat hij wilde scheiden op basis van geloof maar goed om te zien dat hij zijn joods-christelijke voorkeur aan de kant zet voor een meer rechtvaardig standpunt. :)
Your games are death
With every breath
pi_162531144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Opzich is die trend niet heel erg, deze generatie moet een demografisch offer brengen om het land te "redden". Wanneer we over 75-100 jaar 1 op 1 lopen met de bevolkingsgroei qua sterfte en geboorte dan trekt dit vanzelf recht. Één kind gezinnen werken dan wel omdat er simpelweg een gelijkwaardige groep ouderen is om te onderhouden. Hiervoor zul je 2-3 generaties een stap terug moeten doen om vervolgens weer stappen voorruit te maken.

Je lost dit niet op door zogenaamde groei en kansloze jonge aanwas qua demografie uit andere landen en culturen te halen. Simpelweg omdat ze de taal, cultuur en werk/omgangs ethiek niet kennen die wij hanteren, ook hun kinderen groeien op met de waarde en normen uit deze landen. Niet dat er een goed of fout is maar multiculturele samenlevingen werken niet in mijn optiek, de mens is nu eenmaal intolerant. Betekent niet dat je geen respect kunt opbrengen voor andere culturen om buiten de grenzen van je eigen land als wereld/mensheid samen verder te komen.
Syrië is zo'n grote puinzooi, de meeste 'vluchtelingen' (vluchteling vind ik een vreemd begrip, want ook het normale leven gaat door in Syrië) zullen dus waarschijnlijk wel blijven. Ze zullen ook zoals andere migrantengroepen een hoger geboortecijfer hebben.

Kortom, het gaat allemaal nog multicultureler worden. Nu zijn de grote steden in meerderheid multicultureel, en dat zal, mede door de asielzoekers, doordringen tot de kleinere steden en dorpjes.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:50:57 #171
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_162531154
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Syrië is zo'n grote puinzooi, de meeste 'vluchtelingen' (vluchteling vind ik een vreemd begrip, want ook het normale leven gaat door in Syrië) zullen dus waarschijnlijk wel blijven. Ze zullen ook zoals andere migrantengroepen een hoger geboortecijfer hebben.

Kortom, het gaat allemaal nog multicultureler worden. Nu zijn de grote steden in meerderheid multicultureel, en dat zal, mede door de asielzoekers, doordringen tot de kleinere steden en dorpjes.
Ik moet er niet aan denken. Ik zou voor geen goud in een wijk gaan wonen waar veel buitenlanders wonen, maar straks ontkom je er niet meer aan.
FR1908
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:54:03 #172
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162531185
quote:
Van joods-christelijk moet in de grondwet naar grenzen dicht voor onze christelijke broeders. _O_
Your games are death
With every breath
pi_162531189
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:50 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken. Ik zou voor geen goud in een wijk gaan wonen waar veel buitenlanders wonen, maar straks ontkom je er niet meer aan.
Bedank links hier daar maar voor !!! Lekker multiculti ja toch !!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:55:41 #174
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162531205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Is ook, wat vind je er zelf van?

Het zal wellicht een beetje little America worden (als het gedeeltelijk al niet zo is, zie de grote steden/randstad) blanke wijken en zwarte/gekleurde ghetto's. En als we helemaal doorslaan wordt het net zoals in Zuid-Afrika, complete etnische groepen die langs elkaar heen leven. Het leuke is wel weer dat je straks kan kiezen waar je wilt gaan wonen op deze wereld omdat het overal min of meer dezelfde bagger zal zijn :D , wat dat betreft wel één wereld :9
pi_162531229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:55 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Is ook, wat vind je er zelf van?

Het zal wellicht een beetje little America worden (als het gedeeltelijk al niet zo is, zie de grote steden/randstad) blanke wijken en zwarte/gekleurde ghetto's. En als we helemaal doorslaan wordt het net zoals in Zuid-Afrika, complete etnische groepen die langs elkaar heen leven. Het leuke is wel weer dat je straks kan kiezen waar je wilt gaan wonen op deze wereld omdat het overal min of meer dezelfde bagger zal zijn :D , wat dat betreft wel één wereld :9
Dan wel idd geen grenzen meer niks, veel meer aanslagen etc maar dat maakt niet uit one big happy familie daar fappen die linksen op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')